Nie wyrażam zgody na kopiowanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie ani jakiekolwiek inne używanie zdjęć, treści, elementów graficznych z mojego bloga.

Ambasada Piękna - wprowadzenie

12/20/2011


Ambasada Piękna została stworzona aby łączyć przyjemne z pożytecznym. Na  portalu możesz nie tylko kupować markowe kosmetyki i zarabiać na ich sprzedaży, ale także poznać ciekawych, kreatywnych ludzi, dzielić się swoimi opiniami, spostrzeżeniami, uczestniczyć w dyskusjach z kobietami i mężczyznami, którzy tak jak Ty szukają nowych inspiracji.



Ambasadę Piękna tworzy zespół młodych, kreatywnych i ambitnych ludzi, którzy dbają o jakość informacji prezentowanych naszym Ambasadorom. Portal współtworzą Hania i Ola, z którymi możesz się kontaktować, jeśli będziesz miał jakiekolwiek pytania odnośnie Ambasady Piękna.

Produkty Ambasady Piękna to wyłącznie ekologiczne kosmetyki, najwyższej jakości, uznanych na całym świecie marek takich jak Biosilk, CHI, Dermaheal.




Miło mi poinformować, że mój blog nawiązał stałą współpracę z portalem AMBASADĄ PIĘKNA, zapraszam Was więc serdecznie do poznania filozofii i sposobu działania marki.

Wiele z Was jest konsultantką Avonu, Oriflame czy Paese więc może i taka działalność Was zainteresuje. Zajrzyjcie na stronę Ambasady i zarejestrujcie się, korzystajcie ze zniżek, gratisów i produktów do tej pory dostępnych w profesjonalnej obsłudze.

Ja się bardzo cieszę, że kosmetyki dostępne w salonach fryzjerskich bądź dla osób posiadających działalność gospodarczą będzie można kupić na własny użytek w każdej chwili i to w rozsądnej cenie. Dzięki temu często luksus zakupu takich produktów czy wizyty u fryzjera stanie się łatwiej dostępny i tańszy a o to Nam przecież chodzi :)

Od AMBASADY PIĘKNA otrzymałam taki oto piękny zestaw: 


W jego skład wchodzi:
Szampon nawilżający i maska nawilżająca CHI
Biosilk Jedwab
Maseczka Dermaheal

Bardzo się z niego ucieszyłam, gdyż został dopasowany do moich potrzeb. Ostatnio z większą uwagą dbam o swoje włosy stąd bardzo na czasie są u mnie takie produkty.
Już zaczęłam je testować :)
Oczywiście recenzje będą na blogu.


A wy znacie marki? Macie chrapkę na profesjonalne produkty?

Skorzystacie z akcji?

Jesteście zainteresowane takim programem partnerskim?


Zapraszam serdecznie do polubienia FANPAGE Ambasady Piękna oraz do wypełnienia ankiety dotyczacej portalu, aby usprawnić jego działanie i jak najlepiej spełniać Wasze oczekiwania.

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Skontaktowali się ze mną, ale szczerze mówiąc nie odpowiada mi stosowana przez nich forma: najpierw kupujesz, potem odsprzedajesz z zyskiem. De facto nie ma gwarancji że ktokolwiek to od nas kupi. Z resztą trzeba by zainwestować w to masę czasu, a kto go obecnie ma w nadmiarze ;) Nie mniej gratuluje współpracy :) Oby rozwijała sie owocnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Juz pisalam u kokosowej panny, ze do mnie ten koncept nie przemawia... ale widze, ze sporo blogerek go podchwycilo, coraz wiecej "ambasady" w blogrollu... Czekam na recenzje tych produktow - swoja droga nie wiedzialam, ze Biosilk i Chi to firmy ekologiczne najwyzszej jakosci :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie tez nie przekonali :] ... jak i wiekszosc przeroznych wspolprac.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja również zgodziłam się na współpracę z Ambasadą Piękna :) oczywiście w sprzedaż kosmetyków się bawić nie zamierzam, bo na to mi brak czasu, ale chętnie potestuję produkty, zwłaszcza, że również zostały one dopasowane do moich potrzeb, a ja ostatnio mam fazę na wzmożone dbanie o włosy :)
    Tobie również zyczę owocnych testów :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę miłych testów. Miło mi się kojarzą kosmetyki CHI, więc zazdroszczę szamponu i maski:)

    OdpowiedzUsuń
  6. To zdanie o "ekologicznych kosmetykach najwyższej jakości" mnie rozwaliło ;)

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Subscribe