Nie wyrażam zgody na kopiowanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie ani jakiekolwiek inne używanie zdjęć, treści, elementów graficznych z mojego bloga.

Lush Karma Bubble Bar

4/12/2015

Lush Karma Bubble Bar


Pojemność: 100 gram
Cena: 4,25 euro

Skład:
Sodium Bicarbonate, Cream of Tartar, Sodium Laureth Sulfate, Lauryl Betaine, Perfume, Patchouli Oil, Sweet Orange Oil, Lavendin Oil, Pine Oil, Lemongrass Oil, Elemi Oil, *Citral,*Geraniol, *Citronellol, *Limonene, *Linalool, Colour 15510,Colour 14700



Wkręciłam się w produkty do kąpieli LUSH. Dlatego po comforterze wylądował w koszyku kolejny bubble bar. 
Pomarańczowy, pachnący nie tylko Lushem, ale też ziołowymi olejkami w mieszance lawendy, sosny, trawy cytrynowej czy paczuli. 
Do zużycia na kilka razy, przynajmniej na 6 jeśli nie na 8, na moją wannę wystarczająco.
Pieni się, raczy aromatem, barwi wodę na pomarańczowo.
Olejki fajnie działają na skórę wspierając pielęgnacje poprzez ukojenie, nawilżenie i odżywienie.
Oj biorę bubble bar następnym razem w większej ilości i to w ciemno!

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Jeszcze nie miałam niczego z Lush...

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzy mi się coś z lush, ubolewam że na allegro jest taki słaby wybór. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham LUSHowe bubble bary! Pachną cudownie i booooskoooo się pienią! Mniaaaam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe chętnie coś wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nawet o tym nigdy nie słyszałam :p
    ale jestem zacofana...
    Malinowe Ciasteczka

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Subscribe