Nie wyrażam zgody na kopiowanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie ani jakiekolwiek inne używanie zdjęć, treści, elementów graficznych z mojego bloga.

Marc Jacobs Lust for Lacquer Błyszczyk Studded Kiss

11/12/2015

Marc Jacobs 
Lust for Lacquer Błyszczyk 
Studded Kiss



Pojemność: 1.6 fl.oz
Cena: 119 zł
Dostępność: Sephora

O produkcie:

Błyszczyk Lust for Lacquer nadaje ustom niezwykłą objętość i blask. Półprzezroczyste kolory dają na ustach ultra błyszczący, migotliwy efekt.
Wygodna aplikacja elastycznym aplikatorem. Długotrwały efekt.



Przyznam Wam się szczerze, od zawsze o wiele bardziej niż pomadki lubiłam błyszczyki. Dlatego po sukcesie jaki u mnie odniosła szminka MJ na ten błyszczyk cieszyłam się jak głupia. Z opisu wydaje się niepozornie, choć słowo "półprzezroczysty" powinno zaniepokoić...Bo efekt półprzezroczystości przy tak intensywnym kolorze musi, po prostu musi skończyć się źle - patrz - trudnością w obejściu ze względu na niejednolitość. I tak moi drodzy, ten błyszczyk można scharakteryzować jednym słowem - niejednorodny, a przez to używanie go z sukcesem to wielka sztuka. Nie dość, że lepi się i klei niemiłosiernie to jeszcze podkreśla każdą niedoskonałość i suchą skórkę. Wschodzi w zagłębienia ust i wygląda po prostu brzydko, nie tak jak wyglądać powinien. Usta muszą być do niego idealnie zadbane i gładkie. W dodatku osiągnięcie efektu jednokolorowej tafli graniczy z cudem. Przy tym mały, zgrabny, o pięknym kolorze kryje w sobie potencjał w pełni niewykorzystany. Do tego pełen mocnych, iskrzących drobinek co możecie zauważyć na zdjęciach.
Kompletny niewypał jak dla mnie.


You Might Also Like

8 komentarze

  1. Nie wygląda to dobrze, pigment nie rozkłada się najlepiej :/.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe jak inne kolory, bo ten faktycznie nie bardzo się prezentuje. Szkoda :( Miałam właśnie w planach kupić jeden, teraz muszę przyjrzeć im się dokładniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje się, że to zależy od konkretnego koloru więc nie zniechęcaj się Asiu!

      Usuń
  3. Chyba jednyną opcją jest nałożenie go na szminkę w jakimś ciemnym kolorze. Może spróbuj takiego połączenia? Ja ogólnie za błyszczykami nie przepadam, bo zawsze lecą mi włosy i muszę je odklejać z ust :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor! Lecz odrzuca mnie ta lepka i wręcz błyszcząca warstwa błyszczyka. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię takiej konsystencji, dla mnie lepsze są matowe. Jednak kolor bardzo ładny.
    https://passionismygreatlove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Subscribe