Nie wyrażam zgody na kopiowanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie ani jakiekolwiek inne używanie zdjęć, treści, elementów graficznych z mojego bloga.

Balea pianka truskawkowa do mycia

3/14/2013

Balea pianka truskawkowa do mycia



Pojemność:150ml
Cena: 1,25 euro
Dostępność: drogerie DM

O produkcie:





Produkt to już kultowy, mimo że limitowany zagościł na półkach DMu sporo czasu i szkoda, że nie dłużej, choć sporadycznie ponoć można go dostać. W każdym bądź razie gdy wymyślą piankę o innym zapachu biorę w ciemno, marzy mi się jakaś bananowa, kokosowa albo owoce leśne mmm.
Przewagą tego produktu jest formuła - bajeczna i aksamitna piana, miękka i puszysta, którą myć się to sama przyjemność, masz wrażenie jakbyś otulała się puchatą kołderką :) Ciężko to opisać, trzeba przeżyć, bajer niesamowity i relaksuje automatycznie :)
Atomizer działa bez zarzuty, lekki nacisk i wypływa gęsta masa, przypominająca bitą śmietanę.
Pachnie jogurtowo-truskawkowo, minimalnie gdzieś tam wyczuć idzie lekko chemiczny pierwiastek, ale ogólnie jest słodko i przyjemnie.
Wydajność dla mnie spoko, cena bardzo korzystna. Czego chcieć więcej, Balea fajna jest :)

You Might Also Like

35 komentarze

  1. Mnie, niestety, nie udało się już jej kupić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezentuje się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie można ich dostać w polskich sklepach..

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow :-) Wygląda jak bita śmietana :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślałam że to bita śmietana:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś czuję,że polubiłabym się z tym produktem!;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam jeszcze jedno opakowanie tej pianki w zapasie - uwielbiam ją :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodziewalam sie lepszego skladu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. o tak, owoce leśne byłyby cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pianka owoce leśneeee ojjj tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ta pianka jest na mojej liście chciejstw *_*

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam i bardzo żałuję, że już się kończy :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ to musi ślicznie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. owoce leśne, żurawina tez bym przygarnęła:) uwielbiam ją, skończyła mi się

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam produkty tej firmy ale pianki jeszcze nie miałam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. niestety juz je wyprzedali po 95 centow i juz niegdzie nie mozna dostac :( Ale sobie zrobilam zapasy bo uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  17. O rany, wygląda cudownie! Czemu nie ma tego sklepu tutaj :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Ej! Ja też chcę tą piankę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. wygląda ekstra! nigdy nie miałam i nie widziałam takiej pianki! chcę ją!;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie bym ją wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam na nią ogromną ochotę:)

    OdpowiedzUsuń
  22. niczym bita śmietana :) fajny bajer !
    :D

    OdpowiedzUsuń
  23. oj chciałabym taką otulającą pierzynkę:] szkoda, ostatnio nic takiego nie widziałam w DM:(

    OdpowiedzUsuń
  24. Pianka jest zarąbista, pachnie super i faktycznie otula, choć mam dziwne wrażenie, że nie myje, ale może dlatego że przywykłam do tradycyjnych żeli pod prysznic

    OdpowiedzUsuń
  25. mam ją! zostawiłam na lato :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Mooożna znaleźć spokojnie np. w internecie :) własnie mam zamiar kupić, oraz z NOWOŚCI przykuła moja uwagę Balsam Summer glam z drobinkami Z kokosem i kiwi (ponoć kokosowy zapach przeważa ! ) :D:D:D zapraszam..


    carolliness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny gadżet, ale ja po takiej piance jakoś nie czuję się tak świeżo, tak po umyciu żelem...Nie zmienia to jednak faktu, że bananową kupiłabym od razu :P

    OdpowiedzUsuń
  28. To musi być bardzo przyjemne :) Czytałam o niej same pozytywy!

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Subscribe