Nie wyrażam zgody na kopiowanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie ani jakiekolwiek inne używanie zdjęć, treści, elementów graficznych z mojego bloga.

Rozdań ciąg dalszy oraz zamówienie z iHerb

2/02/2011

Zapraszam do udziału w rozdaniach :)

Rozdanie u Goldika


Rozdanie u April


Rozdanie u Ishi


Wszystkim życzę powodzenia :)))!



Właśnie otrzymałam zamówienie z iHerb poczynione przez bloga Cathy :) 
Pędzelki na pierwszy rzut oka szału nie robią, ale nie liczyłam na to bo kosztowały mnie 14zł :) 
Mam tylko nadzieję że po testowaniu wybiorę sobie z zestawu chociaż dwa zadowalające.
Przesyłka zamówiona 21.01 przyszła dzisiaj przyniesona przez kuriera inpost. Zapakowane w ładny kartonik, w środku dwie próbeczki.
Pędzelki mają krótkie rączki a ja lubię długie choć te zmieszczą się do torebki, zapakowane w opakowanie z lusterkiem, naprawdę ładnie to wszystko wygląda.





Przy okazji dodam że z kodem ZAT516 macie w iHerb.com na starcie 5$ zniżki (stąd pędzelki kosztowały mnie 1.9$)




You Might Also Like

0 komentarze

INSTAGRAM

Subscribe