Nie wyrażam zgody na kopiowanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie ani jakiekolwiek inne używanie zdjęć, treści, elementów graficznych z mojego bloga.

Farby do włosów Color & Soin 5M i 4N (recenzja mamy)

5/08/2012

Farby do włosów Color & Soin 
5M - mahoniowy jasny kasztan
 4N - szatyn naturalny


Opakowanie zawiera:
butelkę farby do włosów z ekstraktami roślin o pojemności 60 ml
butelkę utrwalacza o pojemności 60 ml
saszetkę balsamu do włosów o pojemności 15 ml
 parę rękawiczek ochronnych
ulotkę
Cena: 29,90zł
Dostępność: apteki stacjonarne i internetowe - sprawdź tutaj

O produkcie:

Color & Soin - to trwała farba do włosów, która już od pierwszego użycia barwi 100% siwych włosów, a także chroni je i pielęgnuje. Została przetestowana w ramach kontroli dermatologicznej. Produkt został opracowany z uwzględnieniem natury włosów, minimalizuje podrażnienia skóry i ryzyko wystąpienia alergii. Ponadto, dzięki białkom roślinnym i olejkom eterycznym, Color & Soin powoduje, że włosy błyszczą, są puszyste i miękkie.









OPINIA MAMY:

Już po raz kolejny mama zdecydowała się przetestować roślinne farby do włosów. Jak zobaczycie poniżej drogeryjna farba nie dość że zaczerwieniła jej skórę głowy to zrobiła na odrostach krwistą masakrę. Jak zobaczyłam mamę w takim "włosowym" stanie od razu przystąpiłyśmy do dzieła.
Włosy farbujemy w domu, aplikacja jest bardzo prosta - wystarczy zmieszać dwie buteleczki i równomiernie nakładać produkt z buteleczki z aplikatorem. Co od razu rzuciło nam się w oczy, farby jest naprawdę sporo, zazwyczaj butelka wystarcza tylko na odrosty i część włosów, ta farba pokryła całość. Jest w formie żelowej ale nie spływa z głowy.
Zapach nie jest drażniący ani chemiczny, bardziej jakby owocowy, słodki. To jest bardzo fajne przy farbach roślinnych.
Nie podrażnia skóry głowy, nie uczula, nie powoduje łupieżu.
Mama stwierdziła, że trzyma się na włosach o wiele dłużej niż drogeryjna farba, a włosy są przez dłuższy czas błyszczące i miękkie co utwierdziło ją w przyjemności stosowania naturalnych farb oraz tego, że są warte wyższej ceny. 
Osobiście mi się efekt bardzo podobał - kolor 5M spowodował, że mama ma piękne czerwone refleksy na włosach, farbowałyśmy potem 4N, mimo że ogół wyszedł dość ciemny i podobny do 5M jeśli chodzi o pierwsze wrażenie to nadal pod słońce było widać delikatne czerwienie - jak dla mnie super!!Nie należy się również sugerować tym, że kolor wyszedł dość ciemny bowiem mama ma dużo pigmentu i zawsze kolory z palet wychodzą jej najciemniejsze.
Ta farba doprowadziła włosy mojej mamy do ładu, mimo widocznej czerwieni są one równomiernie pokryte i takie zdrowe.
Ja kupuję mamie już tylko takie farby :) 

PORÓWNANIE PRZED I PO (kolor 5M)





Farby otrzymałam do testowania od firmy Color&Soin za co serdecznie dziękuje, jednak nie wpływa to na obiektywność mojej recenzji :)

You Might Also Like

29 komentarze

  1. chyba muszę ją wypróbować, bo z henną za dużo męczenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie próbowałam henny ale chyba z ogółu wiedzy brzmi dla mnie bardziej skomplikowanie :)

      Usuń
  2. czytałam niedawno o tych farbach, poczułam się nawet skuszona, ale dotarłam później do informacji że ich dobry skład jest tylko pozorny, zawiera składniki które wcale dobrze nie wpływają na włosy. nie jestem w stanie powiedzieć które to dokładnie, bo nie znam się na farbach. stwierdziłam, że znajdę jakąś tańszą, bo ta kosztuje bodajże w granicy 25-30 zł a i tak u mnie poszłyby aż dwie, bo mam długie włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak znajdziesz to jeszcze raz to podrzuć linka, z chęcia poczytam :)

      Usuń
    2. A ja wiem - takie pseudo-zdrowe farbt zawierają "ethanolamine", które mają postać płynną (w przeciwieństwie do amoniaku, który jest gazem i dość szybko się ulatnia), zaś ethanolamina (sole amonowe) mają postać płynną i zostają dość długo we włosie, rozrywając go od wewnątrz...

      Usuń
  3. Muszę je upolować, chcę zrezygnować z chemicznych farb fryzjerskich.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kolor wyszedł:) Sama bym się na taki skusiła:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jednak pozostanę wierna hennie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta czerwień po farbowaniu to naprawdę masakra. Dobrze, że udało Ci się przywrócić jej włosom normalny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjny kolor! ta czerwień 'przed' trochę przerażająca.. ale 'po' super!
    i jakie mama ma długie włoski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ma długie to fakt i cieszę się z tego, większość kobiet po 50tce ścina włosy na krótko :(

      Usuń
  8. Fajnie wiedzieć o takich farbach. Szukam czegoś naturalnego do moich włosów, bo zachciało mi się przyciemnienia. Myślę też nad henną khadi.
    Gdzie można dostać taką farbę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W recenzji jest wskazana cena i dostępność :)

      Usuń
  9. mialam od nich kolor blond nawet fajnie kolor wyszedl a co najwazniejsze nie smierdzi jak inne farby...

    OdpowiedzUsuń
  10. Może kiedyś spróbuję. Ale czegoś w mojej kolorystyce :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie Ci to wyszło.
    Zazdroszczę Wam wszystkim trzem włosów - zresztą sama wiesz :)
    Pozdrawiam i zapraszam do zabawy :P
    Co prawda bardziej książkowa niż kosmetyczna, ale wiem ,ze lubisz czytać ;)
    Zostałaś oTAGowana.Szczegóły u mnie na blogu :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mama jakie ma długie włosy :-) Kolor bardzo fajny!

    OdpowiedzUsuń
  13. post sponsorowany, dlaczego taki mały druk, zeby nikt nie doczytał???

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam!
    Chciałam swojej mamie kupić właśnie tą farbę na Dzień Matki. Mama zawsze farbuje włosy farbą L'oreal Casting Creme Gloss w kolorze 535. Jaki zatem odcień powinnam jej kupić?

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W poście podałam link do palety kolorów, możesz sobie zajrzeć i coś wybrać. Ja nie mam wykształcenia fryzjerskiego i nie znam się aż tak na kolorystyce :)

      Usuń
  15. Strasznie kuszą mnie te farby jak i te Biokap. Możesz powiedzieć jak ze zmywalnością obu firm? Krążą takie opinie, że po 2 tygodniach już po kolorze, a inni znowu zachwalają długą żywotność koloru. Jak to w końcu jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie w takim razie zależy to od włosów. Tak jak pisałam wyżej u mamy w porównaniu do drogeryjnej farby kolor utrzymywał się dłużej.

      Usuń
    2. Dzięki! Może się skuszę.

      Usuń
  16. ja próbowałam różnych farb i przypadkiem trafiłam na color&soin i teraz nie mam zamiaru używać żadnych innych :) są trwałe i dobre dla alergików (czyli w tym wypadku mnie :D) polecam :)

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Subscribe