Nie wyrażam zgody na kopiowanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie ani jakiekolwiek inne używanie zdjęć, treści, elementów graficznych z mojego bloga.

Porównanie pędzli Hakuro h51 i h50s

1/15/2013

Porównanie Hakuro h51 i h50s



Pędzel Hakuro H51
włosie: syntetyczne
całkowita długość pędzla: 16 cm.
długość włosia: 2,2 cm.

Bardzo gęste włosie, bardzo miłe w dotyku.
Pędzel idealny do nakładania podkładów o płynnej konsystencji oraz kosmetyków mineralnych. Rozprowadza produkt nie pozostawiając smug. Umożliwia równomierne nałożenie kosmetyku i uzyskanie naturalnego efektu.
Nakładanie podkładu o płynnej konsystencji: Przed użyciem spryskaj pędzel odrobiną wody, aby nie pochłaniał zbyt wiele kosmetyku. Wyciśnij odrobinę podkładu na zewnętrzną stronę dłoni. Delikatnie "mocząc" pędzel w podkładzie nanieś kosmetyk miejscowo na całą twarz. Na koniec okrężnymi ruchami rozprowadź podkład na twarzy, aż do uzyskania naturalnego efektu.
Trzonek pędzla wykonany jest z naturalnego drewna.



Pędzel Hakuro H50S
włosie: syntetyczne
całkowita długość pędzla: 17 cm.
długość włosia: 2,2 cm., szerokość włosia ok. 2,8 cm.

Gęste włosie, bardzo miłe w dotyku.
Pędzel H50S to mniejsza wersja pędzla H50. Pędzel idealny do bardzo dokładnego nakładania podkładów o płynnej konsystencji oraz kosmetyków mineralnych. Rozprowadza produkt nie pozostawiając smug. Umożliwia równomierne nałożenie kosmetyku i uzyskanie naturalnego efektu.
Polecamy stosować pędzle H50 oraz H50S jednocześnie. Większym pędzlem o numerze H50 nałożyć podkład na całą twarz, natomiast mniejszym pędzlem o numerze H50 "wykończyć" makijaż, nakładając podkład w trudno dostępne obszary twarzy (np. skrzydelka nosa, okolice oczu).
Nakładanie podkładu o płynnej konsystencji: Przed użyciem spryskaj pędzel odrobiną wody, aby nie pochłaniał zbyt wiele kosmetyku. Wyciśnij odrobinę podkładu na zewnętrzną stronę dłoni. Delikatnie "mocząc" pędzel w podkładzie nanieś kosmetyk miejscowo na całą twarz. Na koniec okrężnymi ruchami rozprowadź podkład na twarzy, aż do uzyskania naturalnego efektu.
Trzonek pędzla wykonany jest z naturalnego drewna.








O moim ulubieńcu Hakuro h51 pisałam już TUTAJ, ogólnie opinia mi się nie zmieniła :) Hakuro posiada w swej ofercie jeszcze h50, który wielkością przypomina h51 ale ma dłuższe włosie ( i jak mniemam z opisów  jest  mniej zbity), więc ja wrzuciłam do koszyka h50s z zaciekawieniem, że jest mniejszy :)
Gdzieś wyczytałam, że firma poleca nakładać make up dwoma pędzlami większym h50 i mniejszym (np. przy nosie) h50s. 
W mojej ocenie każdy z tych pędzli wystarcza solo, choć h50s musimy się nieco więcej namachać. H50s jest zdecydowanie bardziej miękki, a jego włosie jest dużo mniej zbite niż w h51, zresztą tak jak podejrzewałam. Cóż mogę rzec, obydwa pędzle są naprawdę świetne, nadają się do bebików, pokładów, minerałków. Pędzel stał się niezbędnym narzędziem do wykonywania makijażu :) Obydwa łatwo się myje, włoski nie odchodzą, nie wypadają, nie tracą na swojej miękkości i jakości. h51 mam od jakiegoś roku a h50s od mniej więcej połowy roku. Jakoś tak ze względu na wielkość częściej używam h51, ale już wiem, że moim kolejnym nabytkiem będzie h50 dla odmiany jak się już mój h51 ostatecznie zestarzeje :) 
Jeślibym miała wybierać tylko jeden pędzel to zdecydowanie byłby to ktoryś z większych czyli h51 lub h50 :) Różnica pomiędzy nimi jest w długości włosa h51 ma krótsze, h50 dłuższe oraz w poziomie zbicia i miękkości - h51 jest mocno zbity i delikatnie twardszy od h50.
Z całego serca polecam te pędzle, nie są drogie a są naprawdę dobrze wykonane, służą długie miesiące i warto w nie zainwestować :)

You Might Also Like

74 komentarze

  1. ja chcę sobie kliknąć h51, bo mój do minerałków z Mary Key się wysłużył już chyba ;)
    już dłuższy czas się na niego czaję... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. posiadam od roku h51 i bardzo dobrzemi sluzy :) czesto wciaz nakladam podklad palcami, ale kiedy chce kogos umalowac to pedzel jest niezbedny!

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawią mnie pędzle tej firmy, ale ciągle nie mogę się zebrać, aby kilka zamówić.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja właśnie czekam na dostawę Hakuro do różu i rozcierania cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja do nakładania podkładu mam H54 i bardzo dobrze się spisuje. Jest bardzo zbity i przez to dosyć ciężko go dokładnie domyć, a po myciu długo wysycha ale jak na razie to jego jedyne minusy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny doradziły mi aby myć ten pędzel w szamponie dla dzieci zmieszanym z oliwą z oliwek :-)

      Usuń
    2. Ja też często używam dwufazówek żeby domyć pędzle. Zerknę na ten h54, dzięki:)

      Usuń
  6. Ja mam H51 i bardzo go lubię ;) Dobrze mi służy zarówno do podkładów płynnych jak i mineralnych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiałam sie ostatnio nad nimi :) Teraz już nie będę mieć problemu z wyborem!!

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa jestem czy lepsze są hakuro czy ecotools :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy. Pędzel duży do pudru wolę bardziej z Ecotools niż z hakuro bo jest większy i mięciutki, to samo z pędzlem do korektora jest większy i łatwiej sie go używa. W zakresie pędzla do różu/bronzera kocham h24 i ecotools mu nie dorównuje, to samo z pędzlami do oka, hakuro dla mnie wygrywa. Widziałam flat top'a z ET i wydaje mi się, że jest cienki w porównaniu do hakuro choć nie używałam, ale jest z tego włosia co inne pędzle i może być mojej ocenie zbyt miękki (ale ja np. skunksów nie lubię...)

      Usuń
  9. Nie miałam jeszcze pędzli tej firmy, ale tyle dobrego o nich czytam, że pewnego dnia do mnie trafią:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Posiadam oba i jestem bardzo zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja planuję zakup H51, bo mój pędzel do podkładu płynnego już się mocno starzeje i trzeba go zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja miałam h50s - bardzo fajny, ale szybko mi się rozpadł, tzn skuwka odczepiła sie od rączki, mimo że pędzla używałam rzadko i że nie moczyłam go nigdy w wodzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był jakiś widać wadliwy..może firma wymieni?

      Usuń
  13. dobrez ze zakupiłam H51 ;) DO rozważałam tez h50s

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo zaciekawiły mnie te pędzle:)

    OdpowiedzUsuń
  15. kupilam juz jakis czas temu pedzel H51 z mysla o nakladaniu podkladu plynnego, ale wyglada na to ze nie umiem sie nim obslugiwac albo jestem jakas inna ;] niby robie jakies okrezne ruchy, rozcieram itp, na mokro stosowalam, ale raz ze ciezko mi sie nim przesuwa po twarzy rozprowadzajac podklad a dwa ze wykonczenie srednio mi sie podoba. dodam ze na codzien uzywam gabki podróby bb i mimo ze nie jest napewno to ten sam efekt co oryginal(ktorego nie mialam)to jednak prosciej, szybciej mozna nalozyc podklad a i efekt koncowy bardziej mi sie podoba w przypadku "tandetnej" gabki niz specjalnego pedzla :P a liczylam ze ten pedzel to tylu pochlebnych recenzjach to bedzie wieksze "wow" :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm dziwna sprawa...A nakładasz mokrym czy suchym pędzlem? Ja mam BB i uważam, że efekt jest bardzo podobny. Może to kwestia tego co masz pod spodem czyli kremu?Albo ilości produktu ktory nakładasz, pędzel go nie wchłania i rozmazuje? Trzeba by zobaczyć na żywo co się dzieje, choć ja specjalistka nie jestem. Szkoda, że Ci nie służy :(

      Usuń
  16. Mam H51 i bardzo go lubię i do minerałów i do płynnych podkładów, na H50s się czaje i może kiedyś go zamówię ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tych pędzli akurat nie mam, ale mam H55 i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mam kilkanascie pedzli Hakuro (H51 i H50s oczywiscie tez) i jestem z nich bardzo zadodwolona - swietna jakosc w stosunku do ceny ...
    H51 czesto uzywam do mineralow i swietnie sobie radzi...

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam tylko pędzelek do cieni z Hakuro, jest świetny, więc wierzę że te do pudru także muszą być dobre :) Może kiedyś zakupię któryś z nich:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mam jeszcze żadnego pędzla Hakuro...

    OdpowiedzUsuń
  21. nie mam żadnego z nich, ale uwielbiam pędzle o takim kształcie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja właśnie mam w planach zakup H50 :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Używam Hakuro H51 i uwielbiam :). Zawsze nakładałam podkład palcami, ale teraz jest o wiele lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam H51 i kocham go całym sercem. Jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja mam H50 i jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam h50s już prawie rok, jestem zadowolona, aczkolwiek latem mial chyba depresję, bo trochę łysiał :D

    OdpowiedzUsuń
  28. ech mam je na liście od wieków, może w końcu się zmuszę i kliknę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma co się zmuszać, to sama przyjemnośc :P

      Usuń
  29. lubię pędzle hakluro, pierwszy mam prawie 2 lata i włosie nadal miłe w dotyku i nic złego się z nim nie dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja mam hakuro h51 i w porównaniu do sigmy f80 wypada kiepsko, dlatego nie kupię juz hakuro.
    Szkoda bo cena przystępna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kusi mnie sigma i coś czuję, że moge mieć podobne zdanie :(

      Usuń
  31. Bardzo polubiłam pędzle Hakuro, choć z typowych flat topów przywiązana jestem do EDM :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny post!
    Z nieba mi spadł, bo się czaję na Hakuro.

    OdpowiedzUsuń
  33. Dzięki za post! :)
    Jaki pędzel z tej firmy do nakładania różu/bronzera polecasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam H24 i przyznam bardzo go lubię, jest odpowiedniej wielkości, ale też jest bardzo miękki, zależy jakie pędzle lubisz :)Ja wolę ścięte niż kulki. Fajny jest też Maestro 120, choć dużo twardszy i zbity, więc trzeba nim posługiwać się ostrożnie, niż miękkim Hakuro ale można precyzyjniej wykonturować twarz :)

      Usuń
  34. Hello, I am Czech, so I understand quite a lot here :), but I am not sure with one important detail: Which one of them is more dense/less soft/has shorter(harder) hair/hair bend less? I need a brush for loose mineral (powdery) foundation, that can tolerate stronger pressing on my face to get the foundation into pores? Is it H51?
    Usually I have problem, that brushes bend too much/have too long hair - good for light application of fixing powder, but not for pressing..
    Thanks!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi Hana.It's definietly H51, it will be very good for loose mineral foundation(I use for example Lumiere or Lily Lolo) if you need flat top not kabuki. I like stamping or gentle circles :)
      H50 and H50s has longer and more soft hair.

      Usuń
  35. Ja posiadam h50s i jestem mega z niego zadowolona. Wcale nie muszę się nim namachać ponieważ mam dość małą twarz i ten pędzel jest dla niej idealny. Mam go od 5 miesięcy i nic się z nim nie dzieje, jedynie mam problem z domyciem go:P Oprócz tego mam w posiadaniu jeszcze H22 i H85:) z wszystkich jestem zadowolona:) Rozważam zakup fajnego pędzla do różu, mój jest dość mały i wolałabym jednak większy. Może jakiś polecacie? Zastanawiam się nad H56,H14 lub H24.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tylko H24 i muszę przyznać, że go uwielbiam, jak dla mnie jest idealnych, średnich rozmiarów :)

      Usuń
  36. Dzięki za porównanie, stoję właśnie przed zakupem, i wychodzi że muszę mieć wszystkie 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  37. I also bought rather both of them :) and both are very usable, but H51 is really super dense, I love it. The hair don't stick together at all, it saves your liquid makeup because it doesn't soak into it, blends perfectly into a thin layer, looks fresh more hours .. And the width is still OK to be precise.

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie miałam :) A TY swoje gdzie kupiłaś :)?

    OdpowiedzUsuń
  39. h50s jest moim faworytem nic go nie zastąpi ;)

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Subscribe