Nie wyrażam zgody na kopiowanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie ani jakiekolwiek inne używanie zdjęć, treści, elementów graficznych z mojego bloga.

Pharmaceris A ŁAGODNY TONIK NAWILŻAJĄCY do twarzy PURI-SENSILIQUE

1/15/2014

Pharmaceris A 
ŁAGODNY TONIK NAWILŻAJĄCY do twarzy PURI-SENSILIQUE


Pojemność: 200ml
Cena: 24,90 zł
Dostępność: Apteki  oraz Sklep Pharmaceris

O produkcie:

WSKAZANIA:
Tonik do codziennego oczyszczania i pielęgnacji skóry szczególnie wrażliwej i podatnej na alergię. Preparat odpowiedni dla skóry w każdym wieku.
DZIAŁANIE:
Tonik przywraca skórze prawidłowe pH usuwając zanieczyszczenia i pozostałości makijażu. Innowacyjna IMMUNO-PREBIOTIC FORMULA łagodzi podrażnienia i zmniejsza nadwrażliwość skóry. Kwas hialuronowy dogłębnie nawilża zapewniając długotrwałe uczucie komfortu.
HIPOALERGICZNY
WYSOKA TOLERANCJA I SKUTECZNOŚĆ
PRZEBADANO KLINICZNIE I DERMATOLOGICZNIE


Czasami zdarzają się takie produkty o których ciężko napisać jest obszerniejszą recenzję, bo albo jesteś na tak albo na nie i tyle, co tu więcej pisać.
Producent napisał o wszystkim ;)
Ten tonik jest bezzapachowy, łatwo się go dozuje z butelki, widać ile go zostało. I jest po prostu bardzo dobry dla mojej skóry. Szybko łagodzi i wyczuwalnie zmniejsza nadwrażliwość, przynosi ukojenie wszelkim wysuszeniom i ściągnięciom. Działa idealnie tak jak powinien.
Jest wydajny, nie pieni się, nie lepi.
W pełni mi odpowiada i z czystym sumieniem mogę go polecić każdej wrażliwej skórze, a już w szczególności suchej.

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Nie znam go niestety, ale jestem absolutnie zakochana w toniku Pat&Rub:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa u mnie czeka w kolejce, tak już długo bo ten płyn micelarny był taki sobie :D

      Usuń
  2. Dużo dobrego czytałam o tych tonikach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam krem z tej serii, który czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też go kiedyś miałam przy kuracji trądzikowej i bardzo mile go wspominam:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mialam nic z tej firmy, a chyba mam czego zalowac, bo z tego co czytam ma bardzo dobre kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kuszą mnie bardzo kremy do twarzy od nich - ostatnio mam jakiś przesyt jeśli chodzi o toniki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swoich tonikowych ulubieńców już mam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Może i krótka recenzja, ale przynajmniej konkretna ;) szybko ja przeczytałam i wiem już wszystko o tym toniku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Siemanko! Stosował go ktos z Was kto ma mega wrażliwą skórę? ;)

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Subscribe