Nie wyrażam zgody na kopiowanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie ani jakiekolwiek inne używanie zdjęć, treści, elementów graficznych z mojego bloga.

Maybelline Pure Cover Mineral

4/28/2011

Maybelline Pure Cover Mineral - kolor 03 SAND


Cena: ok 28zł
Pojemność: 5ml



Wizaż:

Korektor zapewnia nieskazitelną skórę. Może być stosowany zarówno pod oczy jak i do niedoskonałości skóry. Produkt nie zawiera talku, konserwantów oraz olejków. Pozwala swobodnie oddychać skórze, nie zatykając porów. Dodatkowo formuła została wzbogacona o rumianek i witaminę E, dzięki czemu ma ona działanie łagodzące.



Korektor jest zdecydowanie lekki, dość wodnisty, łatwo się go rozprowadza. 
Posiada poręczny aplikator i jest bardzo wydajny, mam go już dobre pół roku i nadal jest go sporo. 



Niestety mam zbyt ciemny odcień więc nie używam go pod oczy tylko jako do zakrycia niespodzianek. Mimo iż jest za ciemny ładne zlewa się z kolorem twarzy.
Osobiście go bardzo lubię, jest średnio trwały ale mnie to zadowala. Ładnie wtapia się w skórę, rozjaśnia ją zakrywa zaczerwienienia, nie zatyka porów, nie odznacza się, nie zmienia koloru. Nadaje się do lekkiego korygowania wyprysków, nie wysusza mojej skóry, nie uczula, nie posiada zapachu. Współpracuje z minerałkami oraz z podkładami drogeryjnymi.
Jego niewątpliwą i jedyną wadą jaką znalazłam jest trwałość - ok 3-5h godzin i należy go ponownie użyć, ale można zrobić to na podkład i dalej świetnie sobie radzi. 
Za wadę można uznać też cenę - w porównaniu z nowym korektorem Essence wydaje się być wysoka. Tego drugiego jeszcze nie testowałam, ale jestem ciekawa jak wypadnie przy Pure Cover.

Jak na razie mam chrapkę na jaśniejszy odcień!


SWATCHE



Wydajność     4
Wchłanialność     5
Pigmentacja/Kolor     4
Działanie     4
Ogółem     4

You Might Also Like

5 komentarze

  1. akurat mam odcień 02 natural który w moim przypadku dobrze radzi sobie z zakryciem cieni pod oczami ale coś nie bardzo z niespodziankami które czasem miewam na czole

    OdpowiedzUsuń
  2. jego można fajnie w promocji dostać! musisz polować w rossmanie i naturze. moja siostra go za 16zł bodajże kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uwielbiam ten korektor i używam codziennie. :) uważam, że z drogeryjnych firm jest to jeden z lepszych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam odcień 04 Rose Beige i wydawać by się mogło, że będzie bardzo bardzo ciemny, ale nie. Jest fajny i nawet rozświetla moje cienie, co mnie dziwi. To chyba mój ulubiony korektor. Z niepokojem notuję coraz wyższe ceny tego kosmetyku (wczoraj byłam w R. i kosztuje już 30 zł... a kupowałam go po 20 zł z haczykiem).

    OdpowiedzUsuń
  5. jej widzę same pozytywne komentarze i twoja opinia tez jest na + więc na 100% wypróbuję :)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Subscribe