Nie wyrażam zgody na kopiowanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie ani jakiekolwiek inne używanie zdjęć, treści, elementów graficznych z mojego bloga.

Essential Care - Mydło do ciała i rąk - VEGAN

6/06/2011

Wygrana w rozdaniu u lili natura bardzo mnie ucieszyła!!

Oprócz żelu który jest podstawą dzisiejszej recenzji otrzymałam mnóstwo próbek i cudownie pachnącą sól do kąpieli.


Essential Care Trawa Cytrynowa Mydło do Ciała i Rąk

  Pojemność: 200ml

Cena: ok 45zł


Producent:


Składniki: woda, sok z aloesu*, glukozyd kokosowy, wyciąg z nagietka*, oliwa z oliwek ekstra virgin*, kwas lewulinowy (pochodzenia roślinnego), guma ksantanowa (pochodzenia roślinnego), olejek z trawy cytrynowej*, kwas cytrynowy, olejek z eukaliptusa*, olejek z mięty*, cytral* & limonen* (w olejkach eterycznych).
*) uprawiane i produkowane organicznie (min. 70% w produkcie na 100% składników naturalnych).
Produkt certyfikowany przez Soil Association.



Moja opinia:

Żel zamknięty jest w eleganckiej butelce z pompką co ułatwia jego dozowanie, choć niestety pompka dozuje mało żelu i trzeba się nawciskać aby otrzymać pożądaną ilość.
Niewątpliwie jego ogromną zaletą jest  skład VEGAN oraz to, że zawiera naturalny czynnik oczyszczający (otrzymywany z cukru zbożowego), który jest delikatniejszy niż powszechnie stosowany agresywny Sodium Lauryl/Laureth Sulphate (SLS/SLES).
Nie zawiera Sodium Lauryl/Laureth Sulfate(SLS/SLES), Ammonium Lauryl Sulfate (ALS) ani sztucznych konserwantów i soli.
Ten żel jest naprawdę BIO  !!!
Zapach posiada obłędny - świeży, orzeźwiający, cytrusowy z nutką mięty  i lekki - w sam raz na lato. 
Nie pieni się jak inne znane żele - gdyż nie zawiera składników ALS, SLS odpowiedzialnych za pianę ;) 
Jest dość trwałej konsystencji jak na żel, żelowo-kremowej, łatwo się spłukuje i jakiś czas utrzymuje się na ciele. 
Nie zauważyłam jakiegoś ogromnego nawilżenia albo niesamowicie długiej trwałości ale sam fakt jego zapachu i naturalności mnie przekonuje.

Wadą jest zapewne cena - 45zł za żel o pojemności 200ml stawia go w wyższej półce cenowej. Ale niestety, za prawdziwą jakość często trzeba zapłacić ;) 



Wydajność/Opakowanie     4
Zmywalność     5
Zapach     5
Działanie     4
Ogółem     4

You Might Also Like

4 komentarze

  1. ja też zazdroszcze :)www.saharu88.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej:)Kiedyś się skuszę na ten żel

    OdpowiedzUsuń
  3. to jest wlasnie ten problem - kosmetyki naturalne bez polepszaczy powinny byc tanie, a te z dodatkami drogie prawda?:)
    nie mialam jeszcze nic z tej firmy,ale chetnie sprobowalaby lavery.
    Teraz jestem w Niemczech i tutaj jest mnstwo kosmetykow weledy, lavery i alverde.

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Subscribe