Nie wyrażam zgody na kopiowanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie ani jakiekolwiek inne używanie zdjęć, treści, elementów graficznych z mojego bloga.

Missha M Signature Real Complete BB Cream 21

8/24/2011

Missha M Signature Real Complete BB Cream  
kolor 21 - LIGHT PINK BEIGE


Pojemność: 20ml
Cena: ok. 40zł
Dostępność: średnia - ebay, allegro, Asian Store

O produkcie:

Krem BB z luksusowej linii z zawartością lipidów. Działa rozjaśniająco na przebarwienia, spowalnia starzenie cery, leczy skazy, koi skórę (opatentowany NA-Complex).

Doskonale się dopasowuje, wyrównuje koloryt i maskuje niedoskonałości cery.

Drobniutkie cząsteczki uzyskane dzięki technologii mikro szlifowania miękko stapiają się ze skórą, zapewniają doskonały komfort noszenia aż do 12 godzin!

Lipidy, takie jak w płaszczu lipidowym naszej skóry oraz opatentowany kompleks aminokwasów wzmacniają działanie NMF (naturalnego czynnika nawilżającego) i zachowują odpowiednią równowagę nawilżenia i natłuszczenia skóry.

Organiczne składniki Ecocert, naturalny kompleks leczący i uspokajający cerę oraz opatentowana formuła 7-free minimalizują wszelkie podrażnienia skóry.

Kompleks peptydów, wyciąg z miłorzębu i 50 rodzajów różnorodnych kompleksów roślinnych zapewniają doskonałe nawilżenie oraz dostarczają skórze bogactwo substancji odżywczych.

 źródło: www.asianstore.pl







MOJA OPINIA:

Opakowanie: Bardzo ładna, poręczna tubka, niewielkie rozmiary i pięknie tłoczone literki.

Konsystencja: Kremowa, w sam raz jeśli chodzi o rozsmarowywanie.

Zapach: Kremowy.

Działanie:  
Produkt mimo teoretycznie ciemniejszej barwy pięknie dopasowuje się do koloru twarzy, mam raczej jasną karnację a ten kolor się nie odznacza. Poza tym kryje na poziomie średnim,  przykrywa wszelkie zaczerwienienia, niewielkie niespodzianki, wyrównuje koloryt, wygładza. Nie tworzy maski, stapia się ze skórą i nie wyobrażam sobie, że można by w jaki sposób z nim przesadzić.
Skóra wygląda na taką wypoczętą i naturalnie piękną, w ogóle nie widać że coś na nią położono. Świecenie wyrównuje jakimkolwiek pudrem transparentnym bądź matującym i biegnę korzystać z lata. Nie podkreśla suchych skórek, nie zapycha, jest lekka i delikatnie rozjaśnia. Nie lepi się, dobrze nawilża. 
Wielki plus za to, że po zmyciu makijażu moja skóra nadal wygląda ładnie, nie jest poszarzała, taka brudna czy zmęczona jak to bywa po podkładach, mam wrażenie że wręcz wpływa na poprawienie jej kolorytu i nawilżenia. 
Minus za to, że dość szybko znika z twarzy, maksymalnie 8h i nie pozostawia po sobie śladu, także 12h to bujda.
Mam porównanie do Misshy PC, którą po kilku użyciach oddałam mamie, Missha Signature w moim odczuciu bije PC na głowę.

Czy polecam?
Tak i to bardzo.

Ogółem
Kremy BB ratują naszą skórę latem, nie widać ich na twarzy, a pięknie ją ujednolicają i rozświetlają.
Missha Signature stała się moją codziennością, nie robi mi krzywdy a wręcz przeciwnie, w jakiś magiczny sposób wpływa na poprawę mojej cery, a przy tym czuję jakbym nic na twarzy nie miała, a wyglądam dobrze.
Jest wydajna, niewielka ilość wystarczy aby pokryć całą twarz.
Zdecydowanie jest to mój jeden z ulubionych BBcreamów.

You Might Also Like

12 komentarze

  1. a jak wypada z kolorem w porównaniu do Missha PC Nr 23. Bardzo mnie zaciekawił, a 23 Missha jest dla mnie ideałem

    OdpowiedzUsuń
  2. sprawdziłam własnie na Asian Store i widzę że występuje w tej samej gamie kolorystycznej co PC, a jeśli wg. Ciebie jest lepsza, to jak skończę moje opakowanie PC to z pewnością kupię Signature :) dzięki - bardzo pomocna notka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojj to mnie zachęciłaś. Myślałam, że to tylko takie bla bla na temat BB kremów, a chciałabym coś na lato lekkiego kupić.
    No niestety lato się kończy i jest za poźno, ale na następne na pewno zainwestuje w ten lub podobny do niego kosmetyk :)
    I rowniez dziekuje za odwiedziny :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. już tak wiele dobrego słyszałam, na temat kremów BB że wkrótce sama będę musiała jakiś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaa dopisuję do mojej wish listy kremów BB ! :) A mogłabyś wkleić zdjęcie któregoś z fragmentów swojej twarzy,najlepiej tego,na którym masz jakieś problemy przed i po? Jeśli oczywiście nie będzie to problemem :) A Ty gdzie kupowałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Siouxie no właśnie, kolorystycznie powinno być podobnie, miałam Misshe PC 21 właśnie. Wiesz, wiele osób z PC jest zadowolonych, ale mi jakoś ta bardziej przypasowała.

    Fiska ja uwielbiam bbcreamy, żadne kremy tonujące się z nimi nie równają bo one świetnie działają i nie tworzą maski.

    Pat18s. GoodForYou naprawdę warto :)

    Alessandra mam tak słaby aparat że nie łapie za bardzo zmian, ale już wkrótce powinnam mieć lepszy więc uzupełnię dla Ciebie notkę :) Kupiłam oczywiście na ebay'u :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny produkt i recenzja . ; D

    OdpowiedzUsuń
  8. jest to naprawde swietny podkład, mam cere mieszana naczynkowa i do tego wrażliwą po utrwaleniu sypkim pudrem u mnie przez caly dzien daje rade, naprawde, przy upale bibulki matujace i jest super naprawde polecam

    OdpowiedzUsuń
  9. ten krem BB sprawia że moja skóra wygląda tak ładnie. Uwielbiam go

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello i am kavin, its my first occasion to commenting anyplace,
    when i read this paragraph i thought i could also create comment due to this sensible piece of writing.
    kliknij po więcej, http://dcc.
    webgarden.com/menu/open-print-competition-may-2011/forum

    OdpowiedzUsuń
  11. Unquestionably imagine that that you said.
    Your favourite justification appeared to be on the net the simplest factor to take note
    of. I say to you, I definitely get irked while folks think
    about issues that they plainly don't recognize about. You controlled to hit the nail upon the top as neatly as defined out the whole thing without having side effect , people can take a signal. Will likely be again to get more. Thank you appcenter.ks.ac.kr, http://coe.seokyeong.ac.kr/zbxe/?document_srl=1045&mid=freeboard&sort_index=last_update&order_type=asc&listStyle=&cpage=

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Subscribe