Nie wyrażam zgody na kopiowanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie ani jakiekolwiek inne używanie zdjęć, treści, elementów graficznych z mojego bloga.

Wakacyjne saszetki Cleanology od Dr Irena Eris

8/12/2011

Duo-saszetki CLEANOLOGY Dr Irena Eris


Pojemność: 2 x 6ml
Cena: 6,90zł
Dostępność: duża - sklepy internetowe i stacjonarne

Seria zawiera 5 różnych saszetek. Ja otrzymałam do przetestowania:


PEELING DROBNOZIARNISTY DO CERY NORMALNEJ

 

O produkcie:

Peeling drobnoziarnisty rekomendowany jest do oczyszczania skóry normalnej. Dzięki wyjątkowemu połączeniu wieloskładnikowego ekstraktu owocowego i soku z cytryny, peeling skutecznie czyści i ściąga rozszerzone pory skóry. Skóra pozostaje oczyszczona, elastyczna, wygładzona, miękka w dotyku, świeża i delikatna. Po 2 tygodniach stosowania peelingu widoczne jest złuszczenie martwego naskórka,usunięcie nadmiaru sebum oraz poprawa ogólnej kondycji skóry.


Moja opinia:

Peeling przyjemnie i świeżo pachnie, zawiera niewielkie masujące drobinki przez co delikatnie oczyszcza skórę twarzy nie podrażniając je. Nie ściąga mojej skóry, ale też nie nawilża jej specjalnie. Na pewno ją odświeża, wygładza i zmiękcza.
Bardzo przypomina mi Peeling drobnoziarnisty Dax - zarówno zapachem jak i działaniem.
Produkt jest bardzo wydajny, 6ml może wystarczyć na dwa razy, a przy tym pięknie pachnie i idealnie kojarzy się z wakacjami, jest poręczny, zabieramy małą saszetkę i tyle :) 


NAWILŻAJĄCA MASECZKA PRZECIWZMARSZCZKOWA

 

O produkcie:

Dzięki zawartemu w masce specjalnemu połączeniu aktywnych składników nawilżających maska jest idealnym kosmetykiem dla każdego typu cery. Naturalne składniki z migdałów głęboko nawilżają, napinają i wygładzają skórę. Wyjątkowa formuła zmniejsza widoczność wszystkich typów zmarszczek poprawiając kontury twarzy. 

Moja opinia:

Maseczka mimo, iż przeciwzmarszczkowa dostosowana jest do wieku 20+ więc bez problemu mogłam ją przetestować. Zapach piękny i relaksujący. Maseczka ma świetne działanie, zdecydowanie głęboko nawilża i napina skórę, nie ma uczucia ściągnięcia, podrażnienia ani zapchania. 
Efekty zmniejszenia zmarszczek mnie na szczęście nie dotyczą ;) Ale myślę, że krzywdy sobie nie zrobię raz na jakiś czas korzystając z dobroci kosmetyków przeciwzmarszczkowych, wszak lepiej zapobiegać niż leczyć ;)


INTENSYWNIE NAWILŻAJĄCA MASKA ODŻYWCZA DLA SKÓRY SUCHEJ

 

O produkcie:

Efektywna kombinacja trzech składników nawilżających natychmiastowo przywraca skórze utraconą wilgoć, jędrność i elastyczność. Maseczka intensywnie regeneruje skórę pozostawiając ją wygładzoną i długotrwale nawilżoną. Dzięki bogatej zawartości substancji aktywnych opóźnia procesy starzeniowe zachodzące w skórze. oraz wygładza zmarszczki sprawiając, że Twoja skóra staje się elastyczna i gładka. 

Moja opinia:

Ten produkt to mój zdecydowany faworyt. Już po pierwszym użyciu poczułam, że moja skóra jest wyraźnie nawilżona i wygładzona, do tego stopnia, że chciałabym się głaskać po twarzy bez końca.
Twarz została otulona aksamitem, cudowne uczucie. Brak suchych skórek i podrażnień, skóra jest ukojona i zdecydowanie bardziej napięta. 
Kolejny produkt w kategorii ulubione :)


Ogółem

Duo-saszetki oceniam zdecydowanie na 5tkę. To świetny produkt, za niewygórowaną cenę, który zajmuje niewiele miejsca, ładnie wygląda i przede wszystkim jest skuteczny. 
W wakacje, kiedy nie mamy miejsca na pełnowymiarowe kosmetyki właśnie takie produkty przychodzą nam z pomocą. 
Polecam wszystkim gorąco!


Produkt został mi udostępniony do recenzji przez PR firmy Lirene i nie wpływa to w żaden sposób na obiektywność mojej recenzji

You Might Also Like

5 komentarze

  1. ostatnia maseczka wydaje się być najbardziej zachęcająca:) ciekawe jak poradzi sobie w zestawieniu z suchymi skórkami na nosie, które ostatnio mnie męczą:) mam nadzieję, że da radę :) pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zestawienie:-) przyznam sie ze nie interesowalam sie dawno oferta firmy Eris a widze ze ostatnia maseczka moze byc jak znalazl:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie wiedziałam o istnieniu tych saszetek przed moim wyjazdem nad morze ;)

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Subscribe