Nie wyrażam zgody na kopiowanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie ani jakiekolwiek inne używanie zdjęć, treści, elementów graficznych z mojego bloga.

Farmona Nivelazione Żel-krem chłodzący do stóp

9/23/2011

Farmona Nivelazione Żel-krem chłodzący do stóp


Pojemność: 75ml
Cena: 8,50zł
Dostępność: sklepy, internet, Sklep Farmona

O produkcie:

Przedłużona skuteczność działania:
- mentol- długotrwale chłodzi i relaksuje
- arnika górska- uszczelnia i wzmacnia naczynia krwionośne, zapobiega obrzękom i opuchnięciom
- melisa- koi, łagodzi uczucie pieczenia

Krem-żel Nivelazione głęboko relaksuje, odświeża i długotrwale chłodzi zmęczone i piekące stopy. Zmniejsza bolesność, obrzęki i opuchniecie stóp. Przynosi natychmiastową ulgę, zwłaszcza po długotrwałym chodzeniu lub przebywaniu w tej samej pozycji. Pobudza mikrokrążenie, dzięki czemu stopy odzyskują lekkość i utraconą energię. Likwiduje uczucie zmęczenia i ciężkości stóp,




MOJA OPINIA:

Opakowanie: Poręczna tubka.

Konsystencja: Ultra lekka, szybko się wchłania

Zapach: Przyjemny, mentolowy

Działanie:
Przede wszystkim muszę nadmienić, że kosmetyków do stóp testowałam już w swoim życiu ogromną ilość a kremów mam na bieżąco ok. 5 (plus maseczki i peelingi) tak więc kocham pielęgnować stopy. Mam też w związku z tym ogromne już wymagania do tych produktów i o tym pamiętajcie czytając recenzję wszelkich produktów do nich przeznaczonych.
Krem bardzo delikatnie chłodzi, myślę że dla zmęczonych nóg przydałoby się bardziej wyczuwalne chłodzenie. Otacza przyjemną, delikatną nutą stopy i łydki, jakby taką mgiełką lekkości i świeżości. Na pewno zauważalnie relaksuje ale nie chłodzi długotrwale.
Ponieważ nie mam problemu z puchnięciem stóp czy swędzeniem i nie wiem w jaki sposób w tym temacie na nie wpływa. 
Nawilżenie po tym produkcie jest niewielkie, bardziej odświeżenie i lekkie wygładzenie. Z całą pewnością stopy są lżejsze, a skóra delikatniejsza ale dla mnie to za słaby efekt. 
Ja z racji zimnych stóp nie przepadam z produktami wychładzającymi, stąd produkt oddałam mamie która go chwali.

Ogółem:
Bardzo lekki produkt, o przyjemnym zapachu, który niestety tylko delikatnie chłodzi, ale z całą pewnością uspokaja i łagodzi stopy. Ogólnie przeciętny.

Produkt został mi udostępniony do recenzji przez PR firmy Farmona za co serdecznie dziękuje. Jednakże nie wpływa to w żaden sposób na obiektywność mojej recenzji.

You Might Also Like

7 komentarze

  1. takie chłodzące są idealne na upał :) bo w chłodniejsze dni to faktycznie niebardzo

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie chłodzące to fajne na lato, ale teraz bym ich nie użyła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam ten krem jedynie z widzenia. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też jestem wybredna, jeśli chodzi o produkty do stóp :) Ale moje serce podbił kremik Propodia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Delikatnie chłodzący więc średnio omaga na zmęczone nogi,ale i tak jestem go ciekawa, tylko teraz jest już chyba za zimno :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tak samo jak Ty nie przepadam za chłodzeniem... Latem jest to czasami przyjemne i faktycznie daje ulgę zmęczonym stopom, ale teraz - NO WAY :)

    OdpowiedzUsuń
  7. w takim razie można odpuścić :)

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Subscribe