Nie wyrażam zgody na kopiowanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie ani jakiekolwiek inne używanie zdjęć, treści, elementów graficznych z mojego bloga.

Wyniki rozdania Phenome

9/15/2011

No i w końcu, nadeszła ta chwila, w której zliczyłam wszystkie głosy, posprawdzałam je i wylosowałam zwycięzców (a raczej maszyna wylosowała :D)

Chciałabym dodać, że nie zaliczałam głosów blogów zrobionych tylko pod rozdania albo osób które niby mnie obserwują ale na pewno nie publicznie bo nie mam ich na liście.
Zapisałam sobie też osoby które obserwują mnie teraz gdyż dotarły do mnie wieści że potem nagle znikają obserwujący także tworzę sobie jakby co czarną listę i każdy udział takich osób w następnych rozdaniach jest bezcelowych.
Wszak to nie są wielkie nagrody tylko małe docenienie stałych czytelników i nie rozumiem po co komu oszustwa ;)

Rozdania są fajne także dla mnie, dzięki nim poznałam mnóstwo nowych ciekawych blogów :)))

Razem zebrałyście aż 653 głosy, naprawdę dużo :)

Ale do rzeczy.

Nagrodę w postaci


otrzymuje

MATLEENA make-up

PS: U mnie są recenzje dwóch paletek NYX :)


Drugą nagrodę


wylosowała

ANIKOWA101


I dodatkową nagrodę pocieszenia- niespodziankę w postaci


otrzymuje

SIOUXIE



Gratuluję serdecznie!! :)

Poproszę o adresy na mojego maila wraz z podaniem nicka.
Macie czas do końca niedzieli. 
Potem losuję raz jeszcze.


Ze swojej strony dziękuje wszystkim za propozycje nagród do rozdań, na pewno je uwzględnie.
Dużym powodzeniem cieszy się NYX i produkty azjatyckie.
Ponadto MAC i TBS ale niestety Poznań również tych sklepów nie posiada i sama nie mam do nich źródła dostępu :(


Ten kto nie wygrał niech się nie martw, wkrótce kolejne rozdania :)

You Might Also Like

13 komentarze

  1. hej hej nie wierzę, znowu :) juz wysyłam maila z adresem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dziewczyny.
    Tobie również gratuluję. Jak ty wszystkie te głosy ogarnęłaś?

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję !! nie mam ostatnio szczęścia w rozdaniach :((

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta Siouxe to wszędze wygrywa farciara :D W Totka musi zagrać hehe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje i zazdroszcze wygranej :) ja jakoś nie mam szczęścia ostatnio

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie wierzę :D I gratuluję pozostałym dziewczynom ;)

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Subscribe