Nie wyrażam zgody na kopiowanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie ani jakiekolwiek inne używanie zdjęć, treści, elementów graficznych z mojego bloga.

Skinfood Peach Sake Silky Finish Powder

10/06/2011

Skinfood Peach Sake Silky Finish Powder


Cena: od 42zł ebay do 82 asian store
Pojemność: 15 g
Dostępność: ebay, Asianstore

O produkcie:

Transparenty puder matujący z zawartością sake oraz ekstraktu z brzoskwini. Drobno zmielona krzemionka pozostawia skórę świeżą i miękką jak jedwab przez cały dzień.
źródło: asianstore.pl





MOJA OPINIA:

Opakowanie: Bardzo lekkie, kartonowo-plastikowe, średnio poręczne do podróży. Do pudru dołączony jest puszek, który niestet mi się zagubił, bo ja puszków nie używam ;)

Konsystencja/Formuła: Bardzo mocno zmielony biały proszek.

Zapach: Ahhh piękny - brzoskwiniowy i naprawdę jakiś czas utrzymuje się na twarzy, bardzo go lubię.

Działanie:
Produkt nałożony na twarz jest transparentny ale niestety w zbyt dużej ilości potrafi bielić. Daje efekt ładnie zmatowionej skóry, wygładzonej i uspokojonej. Nie jest to ani płaski, ani tępy mat, twarz wygląda zdrowo i naturalnie.
Zaskoczyło mnie to, że matuje na krótko, to pierwszy puder który nie matuje mojej suchej skóry na cały dzień tylko raptem na kilka godzin (mimo iż radzi sobie u mnie zarówno tańszy Bell czy droższy CK).
Ponadto nie ściąga skóry, nie podrażnia jej, na pewno nie zapycha. Bardzo mocno się pyli, efekt jest dla mnie porównywany do ELF HD, podobna formuła i działanie, tyle że ten puder jak dla mnie bajecznie pachnie i za to ma punkt wyżej :)

Ogółem
Fajny produkt, o ciekawym zapachu, który z poprawkami daje radę, jednak nie na tyle, żeby podbić moje serce.

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Fajny produkt, chciaabym go chociaż owachać ale mat kiepski..

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne opakowanie i pewnie fajny zapach :P Szkoda, że mało dostępny :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda fajnie, kiedyś chciałam go zamówić, ale ostatecznie naczytałam się, że słabo matowi i dałam sobie spokój...

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka razy już miałam go kliknąć, ale jakoś się rozmyślałam... Może i dobrze?

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie rzeczy ze skin food są rewelacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda że nie mogę powąchać, ale coraz bardziej intryguje mnie ta marka :)

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Subscribe