Nie wyrażam zgody na kopiowanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie ani jakiekolwiek inne używanie zdjęć, treści, elementów graficznych z mojego bloga.

So Sweet Blog Award

9/25/2012

Za swoją słodką babeczkę dziękuję Asi, Nunie oraz Tanice i Wojtkowi :)))

Bardzo miło zostać wyróżnionym przez innych blogerów :) Dziękuje raz jeszcze!!



Swoją przekazuję :)

Anie 

taaaak...to są chyba te blogi, bez których nie umiałabym żyć :)
Pewnie wszystkie znacie, a jeśli nie - naprawdę warto zaglądać :)
Piszę chyba, bo na pewno nie wymieniłam wszystkich, kilka mi uciekło, to nieuniknione, wciąż też dochodzą nowe.
Ale to co widzicie powyżej to moje blogowe must have ;) 

Pozdrawiam Was serdecznie w ten chłodny, jesienny dzień!

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Dziękuję! :)) Wiem, że ostatnio mocno zaniedbuję bloga (siła wyższa - piszę magisterkę), ale na pewno wrócę. Zapraszam jak najczęściej :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ale zaszczyt znaleźć się w tak zacnym gronie! dziękować! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. oj kochana jestes:** Bardzo ci dziekuje:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za to słodkie wyróżnienie :***

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję słodkiego wyróżnienia. Też mam tę przyjemność być obdarowaną:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawde sweetaśna ta babeczka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam cię serdecznie i cieplutko... Wiadomo dni są coraz chłodniejsze.
    Chciałabym cię zaprosić do mojej Akcji : Regeneracji.

    Byłabym szczęśliwa, gdybyś do niej przystąpiła.
    http://kosmetyczkomaniaczka.blogspot.com/


    Buziaki, Ewelina (Miu)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję Ci Kochana za wyróżnienie :* a i Tobie gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Subscribe