Nie wyrażam zgody na kopiowanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie ani jakiekolwiek inne używanie zdjęć, treści, elementów graficznych z mojego bloga.

AA Prestige Body Fit - antycellulitowy peeling i balsam wyszczuplający do ciałą

2/04/2013

AA Prestige Body Fit
antycellulitowy peeling i balsam wyszczuplający do ciała


 
AA Prestige Body Fit - wyszczuplający balsam do ciała 


Pojemność: 200ml
Cena: od 20 do 60zł
Dostępność: drogerie

O produkcie:
Wyszczuplający balsam do ciała dzięki specjalnie dobranym składnikom aktywnym doskonale ujędrnia i wygładza skórę.
Zawierający kofeinę ekstrakt z guarany poprawia mikrokrążenie, przyspieszając redukcję tkanki tłuszczowej.
Ekstrakt z Centella asiatica działa antycellulitowo, ponadto wygładza i rozjaśnia rozstępy.
Jedwabistą gładkość i ujędrnienie zapewniają skórze olej z owoców palmy Buriti bogaty w witaminy A i E oraz olej abisyński.
Masło Shea chroni przed działaniem wolnych rodników, zapobiegając starzeniu się skóry.
Codziennie rano i wieczorem wmasować balsam w skórę całego ciała, ze szczególnym uwzględnieniem miejsc z nadmiarem tkanki tłuszczowej lub z objawami cellulitu.




AA Prestige Body Fit - Antycellulitowy peeling ujędrniający




Pojemność: 200ml
Cena: od 20 do 60zł
Dostępność: drogerie

O produkcie:
AA Prestige Body Fit Antycellulitowy peeling ujędrniający delikatnie złuszcza martwy naskórek, odsłaniając zdrową, gładką i miękką skórę. Intensywnie nawilża skórę i nadaje jej niezrównaną gładkość i miękkość. Zawiera kompleks trzech ekstraktów (skrzyp, Centella asiatica, guarana) o działaniu przyspieszającym spalanie tkanki tłuszczowej, wyszczuplającym i ujędrniającym.

Skóra ciała, podobnie jak skóra twarzy, z biegiem czasu zaczyna tracić jędrność i elastyczność. Przywrócenie jej właściwego napięcia, nawilżenia i gładkości jest kluczowe dla zachowania jej młodego i świeżego wyglądu.

Podaruj swemu ciału profesjonalną pielęgnację! AA Prestige Body Fit to nowe, stworzone w nawiązaniu do filozofii „fit” kosmetyki do kompleksowej pielęgnacji ciała. Przeznaczone są dla aktywnych, dbających o zdrowy styl życia kobiet. Ich działanie ukierunkowane jest na konkretne partie ciała i związane z nimi problemy. Produkty AA Prestige Body Fit pomagają modelować sylwetkę, ujędrniają ciało, wygładzają, nawilżają i przywracają właściwe napięcie skóry.
    



Tak, o tych cudach było jakiś czas temu głośno, kiedy to krakowska drogeria wyprzedawała je po 20zł za sztukę. Swoją drogą nie wiem czemu, bo data ważności do 10.2014, a widziałam tu i ówdzie, że albo ta linia jest dostępna jako nowość (obecnie), albo nie ma jej wcale, albo jest po normalnej cenie ok. 60zł za opakowanie. I weź tu człowieku zrozum - wycofali to czy jak?Wracają z come back'iem?
Ehh ja trzymałam w szafce te produkty aż rok (sic!), jakoś nie po drodze było mi do nich, aż w końcu na początku stycznia uświadomiłam sobie, że nie wiem czemu ale notorycznie, corocznie zimą w ogóle nie dbam o swoją skórę poza sporadycznymi masłami do ciała i odżywczymi kąpielami. Dość tego- powiedziałam i dziarsko chwyciłam za widoczny wyżej duet.
No i co z tego wyszło?

Zamknięte są, jak widać w przyjemnych, z wyglądu ekskluzywnych nieco opakowaniach, odkręcanych, plastikowych. Pachną trochę kremowo, gdzieś ciut roślinnie, jest do przyjemny i delikatny zapach.
Peeling jest niezwykle aksamitny, w formie raczej złuszczającego kremu niż drapiącego peelingu. Zostawia skórę gładką, jedwabistą, lekko jakby nawilżoną, fajna sprawa. Jest dość wydajny, nie ma problemów z jego zmyciem.
Balsam jest ultra lekkiej konsystencji, bardziej na pograniczu mleczka niż skondensowanego masła. Błyskawicznie się wchłania, uspokaja skórę, czyni ją miękką i jedwabistą.
Duet bardzo mi się spodobał, ale zdecydowanie za 20-30zł od sztuki niż za 60zł. Regularna cena jest o wiele za wysoka jak na poziom wydajności i właściwie głównie psychologiczne działanie. Wszak ma też wyszczuplać i ujędrniać :) Miło jest jednak robić coś więcej dla siebie.

You Might Also Like

13 komentarze

  1. uwielbiam tę serię :] udało mi się ją zgarnąć za 19zł właśnie :]

    OdpowiedzUsuń
  2. za 20zł bym kupiła, za 60zł już nie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej serii,ale przyznam,że regularna cena daje mi do myślenia,czy chcę poznać..może poczekam na okazje;)

    OdpowiedzUsuń
  4. u nas też były tak tanio a ja głupol nie wzięłam :D może mieli wycofać ale im się odwidziało ha

    OdpowiedzUsuń
  5. Za 20 zł to na pewno bym się skusiła. Ale za 60 raczej nie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli wpadnie mi oko jakaś promocja z udziałem tych produktów to spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Za tą niską cenę brała bym w ciemno jednak bez promocji raczej bym się nie skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  8. w promocji za 20zł oj warto było... warto :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś nie zwróciłam wcześniej uwagi na te kosmetyki. Ale regularna cena to jakieś nieporozumienie...

    OdpowiedzUsuń
  10. bez promocji nie skusiłabym się na takie cudo
    wystarczy mi na razie kawa zmieszana z olejkiem grejpfrutowym i żelem Babydream :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dziwne, że przedział cenowy jest taki szeroki. I opakowania wydają się dość małe...

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobają mi się opakowania,za cenę złotych na pewno warto się skusić,za złotych już raczej nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super promocja i fajne opakowanie, ale cena regularna nie tak bardzo :)

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Subscribe