Nie wyrażam zgody na kopiowanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie ani jakiekolwiek inne używanie zdjęć, treści, elementów graficznych z mojego bloga.

Zniżki kochamy więc z nich korzystamy :) portal ze zniżkami oraz ciekawe rozdanie

3/28/2013

Jeżeli kochacie zniżki, okazje i promocje tak jak ja, musicie wiedzieć, że istnieje coś takiego jak CUPONATION





Na CupoNation można przeglądać sklepy według kategorii

 

  Albo alfbetycznie :)


I tak dla przykładu zaglądamy do Douglasa i widzimy następujące opcje :D


Portal się błyskawicznie rozwija, obecnie znajdziecie tam ogromną różnorodność marek, a nowe wciąż dochodzą. Fajnie jest trochę oszczędzić :) 

Ponadto w tej chwili trwa fajna akcja, wraz z Glamour można kupować dodatkowo taniej :) Portal przyłączył się zatem do corocznej akcji Glamour Day. KLIK KLIK KLIK

Jeśli Was to ciekawi zajrzyjcie na stronę internetową Cuponation lub/i polubcie Cupo Nation Polska na FB.
Blogerów kosmetycznych powinna zaciekawić przede wszystkim zniżka do Douglasa oraz 10 zł na pudełko Glossy Box.

Swoją drogą ciekawa jestem czy kiedyś w Polsce będzie tak jak w słynnym programie Łowcy promocji :D

Korzystacie z kuponów rabatowych? Udaje Wam się łapać okazje?


Przy okazji chciałabym Wam jeszcze napisać o jednej okazji,szczególnie powinno to zainteresować fanów rzeczy oryginalnych i niebanalnych :)

Zapraszam Was na ROZDANIE U MISS FOCH



Można wygrać m.in. takie genialne, spersonalizowane legginsy, które wierzcie mi - robią wrażenie, widziałam na własne oczy :D


You Might Also Like

13 komentarze

  1. że jej ie zimno tak w bluzce bez rękawków :P

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę. :) Ten portal ze zniżkami znam z amerykańskiej wersji. Miło, że mamy wersję PL. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham kupować więcej za mniej, dlatego skorzystam z tych kuponów! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa propozycja:)Ja mam kupony z gazetek :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję! Nie znałem tej strony. Skoro taniej to można kupować jeszcze więcej : DD

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam tej strony, ale zajrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodziewałam się dodatkowych promocji czy kodów, a tu są raczej pozbierane promocje, które w większości są dostępne i widoczne na stronach konkretnych sklepów. Szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znałam tej strony, ale dzięki za info :)

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Subscribe