Nie wyrażam zgody na kopiowanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie ani jakiekolwiek inne używanie zdjęć, treści, elementów graficznych z mojego bloga.

Euromelanoma 2013 czyli zbadaj swoje znamiona z La Roche Posay

5/21/2013

 źródło: FB La Roche-Posay

Euromelanoma jest to ogólnoeuropejska kampania profilaktyki raka skóry, której celem jest rozpowszechnianie informacji o zapobieganiu raka skóry, wczesnym rozpoznaniu ii leczeniu.

Po raz kolejny La Roche-Posay organizuje dla Was akcje bezpłatnych badań dermatologicznych na terenie całego kraju.

Badania potrwają od teraz do 5 czerwca 2013r.

Warto skorzystać :)


Więcej informacji na oficjalnej stronie akcji

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Badanie znamion jest bardzo ważne. Ja, mimo że zawsze używam filtra na słońcu miałam usunięte dwie zmiany, które zaczęły się dziwnie "paprać". Hmm może napiszę o tym jakiegoś posta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie dzięki za informację, bardzo przydatna - pewnie skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, że informujesz! Na pewno skorzystam!
    Pozdrawiam,
    Blond and wavy.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna akcja,niestety służba zdrowia w naszym kraju wygląda tak,że ja na wycięcie podejrzanego znamiona musiałbym czekać 2,5 miesiąca....zrobiłam to szybciej,ale prywatnie. a co jeśli nie miałabym kasy? zachęcam do badania a przynajmniej oglądania sowich znamion:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za informację!
    Ja takie badanie robiłam w zeszłym roku, prywatnie.
    Z racji tego, że w sezonie non stop mi "coś" wyskakuje, pewnie skorzystam.
    Warto, tym bardziej, że jest to darmowa akcja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przydatna informacja, na pewno skorzystam. Moja mama niestety choruje na czerniaka skóry i ja wraz z siostrą jesteśmy w grupie podwyższonego ryzyka :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o tej akcji :)

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Subscribe