Nie wyrażam zgody na kopiowanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie ani jakiekolwiek inne używanie zdjęć, treści, elementów graficznych z mojego bloga.

O wzorowym podejściu do klienta firmy Oceanic S.A. słów kilka...

11/08/2013

Jako osoba od lat walcząca z nadwrażliwością skóry faktycznie zwracam uwagę co jest w składzie kremu i często sięgam po marki dedykowane skórom wrażliwym czy dermokosmetyki.

Firma AA cechuje się produktami dla alergików, dlatego sięgam po nie często, gdyż mi i mojej rodzinie one nie szkodzą. 
Jakiś czas temu pisałam Wam o kremie AA technologia wieku energia młodości, który spowodował u mnie i u męża reakcje alergiczną - uczucie pieczenia, gorąca i mrowienia. Po przeanalizowaniu wpisów na KWC okazało się, że jeszcze przynajmniej kilka osób zgłasza takie odczucia co do owego produktu.
Reakcja firmy była błyskawiczna, poprzez kontakt z PRowcem marki odezwało się do mnie laboratorium AA z przeprosinami, prośbą o opis problemu i odsyłką produktu do ich siedziby, aby mogli skontrolować partię z której pochodzi mój krem.
Cała korespondencja z przedstawicielami marki była utrzymana w przyjaznym i przepraszającym tonie i raczej na zasadzie "chcemy wiedzieć jak tego uniknąć w przyszłości albo co poszło nie tak", a nie " pewnie to Pani źle produkt stosowała, bo nasze są najlepsze".
Naprawdę sympatyczny odzew oraz poczucie, że każde zdanie dla firmy jest ważne, a jednostkowy konsument nie jest tylko jednym z wielu w tłumie :)
To w dzisiejszym galopującym świecie podejście wręcz niespotykane i unikatowe, przynajmniej ja się z tak pozytywną reakcją względem konsumenta nie spotkałam. 
Ten post wyraża podziw jak firma z takim stażem,doświadczeniem i widełkami sprzedaży potrafi rozwiązywać problemy, chcę żebyście wiedzieli i życzyłabym sobie takiego poważnego podejścia od każdej z firm :)

Moje zaskoczenie osiągnęło zenitu, kiedy dzisiaj otrzymałam przesyłkę z przemiłym listem i zawartością...


Ponieważ takie podejście jest rzadkością pomyślałam sobie, że fajnie będzie o tym napisać i docenić reakcję marki, tak jak i ja poczułam się ważna i wysłuchana :)

You Might Also Like

40 komentarze

  1. No proszę jak milo i profesjonalnie :)
    Sama lubię kosmetyki AA, wiec tym bardziej mnie cieszy, ze podejście do klienta maja na poziomie.
    Dobrze, ze o tym napisałaś. Warto chwalić. I niech inni biorą przykład :)

    Przy okazji ciekawa jestem tego kremu. Przedział wiekowy to już dla mnie :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Również jestem wrażliwcem i dokładnie wybieram kosmetyki do pielęgnacji twarzy :) Markę AA bardzo lubię i jestem jej wierna od lat, ale ten krem +30 o którym pisałaś w poprzednim poście stosowałam kilka miesięcy temu i również powodował u mnie pieczenie.

    Ale bardzo miło czytać, że nasze rodzime marki tak profesjonalnie podchodzą do takich sytuacji! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. brawo dla AA, mają tam naprawdę świetnego PRowca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No i super! Oby więcej takich firm!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja obecnie toczę bój z avene :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zepsulo sie opakowanie i nic nie mozna wydobyc a wiem ze jeszcze cos jest wewnatrz butelki:)

      Usuń
  6. Mieliśmy z mężem podobną reakcję na kosmetyki tej firmy:(

    OdpowiedzUsuń
  7. super. to niezwykle ważne. Miałam identyczna sytuację z dziewczynami z Eris - po tym, jak dowiedziały się o problemie, rano przyszły kosmetyki, które wysłała Magda, aby złagodzić problem ze skorą. Jak nie pasował mi tonik - natychmiast prośba o odesłanie do laboratorium w celu zbadania ferelnego produktu. Takie podejście to pełen profesjonalizm, z którym nie za często się teraz spotykamy. niestety...

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że firma tak się zachowała.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie!

    Dobrze wiedzieć, że sa firmy, które potrafią tak podejść do sprawy! Profeska! :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. To bardzo dobrze o nich świadczy i zachęca mnie - jako konsumenta - do zakupów. Oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Miłe, spodziewałabym się bardziej właśnie utrzymywania że Ty coś źle zrozumiałaś z opakowania lub sposobu użycia, albo że to wina Twojej cery, a tu zaskoczenie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście nie codzienne podejście do sprawy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe jak ten kremi teraz się sprawdzi a podejście zdecydowanie na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo dobre podejście, nie tylko ta firma wie jak to załatwić:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakaś nowa seria z AA? Pierwszy raz widzę te produkty. Właściwe podejście firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba na to wygląda, bo piszą, że nowa formuła :)

      Usuń
  16. No proszę ;) świetne podejście firmy

    OdpowiedzUsuń
  17. Widocznie w ich PR pracują odpowiednie osoby.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo sympatyczna reakcja firmy. Warto chwalić takie działania w dzisiejszym świecie, gdzie nie szanuje się zazwyczaj konsumenta...

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie spotkałam sie jeszcze z tak milym podejsciem do klienta:)

    mojpieknymakijaz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. To miłe zaskoczenie ze strony firmy, powinno być takich więcej firm, z którymi dobrze się współpracuje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. gratuluje :)
    ja juz obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wooow brawa dla AA ! faktycznie to rzadko spotykane...

    OdpowiedzUsuń
  23. Markę AA znam i ich produkty stosuję od lat. Moją niekwestionowaną ulubienicą jest zdecydowanie seria do cery atopowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię kosmetyki AA. Służą mojej wrażliwej cerze. Cieszę się, że firma Oceanic stanęła na wysokości zadania i wysłuchała Twoich uwag. Taka postawa wciąż jest rzadkością.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo dobrze, że o tym napisałaś, bo to rzadkość :) Super podejście, godne naśladowania. Nie przepadam za ich produktami, ale zachowali się wzorowo!

    OdpowiedzUsuń
  26. To się nazywa porządna firma:)

    OdpowiedzUsuń
  27. AA i ich PR zasluguja na ogomne brawa.... zaczelam ostatnio wspolprace z Oceanic i mailowanie z nimi to czysta przyjemnosc, dobor kosmetykow spersonalizowany... Moze dlatego, ze osoba zajmujaca sie PR byla jedna z nas, blogerek kosmetycznych? :) Zna sie na swoich

    OdpowiedzUsuń
  28. brawo AA! niech inne firmy biorą przykład! Mają mądrego PRowca.

    OdpowiedzUsuń
  29. No proszę, dbają o klienta :) Bardzo miło (i profesjonalnie!) z ich strony :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz racje, o takim podejściu do klienta warto pisać, jestem pod wrażeniem i to nie ze względu na prezent, w ramach rekompensaty, lecz z podejścia firmy do klienta, większość firm pisze tak jak to ujęłaś " pewnie źle Pani stosowała, nasze kosmetyki są najlepsze, jak co się dzieje, to nie nasza wina.... " a tu proszę, muszą wyjaśnić aby rozwiązać problem i oszczędzić w przyszłości komuś takich " przeżyć " jak Ty i twój M. mieliście - brawo!

    OdpowiedzUsuń
  31. Widaż, że im ZALEŻY...w tych czasach ludziom przestaje zależeć na czymkolwiek, oprócz pieniądza niestety...:<

    OdpowiedzUsuń
  32. Chwali się takie podejście, brawo!

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo profesjonalne podejście. Inne firmy powinny z nich brać przykład. A tak swoją drogą to bardzo lubię i doceniam produkty AA.

    W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    http://madameolivia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Dezemko, wiesz co jest zabawne? Miałam ostatnio miałam na do czynienia z pewnym PRowcem i wiesz co mi powiedział? Że stałymi klientami zostają zwykle Ci, których reklamacje były rozpatrzone szybko, sprawnie i w miłej atmosferze. I chyba to prawda. Bo każdemu może przytrafić się wpadka, potknięcie, to ludzkie, ale fajnie, że potrafią przyznać się do błędu i starać się go naprawić. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz Basiu coś w tym musi być :) Bo zostają miłe wspomnienia i całkiem inaczej się potem wybiera firmę. Szkoda, że w Polsce z tą praktyką bywa różnie...

      Usuń

INSTAGRAM

Subscribe