Nie wyrażam zgody na kopiowanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie ani jakiekolwiek inne używanie zdjęć, treści, elementów graficznych z mojego bloga.

Phenome Ujędrniający żel do biustu Deeply firming Breast Relief

11/17/2013

Phenome Ujędrniający żel do biustu 
Deeply firming Breast Relief


Pojemność: 150 ml
Cena: 96 zł
Dostępność: sklepy Phenome

O produkcie:

Delikatny preparat przeznaczony do łagodnej pielęgnacji piersi w okresie ciąży i karmienia. Opracowany na bazie ekologicznych wód roślinnych, organicznych olejów oraz naturalnych wyciągów intensywnie nawilża i wygładza naskórek. Łagodzi podrażnienia brodawek, rozluźnia i zmniejsza bolesne nabrzmienie piersi, przynosząc im wytchnienie i odprężenie. Działa wzmacniająco i ujędrniająco, by zapobiec wiotczeniu skóry i powstawaniu rozstępów. Lekka, nieobciążająca konsystencja, usprawnia aplikację i pozwala na szybkie wchłanianie się preparatu.





To, że Phenome jest jedną z takich marek, do której wracam z przyjemnością nie trzeba nikomu przypominać, spróbowałam od nich wiele rzeczy i niektóre zostały na stałe w moim kosmetycznym menu, a niektóre okazały się kompletnym niewypałem (jak wszędzie...).
Ten produkt trafia na półeczkę hitów i wiedziałam to już po tygodniu stosowania, ale żeby recenzja była solidniejsza wyczekałam grzecznie prawie do jego końca i już wiem - spotkamy się wkrótce ponownie :)

Co prawda produkt teoretycznie przeznaczony jest dla kobiet w ciąży i karmiących, ale praktycznie jak dla mnie (i chyba dla producenta rónież) stosować go może każdy, w tym szczególnie kobiety w ciąży, gdyż nie zrobi krzywdy im, ani ich maleństwu. Oczywiście chodzi tu o skład i o to, że kobiety w ciąży szczególniej dbają o swoją skórę biustu i brzucha (tak mi się wydaje, przynajmniej ja wkładam w te miejsca więcej zaanagażowania niż dotychczas), stąd jest im dedykowany, ale ja zamierzam po niego sięgać również po ciąży, w "normalnym stanie";) No ale Małgośka do rzeczy ;) 

Jeśli tylko spojrzymy na skład zobaczymy solidną dawkę olei i ekstraktów, moim laickim okiem połączenie składników wydaje się być bogate i bardzo dobre.
Jedyny minus, który upatruję w produkcie to paskudne opakowanie, bardzo ich u Phenome nie lubię, pod koniec często pękają, trudno z nich wydobyć produkt, a ta dziwna i mała zakrętka jest bardzo nieporęczna, męczy mnie jej zakręcanie i odkręcanie, zdecydowanie wolałabym jakiś zatrzask.
Różowawy gęsty żel-kremik raczy nas wonią trochę typową dla marki, lekko ziołową, delikatną. Przyjemnie i szybko wchłania się w skórę, pozostawiając taką solidną i wyczuwalną powłokę, która nie lepi się do ubrań ani nie roluje. 
Pierwsze efekty napięcia, podniesienia biustu i ujędrnienia widać już po jakimś tygodniu. Biust stał się bardziej wypełniony i taki twardszy. Widocznie spłyca rozstępy, których niestety nabawiłam się za czasów nastoletnich i niczym już nie zlikwiduje.
Bardzo dobrze pielęgnuje skórę biustu i dekoltu, która staje się jędrna, nawilżona i po prostu piękna. Jest bardzo wydajny i w pełni wart swojej ceny. Dla mnie same plusy!

Przy tym wszystkim, dodam dla mamusiek, że nie podrażnia, nie uczula, nawet delikatnie łagodzi ból biustu (choć nie tak, jak mój dotychczas ulubiony kremik z dax, który wszak w składzie ma wyciąg z kapusty, ale o tym kiedyś:D)

You Might Also Like

17 komentarze

  1. Lubię tego rodzaju specyfiki.
    Cena wysoka, ale kto wie, być może się skuszę ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po promocji jakieś 70zł więc całkiem nieźle :D

      Usuń
  2. Właśnie czegoś takiego szukam! Myślałam o Tołpie, ale może ten będzie lepszy... Niestety typowo drogeryjna półka w ogóle nie zadowala mnie w tym temacie... ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go mogę porównać w działaniu do Revitacell'a, naprawdę solidne :)

      Usuń
  3. Raczej do biustu używam tego co aktualnie mam do ciała, ale jeśli przy zamówieniu mam do wyboru krem do biustu z P&R to chętnie po niego sięgam. Tyle, że nadal się zastanawiam czy rzeczywiście jest to niezbędnik czy fanaberia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak kiedyś podchodziłam do sprawy i o biust dbałam sporadycznie, ale w ciąży nie da rady, trzeba się spiąć, żeby biust pozostał taki jaki jest :)

      Usuń
  4. nigdy nie miałam takich kosmetyków do pielęgnacji okolic biustu, ten wydaje się być całkiem fajny, ale lepiej przetestowac coś tańszego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy produkt zapamiętam sobie go na przyszłośc :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapamiętam go na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja dopiero od paru dni uzywam kremy do biustu,na mojej chciej liscie jest ten z Pat&Rub no i teraz ten ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam serum do biustu z Eveline ale uzywam rzadko bo len jestem

    OdpowiedzUsuń
  9. brzmi świetnie na prawdę, muszę się przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zainteresowałaś mnie tym produktem, cena troszkę wysoka, ale może w okresie świątecznym będą jakieś promocje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko, ładnie pięknie tylko szkoda że ta cena taka spora...:(

    OdpowiedzUsuń
  12. cena nie przyjemna, ale produkt wygląda na przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Subscribe