Nie wyrażam zgody na kopiowanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie ani jakiekolwiek inne używanie zdjęć, treści, elementów graficznych z mojego bloga.

Sierra Bees Organic Pomegranate Lip Balm - organiczny balsam do ust o zapachu granata

1/31/2014

Sierra Bees Organic Pomegranate Lip Balm 
balsam do ust o zapachu granata


Pojemność: 4,25g
Cena: free lub ok 1,5$
Dostępność: iherb.com

O produkcie:

 Organiczny, certyfikowany balsam do ust dostępny w 7 zapachach: bezzapachowy, mięta, owoc granatu, miód, wanilia, olej tamanu i zielona herbata, masło kakaowe.






Dorzucony do paczki tak całkiem z przypadku stał się hitem ! Na ponad 4tys ocen na iherbie ma 4,5 gwiazdki na 5 więc tak czułam, że coś jest na rzeczy.
Ucieszy również fanów produktów eco, certyfikowanych i naturalnych. Skład prosty, bogaty, oparty na olejach. Niewielkie i poręczne opakowanie z fabrycznym zamknięciem i przyjemnej, radosnej szacie graficznej. 
No i działanie bomba - lekki acz solidnie nawilżający usta, pozostawiający delikatny, nie rolujący się ani nie obklejający filtr o zapachu świeżego owocu granatu. Dość długo zostaje na ustach, używa się go z niesamowitą przyjemnością.
Jako, że ja nie przepadam za balsamami do ust, muszę przyznać, że od tego cudeńka jestem uzależniona.
No i tylko feler przy wyborze - bo zapachów jest aż 7 i przynajmniej z 5 kusi potwornie, na pewno spróbuję jeszcze innych, bo sam produkt jest moim KWC!

Jedyny minus pszczółeczki to dostępność - albo jakiś ebay czy coś zagranicznego albo darmowo dorzucany do paczki w iherb (ale to w sumie super, bo ja iherb lubię, a jeszcze darmowe to maleństwo, to już w ogóle radość niesamowita).

A wy? 
Jakbyście chcieli na iherbie poszaleć po praz pierwszy (a warto zajrzeć chociażby dla dobrych cen takich rzeczy jak pędzle Eco Tools, Real Techniques czy Physician's Formula, różnych fajnych olei, firm typu Avalon Cosmetics, świetnego żelu aloesowego czy innych ciekawych rzeczy włosów, ciała) to możecie skorzystać z mojego kodu dla świeżynek.



Co oznacza, że pierwsze zakupy macie 10$ tańsze :)

No i pszczółki nie zapomnijcie dorzucić! Obojętnie o jakim zapachu ;) Z chęcią recenzje poczytam.

You Might Also Like

26 komentarze

  1. Skład pomadki naprawdę wygląda super ,szkoda jednak ze nie jest ogólnodostępna .Ja jednak obawiam się zamawiać ze stron na których trzeba płacić dolarami,zawsze boje sie ze może coś złe przeczytam ,policzę i nie wyjdzie mi to na dobre:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To naprawdę nie jest straszne, na ebauy płacić przez bezpiecznego paypala, a zanim zapłacisz to Ci przelicza i widzisz ile wychodzi. Poza tym możesz sobie zasilić konto tak jak w telefonie i wiesz że więcej nie ściągnie :)

      Usuń
  2. Mam go chyba w 3 wersjach i kocham !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. kuszący, aczkolwiek mam spory zapach podobnych produktow;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam 3 wersje tego cuda jak klikałam na iherbie pędzle:D dorzucali jeden w gratisie, więc wzięłam jeszcze dla siostry i dwa w innych "zapachach", mam miód, kakao i zwykły:) kakao pachnie najlepiej według mnie:D aż ma się ochotę na coś dobrego;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już żadnego z nich nie mogę już dorzucić do koszyka sobie jako gratis :) Ale teraz kupuję w cenie regularnej, bo wersja z granatem oraz z ta z masłem kakaowym są dość popularne wśród moich domowników i znajomych. Jedynie wersja z tamanu i olejkiem z drzewa herbacianego nie budzi zainteresowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu a to można po jednym do wyczerpania a potem kupić? Bo zastanawiałam się jak to działa, bo chciałam kupić więcej i nie mogło wskoczyć w koszyk :D

      Usuń
    2. Niestety, wszystko, co jest w zakładce "freebies" można tylko raz bezpłatnie sobie wrzucić do koszyka, a potem już nalicza koszt. Na szczęście, w tym przypadku, bardzo niewielki ;)

      Usuń
    3. O! Dziękuję za informację!

      Usuń
  6. A coś z słoiczkowych mazideł do ust polecasz? bo powoli Tisane zaczyna mi się już nudzić chociaż działa genialnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię słoiczek od Stendersa :) Dla mnie jest bomba!

      Usuń
  7. Opakowanie jest świetne! Niby tylko sztyft, ale pszczółki dodają uroku :)

    Od ponad tygodnia zachwycam się rumiankową pomadką Alterra.
    Póki co, sprawdza się doskonale.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, w dodatku to takie fajne maleństwo jest :D

      Usuń
  8. O, mogłabym wypróbować, jeśli chodzi i produkty do pielęgnacji ust, stawiam na słoiczek Nuxe:)

    OdpowiedzUsuń
  9. A na iherb można płacić przez paypal?
    Bo jeśli tak to z chęcią się skuszę na kilka rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie chyba tylko przez paypal'a, przynajmniej ja tak zawsze płacę :)

      Usuń
  10. Oj z chęcią bym sobie taki sprawiła na moje problematyczne usta :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Skusiłam się na zamówienie z iherba moje pierwsze z 10$ zniżką tę samą pomadkę wrzuciłam do koszyka:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam wysłałam z męża konta

      Usuń
  12. podoba mi się już ta pomadka :D

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Subscribe