Nie wyrażam zgody na kopiowanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie ani jakiekolwiek inne używanie zdjęć, treści, elementów graficznych z mojego bloga.

Oleje Ikarov - kiełki pszenicy, makadamia, argan, awokado

4/17/2014

Oleje Ikarov - kiełki pszenicy, makadamia, argan, awokado




Dostępność możecie zobaczyć TU, a całą ofertę marki TUTAJ. Ceny olejków wahają się od 15 do 20zł.


kiełki pszenicy

awokado


olej arganowy


macadamia


No dobra, niech będzie, dałam się przekonać tym słodkim, malutkim, smerfnym buteleczkom. Zaczęło się od olejku migdałowego, a teraz kolekcja się mocno powiększyła. Nie wiem, czemu opakowania zbierają burę, dla mnie są super, małe, plastikowe, lekkie, z dobrych rozmiarów dziurką, mogę je wszędzie zabrać, nie zajmują zbyt wiele miejsca. Każdy olejek zapakowany jest w kartonik z ulotką.
Podoba mi się niewielka pojemność, zwłaszcza, że produkt należy zużyć w przeciągu 3 miesięcy, więc ilość jest w sam raz.
Poza tym lubię oleje solo, mogę dzięki temu sprawdzić który faktycznie działa dobrze na moje włosy, mogę też sama mieszać je dowolnie. Oczywiście oleje używać można na skórę, do OCM, na twarz i do masek co ja robię regularnie. Składy są proste bo jest to czysty olej i ekstrakt z rozmarynu.
Moje idące w stronę wysokoporowatych włosy polubiły najbardziej macadamię i awokado, o dziwo solo olej arganowy je jakby jeszcze bardziej wysusza. Kiełki pszenicy też mi służą, ale bez efektu wow :)
Oferta ikarov jest spora, wypróbuje pewnie kolejne, zwłaszcza mieszanki do ciała i twarzy, bo to też fajna gotowa opcja dla leniwców tudzież początkujących szukających natchnienia :D

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Dla mojej tłustej cery idealny jest olej jojoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maaaaam, czekają w kolejce na zużycie. Teraz tym bardziej nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam i nie miałam ale ciekawie się zapowiadają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście te buteleczki prezentują się bardzo fajnie ;D. Lubię oleje, więc pewnie kiedyś po nie sięgnę :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Śmieszne buteleczki :) Ja najczęściej sięgam po oleje z ZSK, ale te również wyglądają ciekawie. U mnie olej z kiełków pszenicy najlepiej nawilża i dociąża włosy, ale tylko jako dodatkowy składnik maski - solo najczęściej zbytnio mi je obciąża, bo jest bardzo gęsty

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć

    Mówi się, że olej ze słodkich migdałów jest bardzo skuteczne dla skóry suchej. Trzeba powiedzieć, że te produkty zawarte na blogu są bardzo kuszące. Podczas zimy, nadal mam sucha i łuszcząca się, skóra może ze względu na zbyt niskie temperatury. Dobra dzięki za ten bardzo ciekawych publikacji.

    Nawet online: developpeur application mobile

    OdpowiedzUsuń
  7. Własnie kliknęłam olej z kiełków pszenicy, ale z innej firmy.

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Subscribe