Nie wyrażam zgody na kopiowanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie ani jakiekolwiek inne używanie zdjęć, treści, elementów graficznych z mojego bloga.

Gesha Beauty czyli jak sprawdziła się u mnie miesięczna kuracja?

7/03/2014


Kilka słów wprowadzenia...


GESHA BEAUTY® COLLAGEN DRINK zawiera hydrolizowany kolagen morski o nazwie “Peptan“, produkowany przez francuską firmę Rousselot SAS. Kompleksowe badania kliniczne przeprowadzone w Japonii i Francji potwierdzają skuteczność Peptan'u™ i podkreślają nowe, zachęcające korzyści dla zdrowia skóry.

Kolagen zawarty w środkach do pielęgnacji skóry jest stosowany tylko na powierzchni, ale to nie wystarcza. Aby zapobiec procesowi starzenia się skóry, należy działać u źródła, a mianowicie, w jej głębokich warstwach.
Drobne kreseczki, zmarszczki i utrata elastyczności są symptomami powszechnie kojarzonymi ze starzejącą się skórą. Intensywnie działające czynniki środowiskowe i naturalne obniżanie się zdolności regeneracyjnych komórek, przyczyniają się do powstawania innych oznak, rzadziej kojarzonych ze starzeniem: matowej, szorstkiej lub suchej skóry. Składniki aktywne Gesha Beauty® Collagen Drink wnikają docelowo do głębokiej warstwy skóry (skóry właściwej) i działają od wewnątrz. Przez to wytwarzanie kolagenu jest stymulowane. Rezultatem jest młodszy i zdrowszy wygląd skóry.

Pozostałe składniki Gesha Beauty® Collagen Drink to witamina A, która utrzymuje prawidłowy stan skóry, włosów i paznokci, witamina E, która bierze udział w dostarczaniu składników odżywczych do komórek i zapobiega przedwczesnemu starzeniu się skóry, oraz witamina C, która jest istotna przy produkcji kolagenu. 








Tak jak wiele z Was skusiło mnie testowanie Gesha Beauty, czyli suplementu piękna :) Przyjechał do mnie błyskawicznie, jakiś czas temu, ale najpierw ciąża, potem karmienie skutecznie uniemożliwiało mi testy. Na sprawdzenie jego działania nie mogło być lepszego momentu niż okres po ciąży - kiedy to dosłownie sypiemy się - wypadają nam włosy, łamią się paznokcie, skóra przechodzi dziwne stany...Na pomoc przyszła Gesha!

Produkt zamknięty jest w uroczych, małych, szklanych, odkręcanych buteleczkach. Miesięczna kuracja kosztuje 199zł. Zalecanym jest by pić go rano. Jak dla mnie ma przyjemny jabłkowy smak, wiśni w nim nie czuje, nie czuję również żadnej ryby ani nic innego o czym pisały dziewczyny. Dla mnie to jest smaczny soczek. 
W składzie oprócz kolagenu znajdziemy również witaminy A,C,E, wartość odżywcza jednej buteleczki to 27kcal.
Piłam Gesha Beauty przez równy miesiąc, regularnie i mam wrażenie, że zauważyłam ciekawe efekty działania. Moja bardzo poszarzała, zmęczona trudami macierzyństwa skóra nabrała delikatności i blasku. Nie mam co prawda jeszcze wielu zmarszczek, ale mam wrażenie, że stała się bardziej elastyczna i odżywiona jakby od środka. Ja czułam się po prostu pięknie i z zadziwieniem patrzyłam w lustro, że da się spać po 2h i wyglądać całkiem normalnie :) Dla mnie to był strzał w dziesiątke!
Mam wrażenie, że mi preparat służy, wierzę ponadto w to, że warto działać na naszą skórę nie tylko od zewnątrz, ale przede wszystkim od wewnątrz.
Kuracja jest godna zainteresowania, często można dostać ją  w promocji, polecam polować :)

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Jak komuś to pomogło to super, ale ja bym sobie tego czegoś nie kupiła (wystarczył mi skład) i nie za taką cenę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze że pomogła jednak cena zbyt wygórowana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi by się coś takiego przydało, bo moja cera ostatnio źle wygląda...

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie ta kuracja nie zrobiła totalnie nic :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Można to pić przy karmieniu piersią?

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze, może się skuszę.. To tylko soczek, a mogę zacząć po prostu piękniej wyglądać, to czemu nie? :) W wieku 20 lat to myślisz, że za młodo na takie cudeńka? Buziaki. :*

    contour-yourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Subscribe