Nie wyrażam zgody na kopiowanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie ani jakiekolwiek inne używanie zdjęć, treści, elementów graficznych z mojego bloga.

Macara Rimmel Scandaleyes Retro Glam Black

8/04/2014

Macara Rimmel Scandaleyes Retro Glam Black


Pojemność: 12ml
Cena: ok 16zł
Dostępność: sklepy, drogerie

O produkcie:

Czas na optycznie większe oczy i efekt sztucznych rzęs.
Lata 60 powracają w pełnym rozkwicie z pełniejszym i szeroko otwartym spojrzeniem. Z zaokrągleniami w odpowiednich miejscach, szczoteczka maskary Retro Glam w kształcie klepsydry przypominająca linię rzęs, podnosi je i nadając im odważnego looku szeroko otwartych oczu. Unikalny kształt szczoteczki został tak zaprojektowany, aby uchwycić nawet najmniejsze rzęsy, zapewniając im wyjątkową objętość bez irytujących grudek. Tajemnica maskary Scandaleyes Retro Glam to połączenie najnowszej szczoteczki z formułą, która idealnie z nią współgra. 




Dziwny to twór Rimmelowy. Dość tanie i rzucające się w oczy grubym opakowaniem cudo.
Kompletnie nie moja szczotka, wielka, nieporęczna i nabiera dużo produktu na końcówce. Mocny, wyrazisty i prawdziwy czarny kolor, bez grudek i efektu pady, bez problemów ze zmywaniem. Troszkę skleja rzęsy.
Efekt bardzo marny, raczej taki naturalny look, może jednak wynikać z mojego działania taką dziwną, nie silikonową i olbrzymią szczoteczką ;)
Zdecydowanie liczyłam na coś lepszego, ale Rimmel ma swoje fajne tuszę więc idę dalej :)

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Nie podoba mi się efekt, jest słabo widoczny na rzęsach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Da mnie też - nic powalającego...

    OdpowiedzUsuń
  3. Tej wersji akurat nie miałam. Teraz czerwoną wersję mam i jest ok.. ale też bez szału

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie troche sklejal rzesy i sie osypywal.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tej maskary jeszcze nie miałam, ale używałam klasycznej Scandaleyes i była dosyć przeciętna, i ta szczerze mówiąc też jakiegoś oszałamiającego efektu nie daje z tego co widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Delikatnie mówiąc: szału nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam chyba ten sam tusz i też nie byłam zadowolona. Albo jakąś inną wersję, ale o tej samej nazwie. Efekt bardzo marny, a szczoteczka faktycznie nie za fajna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie podoba mi się efekt :(

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Subscribe