Nie wyrażam zgody na kopiowanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie ani jakiekolwiek inne używanie zdjęć, treści, elementów graficznych z mojego bloga.

Inebrya Ice Cream Keratin Restrukturyzujący szampon i maska z Keratyną

1/20/2015

Inebrya Ice Cream Keratin 
Restrukturyzujący szampon i maska z Keratyną


Taka już jestem, że do pielęgnacji włosów lubię wybierać serie profesjonalne lub naturalne. I tak na przemian raz mam wrażenie, że fryzjerskie cuda bardziej mi służą, a potem pokornie wracam do tych rosyjskich i ukraińskich cudów. 
Skład widocznej powyżej serii z keratyną , które moje włosy uwielbiają jednak mnie nie zachwycił. Rzeczona keratyna jest bowiem dość nisko, początek INCI wypełniony jest substancjami niekoniecznie służącymi moim włosom, chociaż nie są to SLSy.

Inebrya Keratin, szampon restrukturyzujący z keratyną 

Efektywnie oczyszcza włosy, przywraca zdrową strukturę, głęboko nawilża oraz odżywia. Eliminuje problem puszenia się włosów, pozostawia je niewiarygodnie błyszczące. Idealny do włosów chemicznie prostowanych oraz poddawanych częstym zabiegom chemicznym. 
Sposób użycia: zaaplikuj na wilgotne włosy, masuj i dokładnie spłucz. 
Nie zawiera SLS/SLES
Cena: 300 ml ok. 30zł, 1000 ml ok. 55zł




Maska  Inebrya Ice Cream Keratin Restructuring Mask 

Posiada właściwości rozplątujące włosy, eliminuje problem puszenia się włosów. Pozostawia włosy miękkie, przywraca włosom zdrową strukturę oraz blask, sprawia, że włosy stają się silniejsze. Idealna do włosów chemicznie prostowanych, z tendencją do puszenia i po zabiegach. 
Sposób użycia: po umyciu włosów szamponem, wytrzyj je ręcznikiem, rozprowadź na całej długości włosów, rozmasuj, pozostaw na 5-10 minut.
Cena: 500 ml ok. 40 zł, 1000 ml ok. 60 zł





Mimo pierwszego składowego wrażenia produkty sprawdziły się u mnie całkiem nieźle. O ile do szamponu to trudno mieć większe oczekiwania niż to, by dobrze oczyszczał, nie szkodził, nie powodował łupieżu, w miarę się pienił i ładnie pachniał, o tyle masce stawiam większe wymagania. 
Szampon i maska w tym przypadku ślicznie słodkawo pachną, tak specyficznie fryzjersko bym rzekła, jeśli wiecie co mam na myśli. 
Szampon spełnia wymogi mu stawiane - ładnie się pieni i pachnie, jest wydany, nie czyni szkód, delikatnie oczyszcza włosy, nie plącze ich. Co ważne, szampon powinien bardzo dobrze sprawdzić się po zabiegu prostowania włosów keratyną.
Maska natomiast służyła mi bardzo długo, głównie jako baza do laminowania czy wzbogacania. Sprawdziła się bardzo dobrze również solo. Szybko nauczyłam się, że należy jej kłaść niewiele aby nie obciążyła włosów, a lekko je dociążyła. Zdecydowanie lepiej sprawdzała się w kąpieli, gdy dłużej niż to producent zaleca (pow. 10 min) i w cieple trwała na włosach. Pozostawiała je gładkie, sypkie, nawilżone i dociążone czyli dokładnie takie jak lubię. To taki produkt za którym jakoś żal gdy się kończy i najpewniej kiedyś przy dobrej okazji wskoczy do koszyka. Aktualnie w promocji kosztuje 28zł, a wiec całkiem nieźle :)

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Powiem Ci, że mam podobnie - albo rosyjskie, albo profesjonalne fryzjerskie. Z Inebrya miałam maskę i szampon w takim ciemno zielonym opakowaniu, nawilżający. Naprawdę szampon sprawdzał się genialnie, maska też OK choć szampon naprawdę był delikatny dla moich loków, nie wysuszał, łatwo dawał się wypłukać i generalnie był jednym z lepszych szamponów jakie miałam. Z fryzjerskich kosmetyków bardzo dłużą mi też produkty Joico. Szczególnie linia nawilżająca i K-Pak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam K-Pak! Całkiem fajna :) Muszę spojrzeć na tą zieloną serię :)

      Usuń
  2. Nie miałam jeszcze tych produktów, ale bardzo ciekawi mnie ta maska:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz spotykam się z tymi kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam tą maskę i u mnie nawet nakładana w małych ilościach potrafiła obciążać, a włosy szybciej się przetłuszczały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie czyli ona wyjątkowo służy suchym włosom :)

      Usuń
  5. Moim włosom też najlepiej służą produkty profesjonalne bądź naturalne. Z tej firmy miałam maskę odżywiającą, taką pomarańczową o zapachu bananów, ale nie do końca byłam zadowolona. Przyciężkawa była i włosy mi się po niej słabo rozczesywały. Kupiłam ją jednocześnie z Kallosem arganowym i z niego byłam bardziej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znów do Kallosa się przekonać nie mogę, ale może kiedyś spróbuje :)

      Usuń
  6. 3 tyg temu prostowałam włosy keratyną i teraz szukam dobrych kosmetyków do pielęgnacji właśnie z keratyną. Widziałam te produkty i byłam nimi zainteresowana, ale jeszcze nie podjęłam decyzji co kupię.

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy się nie spotkałam z tymi produktami, maska zachęca :)
    Zapraszam do siebie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy ta maska i szampon nadają się do użytku po keratynowym prostowaniu włosów?

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Subscribe