Nie wyrażam zgody na kopiowanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie ani jakiekolwiek inne używanie zdjęć, treści, elementów graficznych z mojego bloga.

Oillan Balance kremowa emulsja do mycia twarzy

5/26/2015


Oillan Balance 
kremowa emulsja do mycia twarzy


Pojemność: 150 ml
Cena: ok 20 zł
Dostępność: apteki

O produkcie:
Do cery bardzo suchej, wymagającej regeneracji:
- skutecznie oczyszcza skórę,
- zmiękcza i nawilża naskórek,
- łagodzi podrażnienia.
Emulsja skutecznie oczyszcza bardzo suchą skórę wymagającą regeneracji. Nie zawiera mydła, ani SLES/SLS, dzięki czemu nie narusza naturalnej bariery ochronnej skóry. Oleje jojoba i z ogórecznika lekarskiego intensywnie zmiękczają i nawilżają skórę oraz odbudowują jej barierę hydrolipidową. Ekstrakt z lukrecji działa przeciwzapalnie, a alantoina i D - pantenol łagodzą podrażnienia i zaczerwienienia.
Przeznaczony dla cery bardzo suchej, skłonnej do podrażnień i reakcji alergicznych. Do stosowania w przebiegu schorzeń dermatologicznych (AZS, łuszczyca, trądzik, trądzik różowaty) oraz po zabiegach dermatologicznych i medycyny estetycznej (peelingi chemiczne, mikrodermabrazja, zabiegi laserowe, mezoterapia igłowa).




Jak zobaczyłam ten produkt to od razu nasunęło mi się porównanie go z Cetaphilem i chyba śmiało w zakresie właściwości może być do niego przyrównywany. Wyprodukowany z myślą o cerach suchych i wymagających czyli idealnie jak moja. Trzeba wiedzieć, że tuż za wodą znajdziemy parafinę co może niektórych odstraszyć, choć raczej nie powinno z automatu, gdyż kontakt skóry jest przecież krótki. Przypadnie fanom bezzapachowych woni, to typowo apteczna maź. Średnio gęsta, dobrze się pieni, poręczne opakowanie, przyjazna, apteczna szata graficzna. 
Skład dalej taki fifty fifty, trochę olei i ekstraktów, troszkę średnich składników chociaż w postaci ALS.
Działanie też takie w granicach przeciętnych - niby sobie świetnie radzi z oczyszczaniem skóry, nie doprowadzając do jej podrażnienia czy uczulenia. Jednakże, najpewniej ze względu na wysoko wrzucony ALS nieco wysusza i na pewno nie pozostawia uczucia nawilżenia czy ukojenia - także naprawdę średnio. 
Nie wiem jak osoby z AZSem, ale moja suchą skórę produkt bardzo zawiódł.

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Ostatnio skusiłam się na krem z tej firmy i nie wiem, co mam o nim sądzić, mam mieszane uczucia...

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Subscribe