Nie wyrażam zgody na kopiowanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie ani jakiekolwiek inne używanie zdjęć, treści, elementów graficznych z mojego bloga.

Payot Hydra 24+ Gel Creme Sorbet oraz Regard Glaçon

6/06/2016

Payot 24 +
żel krem do twarzy oraz roll on pod oczy


Jakiś czas temu otrzymałam od dystrybutora marki Payot - Oceanic dwa kremy do testów. Ponieważ jeden z nich jest bliski denka czas na kilka słów o nich. Oko przyciągają ładne, kojarzące się z morzem i czystością opakowania. Hydra 24+ to linia produktów do pielęgnacji twarzy, która nawilża skórę, pomaga zachować jej młody wygląd i chroni przed zanieczyszczeniami. Seria zawiera 5 produktów, oprócz widocznego sorbetu i roll ona pod oczy, znajdziecie jeszcze nieco bogatszy krem do twarzy, maseczkę oraz balsam do ust.
Czy produkty Payot się u mnie sprawdziły? Przeczytajcie poniżej.


Payot 24+ Gel-Creme Sorbet
Nawilżająco-ujędrniająca pielęgnacja z kompleksem Hydro Défense 


Pojemność: 50ml
Cena: ok. 140-200 zł
Dostępność: drogerie, apteki

O produkcie:

Wypełniający i nawilżający krem na co dzień, idealny do skóry odwodnionej, normalnej i mieszanej. Krem-żel ma zmysłową, świeżą, jedwabistą, lekką i nietłustą konsystencję. Zapewnia natychmiastowe uczucie świeżości i nawilżenie przez 24 godziny.



Mimo, że dedykowany dla skóry mieszanej, dla mojej suchej doskonale sprawdza się na wiosnę/lato oraz na dzień, kiedy to skóra potrzebuje nawilżenia, ale nie takiego dociążenia jak wieczorami. Do najważniejszych składników aktywnych należy Kompleks Hydro Défense (figa + arbuz + wyciąg z czerwonych alg + H20 Patch), Kreatyna, Witamina C i E oraz Aktywne składniki detoksykacyjne.
Krem dość intensywnie pachnie, dla mnie świeżo, kwiatowo i jednocześnie wyczuwam wyraźną nutę alkoholu. Szklany pojemnik zabezpieczony jest plastikową zatyczką. Niestety brakuje łopatki do nakładania kremu.
Konsystencja produktu - ultra lekka! Wchłania się błyskawicznie, pozostawiając jedwabistość, gładkość skóry, nawilżenie i ukojenie. Naprawdę rewelacja. Myślę, że skóry suche latem/wiosną i mieszane nawet zimą będą zachwycone, dla mnie zimą będzie zbyt lekki (wtedy na pewno sięgnę po drugi krem serii, bardziej bogaty i tłustszy). Właściwie można się zgodzić z opisem producenta, krem daje wyraźne nawilżenie na wiele godzin.
Krem wpływa pozytywnie na stan skóry rozjaśniając ją, pielęgnując w wysokim stopniu i kojąc, czyniąc ją piękną.
Nie widzę minusów, można go upolować w korzystnej cenie:) I jest bardzo wydajny! Na pewno jeszcze kiedyś zawita na mojej półce. Plasuje się w trójce ulubieńców :)


Hydra 24+ Regard Glaçon
Nawilżający roll-on pod oczy z kompleksem Hydro Défense usuwający oznaki zmęczenia


Pojemność: 15 ml
Cena: ok. 100-130 zł
Dostępność: drogerie, apteki

O produkcie:

Nawilżający roll on usuwający oznaki zmęczenia doskonale nadaje się do pielęgnacji delikatnej skóry wokół oczu. Delikatna konsystencja w połączeniu z masażem metalową końcówką roll-on zapewnia natychmiastowy efekt orzeźwienia, odżywienia i wygładzenia skóry.


Do najważniejszych składników aktywnych należy Kompleks Hydro Défense (figa + arbuz + wyciąg z czerwonych alg + H20 Patch), Kreatyna, Witamina C i E oraz Aktywne składniki detoksykacyjne.
Formuła higienicznego roll-on'u do mnie przemawia. Zapach podobny jak u brata, lekko kwiatowy i alkoholowy. Łatwo się go dozuje. Niestety coś w tym kremie mnie uczula, chyba że dziwny efekt pieczenia, który odczuwam po nałożeniu na skórę jest zamierzony...ale nie sądzę...próbowałam kilka razy, ale za każdym razem uczucie było nie do zniesienia, tak że musiałam szybko zmyć produkt. I poszedł w odstawkę...No trudno!


A wy znacie jakieś ciekawe produkty Payot? Albo jesteście jakimiś zainteresowani? Ja na zimę na pewno wrzucę do koszyka Hydra 24+ Creme Glacee :) 

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Ja chcę od nich kosmetyki wyszczuplające, bo naczytałam się, że są b.dobre :)

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Subscribe