Nie wyrażam zgody na kopiowanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie ani jakiekolwiek inne używanie zdjęć, treści, elementów graficznych z mojego bloga.

Płyn micelarny Bioderma Hydrabio

4/19/2011

Bioderma, Hydrabio H20, Solution Micellaire Nettoyante - Płyn micelarny do oczyszczania twarzy

Pojemność : 200ml
Cena: ok 40-55zł



Jego zadaniem, jak to płynu micelarnego jest usunięcie zanieczyszczeń. Dodatkowo jest to płyn, który ma nawilżać.Posiada przyjemny, lekki świeży zapach, mała dziurka sprawia że bez problemu się go dozuje, nic się nie wyleje nadmiernie. Jest poręczny.
Ja bym chciała go ocenić pod kątem demakijażu oka i twarzy bo jak dla mnie to dwie różne bajki

- jeśli chodzi o oko to niestety - szczypie mnie i średnio zmywa makijaż. Po testach Sensibio o którym też będzie, byłam pełna nadziei co do Hydrabio ale się zawiodłam. Jego plusem jest brak tłustej warstwy ale z np. kredką żelową Avonu radzi sobie kiepsko, trzeba się namęczyć, żeby się jej pozbyć. Ja mam wrażenie że mało co służy moim oczom (wszak w teście wrażliwości wykazało wrażliwość na 80%), także niestety zmuszona jestem używać czego innego do oczu i innego do całej twarzy.

- jeśli chodzi o demakijaż twarzy to ja jestem zachwycona. Pięknie zmywa makijaż nie pozostawiając tłustej warstwy, skóra jest gładka i odświeżona. Nie ma mowy o jakiejś lepkości czy tępocie. Używając go mam wrażenie że naprawdę nawilża i wygładza skórę, nie ma uczucia ściągnięcia, łuszczenia.  Dość szybko i skutecznie pozbywa się makijażu, już drugi wacik jest prawie czysty, nie pieni się.  Stosując go regularnie od dłuższego czasu mogę zauważyć poprawę stanu skóry. To czysta przyjemność używania.

Jego niewątpliwą wadą jest wydajność (200ml pójdzie w oka mgnieniu) i cena (jest dość wysoka). Ale używam go z przyjemnością, natomiast postaram się znaleźć tańszy zamiennik i się z Wami tym podziele.
Na półce czeka słynny Bourjois, a w aptekach pojawiła się nowość Iwostinu, na którego też mam chrapkę ;)


Wydajność     3
Zapach     5
Demakijaż twarzy     5
Demakijaż oka     2
Ogółem     4

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Mam próbkę tego płynu micelarnego, muszę kiedyś ją otworzyć.. A maskara świetna ze względu na opakowanie :) cieszy oko.. czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  2. maskara swietnie wyglada ^^ ciekawe jak sie sprawdzi, czekamy na recenzje !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, co to za super maskara, opakowanie ma extra! :D a co do płynu to nie miałam go i na razie chyba nie będę miała,bo odstawiam micele na jakiś czas - nie sprawdzają się dla moich oczu... kredkę żelową Avonu to mało który zmyje bez poprawek, chyba tylko bioderma, ale tego nie sprawdzałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. oooo... czekam na recenzje maskary :D

    Co do Biodermy to po Twojej recenzji pozostane tylko przy tych dwoch co sie sprawdzily... czyli Sensibio i White Objective :))

    OdpowiedzUsuń
  5. noo, maskara robi wrażenie ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej jakie śliczne opakowanko tego tuszu.

    A jeżeli chodzi o płyny micelarne ja jestem wierna mojemu z La Roche Posay, a do przetestowania mam Vichy

    OdpowiedzUsuń
  7. Wlasnie mialam zaczac tworzyc posta o micelarze z Pharmaceris na moim blogu ... i powiem Ci, ze wrazenia mam *idealnie* takie same jak Ty odnosnie Biodermy :]

    OdpowiedzUsuń
  8. widzę, że płyn warty zakupu :) chyba się za nim porozglądam :)

    ta maskara jest świetna
    co za nietypowe opakowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurczak zawalisty ten tusz :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zastanawialam sie nad ta Bioderma,ale jak szczypie w oczy to sobie ja odpuszcze...
    Fajny tusz-lubie kosmetyki PF:)

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Subscribe