Nie wyrażam zgody na kopiowanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie ani jakiekolwiek inne używanie zdjęć, treści, elementów graficznych z mojego bloga.

Ponowne wyniki mini rozdania i ROZDANIA MAJOWE

5/07/2011

Witajcie!

Ponieważ CZARODZIELNICA nie dostarczyła mi do wczoraj adresu postanowiłam, że

Nagroda główna przechodzi na IDALIĘ

Nagrodę pocieszenia przydzielam AW

AW poproszę Twój adres do wysyłki na dezemka@gmail.com





A teraz zapraszam Was do rozdań w których biorę udział :) !
Poukładałam je w kolejności datowej! 

ROZDANIE u CAMMIE
do 09.05
Do wygrania 5 zestawów
ZASADY (czytajcie uważnie!)

1. Musisz być obserwatorem No to pięknie! i napisać mi w komentarzu do tego posta, który z dotychczas prezentowanych przeze mnie kosmetyków Virtual zainteresował Cię najbardziej, a który najmniej oraz uzasadnić swój wybór (1 los).

Dla ułatwienia załączam linki do wszystkich recenzji:



2. Możesz dodać No to pięknie! do swojego blogrolla (1 dodatkowy los).

3. Możesz napisać na swoim blogu notkę, w którym opowiesz o konkursie i pokażesz nagrody (1 dodatkowy los).

4. Zostawisz pod tym postem komentarz, w którym:

- odpowiesz na pytanie konkursowe;
- wskażesz zestaw, który chciałabyś wygrać;
- załączysz ewentualne linki do bloga / notki;
- podpiszesz się nickiem, pod jakim obserwujesz No to pięknie!.



ROZDANIE u NOSKA
do 17.05




ROZDANIE u MAKEUP FARBSTIFT
do 20.05



ROZDANIE u HAWY
do 21.05




ROZDANIE u DOROTIE
do 22.05





ROZDANIE u RENIFERKA
do 30.05




ROZDANIE u KLEOPATRE
do 31.05
Nagroda / Prize:
  • BENEFIT D'finer D'liner 
  • H&M Lipgloss - Pink Flamingo
  • Essence Nail Art Cracking Top Coat Crack Me! White
  • Clinique (3 kroki, próbka) 

ROZDANIE u BURN IT UP 
do 31.05





ROZDANIE u NIE MUZYCZNA PIECIOLINIA
do 31.05




ROZDANIE u ANULI 
do 31.05




GŁOSOWANIE u PIEKNOSC DNIA
do 05.06



ROZDANIE u MAGGIE
do 05.06



Ufff ale się nazbierało!!!
WSZYSTKIM I SOBIE ŻYCZĘ POWODZENIA :)

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Zapraszam do mnie na rozdanie http://anonimowoopieknie.blogspot.com/2011/05/moj-pierwszy-giveaway.html :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam, że się spóźniłam. Moja wina :)

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Subscribe