Nie wyrażam zgody na kopiowanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie ani jakiekolwiek inne używanie zdjęć, treści, elementów graficznych z mojego bloga.

Sunshine Award

5/17/2011




Chciałabym podziękować dziewczynom za otagowanie mnie 

Zostałam oznaczona przez 




Zapraszam serdecznie na blogi dziewczyny!!!
A WAM DZIEWCZYNY DZIĘKUJE!!! :)

Brałam już udział w podobnej zabawie Versatile blogger 
Lista blogów jest długaaaa ;)

Co/ Kto mnie uszczęśliwia?
- mąż 
- przyjaciele
- moja chrześniaczka
- kawa
- czekolada
- morze
- zakupy
- dobre jedzonko
- muzyka
- kino
- opera
- nie zawodowe książki (co bywa ostatnio rzadkością :( )
- świeże poziomki
- piękne zdjęcia
- spacery i jazda na rowerze

i mogłabym mnożyć ;)


Pozdrawiam Was serdecznie!



You Might Also Like

1 komentarze

INSTAGRAM

Subscribe