Nie wyrażam zgody na kopiowanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie ani jakiekolwiek inne używanie zdjęć, treści, elementów graficznych z mojego bloga.

Essence Sun Club highlighter powder

8/30/2011

Essence Sun Club highlighter powder 
Rozświetlający puder


Pojemność: 6g
Cena: 14,99zł
Dostępność: spora - internet, drogerie

O produkcie:

Rozświetlający puder w słoiczku z gąbeczką do ciała i twarzy. Lato 2011. Dostępny w jednym kolorze 01 Summer Glow. Cudownie pachnie i ładnie rozświetla. 
źródło: wizaż.pl





MOJA OPINIA:

Opakowanie: Jak dla mnie rewelacja - poręczne, niewielkie pudełeczko z lusterkiem i zatrzaskiem dzięki czemu nic się nie wysypuje, wystarczy wstrząsnąć pudełeczkiem i nabrać odpowiednią ilość produktu którego nie mam po wstrząśnięciu na całym ubraniu :)
Na zdjęciu nie ma puszka, bo od razu poszedł precz, ale to miły akcent ;)

Konsystencja: Dobrze zmielony rozświetlacz ze złotymi drobinkami.

Zapach: delikatny kokosowy zapach - uwielbiam go!

Stosowanie:
Ja bardzo lubię ten produkt - za subtelne i delikatne rozświetlenie, często latem lubię się tylko trochę "poprawić" więc stawiam na minimalizm, lekki podkład czy bbcream, puder matujący, tusz do rzęs i coś podkreślającego policzki - ten produkt sprawuje się rewelacyjnie.
Jest jasny i delikatny, niektórzy doszukują się w nim bronzera a przecież jest to tylko rozświetlacz, przy tym nienachalny o bardzo przyjemnej złotawej barwie, świetnie komponuje się z moją lekko dotkniętą słońcem twarzą. 

Ogółem
Naprawdę niska cena i delikatny efekt, a przy tym bajeczny dla mnie zapach i rewelacyjne pudełko dzięki któremu nic się nie wysypuje. Świetny produkt Essence.

Zdaje sobie sprawę że jest to edycja limitowana, ale może jest szansa jeszcze go gdzieś dostać i ktoś się skusi. To jest mój letni ulubieniec :)

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Ostatnio wrzucili go do 'mojej' szafy Essence, niestety nie było testera więc wolałam nie ryzykować (mam Shimmer Powder Essence tylko że w kamieniu i jest mega drobinkowy...)
    Ten mi się podoba, nie widzę w nim drobinek, a jeśli dodatkowo ma kokosowy zapach to już w ogóle :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny kolor, ciekawie musi wyglądać, chętnie taki bym u siebie znalazła :D

    Pozdrawiam, evecandy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. To limitowanka? Nawet nie zdawałam sobie z tego sprawy :-/ Bardzo lubię ten puder!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo musi fajnie rozświetlać, ale już za późno na takie nowinki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda bardzo fajnie!:) jutro ide sprawdzić czy w naturze jeszcze jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. On jest w stałej ofercie:) jeszcze go nie mam ale po swatchach widzę że to musi sie zmienić:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzialam go i powiem ze juz mialam go w koszyku ale odlożyłam... No i teraz żałuje :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Karola to świetnie, że piszesz :) Zasugerowałam się wizażem :) Bardzo się cieszę, że nie jest limitowany.

    Idalio zapach jest przepiękny, uwielbiam go :) A drobinki widać pod słońce :)

    Atqa też go bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo... zupelnie mi umknal... bede musiala popatrzec :)

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się efekt tego rozświetlacza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba trochę się boję rozświetlaczy sypkich :D

    OdpowiedzUsuń
  12. zostałaś otagowana ;) - http://smokyeveningeyes.blogspot.com/2011/08/tag.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie kupiłam go ze względu na złote tony, które lubię jedynie latem, w pozostałych porach roku wolę bardziej srebrzyste rozświetlacze ;)

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Subscribe