Nie wyrażam zgody na kopiowanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie ani jakiekolwiek inne używanie zdjęć, treści, elementów graficznych z mojego bloga.

Współpraca - Farmona - wprowadzenie

8/15/2011

"Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona powstało w 1997 roku w Krakowie, szybko zdobywając uznanie Klientów ceniących innowacyjność i wysoką jakość kosmetyków naturalnych. Firma łączy najnowsze zdobycze kosmetologii oraz odżywczą moc naturalnych składników roślinnych. Wysoką skuteczność wyrobów potwierdza szereg badań aplikacyjnych, stała współpraca z wybitnymi dermatologami oraz wiele cennych nagród.
Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona od początku jest firmą rodzinną z polskim kapitałem, prowadzoną przez Prezesa Zarządu Marię Waliczek."

Jest to polska firma która od samego początku kojarzy mi się pozytywnie.
Uwielbiam ich serię Sweet Secret oraz Tutti Frutti, jakiś czas temu zainwestowałam również w znaną Wam wszystkim rewelacyjną serię Radical (recenzje wkrótce).
Jest to polska firma, którą należy wspierać, bo to co polskie też jest dobre, a dodatkowo mają naprawdę szeroką ofertę.

Dlatego też ucieszyłam się, kiedy mogłam podjąć z nimi współpracę.
Jakież było moje zdziwienie, gdyż po kilku mailach z przemiłą P. Aleksandrą otrzymałam ogromną paczkę wypełnioną kosmetykami idealnie dopasowanymi do mojej potrzeb i cery.

Paczka wyglądała tak:


W paczce znalazły się dwa masła do ciała, żel i peeling do mycia, dwa olejki do kąpieli, ogromna ilość produktów do pielęgnacji stóp: dezodorant, sól, maseczka, peeling, krem. Żel do mycia twarzy, tonik do twarzy, kremy na dzień i na noc, serum, maseczka i peeling oraz dwa produkty do włosów .
W ciągu najbliższych tygodni możecie spodziewać się więc wysypu recenzji produktów Farmony :)
A Pani Aleksandrze jeszcze raz bardzo dziękuje za cudowny kontakt!



"W roku 2007 Laboratorium Kosmetyków Naturalnych rozpoczęło nowy etap działalności otwierając w Krakowie HOTEL FARMONA BUSINESS & SPA z zapleczem konferencyjnym oraz dwustumetrowym obszarem Wellness & SPA -niewątpliwie najpięknieszym SPA w Krakowie . "



źródło: Hotel Business & SPA FARMONA  w  Krakowie

Hotel zapowiada się cudownie i muszę przyznać, że stał się moim marzeniem, również z tego względu, że umieszczony jest w Krakowie - mieście które pragnę zobaczyć od lat, a jakoś zawsze mi nie po drodze.
Wizytę w Farmona Business & Spa dokładam do mojej wishlisty :)
Może czas podszepnąć mężowi, żebyśmy spędzili tam kolejną rocznicę ;) ?
A może wy już tam byliście?
  ""Kosmetyki Farmona dostępne są w aptekach, sklepach zielarskich, drogeriach i wybranych kosmetycznych na terenie całego kraju.
Wybrane produkty na "półce zdrowia" w sieci Tesco i Carrefour, w delikatesach Alma Market, Galerie Centrum , drogeriach Rossmann, sieciach aptek Euroapteka i Superpharm oraz w Drogeriach Natura.
Produkty LKN Farmona dostępne są również w: USA, Kanada, Rosja, Ukraina, Czechy, Słowacja, Norwegia, Litwa, Łotwa, Estonia, Niemcy, Austria, Australia, Rumunia, Cypr, Bułgaria, Serbia, Mołdawi."

Firma Farmona przez lata otrzymała wiele prestiżowych nagród m.in. Kryształową Wenus, Złoty Oskar, Prix de Beaute Cosmopolitan, Złoty Otis i wiele innych.


"Piękno z ziołowej apteki, uroda z natury" - korzystając z dobrodziejstw natury, podejmujemy wszelkie działania aby zminimalizować wpływ naszej działalności na otoczenie i środowisko naturalne:
- racjonalnie gospodarujemy surowcami

- używamy sprawdzonych składników, ograniczamy ilość emitowanych zanieczyszczeń
- stosujemy nowoczesne technologie, przyjazne dla środowiska
- podnosimy świadomość ekologiczną i promujemy zachowania proekologiczne wśród naszych pracowników i partnerów

Stosujemy rozwiązania, które ograniczają nasz wpływ na środowisko (druk na papierze z odsyzku i brudnopisach, elektroniczny obieg dokumentu w celu uniknięcia niepotrzebnych wydruków, w naszych obiektach stosujemy energooszczędne i ekologiczne rozwiązania i technologie (odzysk ciepła, freecooling, green IT, inteligentna automatyka budynkowa itp.), kupujemy samochody małolitrażowe o zmniejszonej emisji zanieczyszczeń."


A wy znacie kosmetyki FARMONA?

Lubicie ich używać?

Lubicie wspierać polskie firmy?

You Might Also Like

28 komentarze

  1. wow - fantastyczna paczka!! nie moge sie doczekac recenzji :)) milego testowania :))

    OdpowiedzUsuń
  2. o matko jaka wielka paczka!!
    Jak Ci się to udało?

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam całą serie antycellulitową .. wspominam ją bardzo miło :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie Farmona niezmiennie kojarzy się z cynamonowym masłem, które dosłownie poparzyło mi skórę... Być może pochodziło z wadliwej partii, ale mimo to mocno się zraziłam... Natomiast ich krem do stóp lubię, on nie robi mi nic złego ;)) Owocnego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Używałam kilku masełek do ciała z linii Tutti Frutti i były naprawdę genialne ;) pięknie pachną, a do tego naprawdę dobrze nawilżają i cena również nie jest za wysoka :)
    Jak udało nawiązać Ci się współpracę z Farmoną? Sama im to zaproponowałaś, czy oni do Ciebie napisali?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale paka
    gratuluję współpracy

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje współpracy! Będę czekać na recenzje:) Kosmetyki Farmony lubię za śliczne zapachy i przystępną cenę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię Farmonę za szampony Herbal Care (rumiankowy!) i odżywkę Jantar ( za to szampon Jantar totalnie mi nie służy). :)

    Gratuluję współpracy. Oj, będzie co testować! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluje wspolpracy :) Bardzo lubie Farmone, wiec z niecierpliwoscia czekam na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  10. ale niezwykłe dary :) tylko pozazdrościć

    OdpowiedzUsuń
  11. ja powoli zaczynam miec dzika alergie na polskie firmy ;)

    milego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dezemko, gratuluję :) Lubię Farmonę za serię Sweet Secret :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje współpracy. Uwielbiam Farmonę. Ich odżywka do włosów- Jantar - cudo!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Używam masełko waniliowe ze zdjęcia na toaletce oraz używałam gdy miałam wannę płyn do kąpieli, ten jasny, też chyba waniliowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale paka ! Uwielbiam mus do ciała z serii Tutti Frutti :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ile kosmetyków... Gratuluję współpracy :)
    Uwielbiam ich produkty, mają świetne zapachy :D

    OdpowiedzUsuń
  17. ogromna paka :) gratuluję i czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam zapachy ich kosmetyków. Ja w ogóle odkąd mam okazję jeździć po świecie (w dużej mierze służbowo), z coraz większym uznaniem patrzę na polskie firmy kosmetyczne. Naprawdę nie mamy się czego wstydzić!

    OdpowiedzUsuń
  19. Paczka? To jest ogromne paczysko! :D
    Czekam na recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale paczucha;) Gratuluję współpracy, czekam na notki o kosmetykach Farmona;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuje wszystkim :) Też byłam zaskoczona ilością produktów :)

    Dziękuje także za wszystkie wpisy dotyczące fajnych kosmetyków Farmony:) Na pewno skorzystam! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wooow, paczka genialna, Chyba najlepsza, jaka widzialam we wspolpracach!

    OdpowiedzUsuń
  23. Faktycznie wielka paka, chyba pół asortymentu Ci wysłali. Uwielbiam Farmonę, wszystko co do tej pory miałam było naprawdę fajne, zwłaszcza pod względem zapachu. Jestem ciekawa Twojej recenzji kosmetyków do kąpieli, jeśli ocenisz je pozytywnie to na pewno kupię. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. woow, gartuluję współpracy. masz co testowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. lubię kosmetyki Farmony, miałam kilka razy masło do ciała i peeling - byłam bardzo zadowolona.
    super paka, gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo dobry wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Subscribe