Nie wyrażam zgody na kopiowanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie ani jakiekolwiek inne używanie zdjęć, treści, elementów graficznych z mojego bloga.

Biokap Nutricolor Delicato Ciemny Czekoladowy Kasztan

1/02/2012


 Kilka słów o firmie: 
BIOKAP Nutricolor to roślinne farby do trwałej koloryzacji włosów o naturalnej formule z wysoką zawartością składników pochodzenia roślinnego, delikatne dla skóry głowy i łatwe w użyciu. Przeznaczone dla osób wrażliwych lub skłonnych do alergii. Mogą być stosowane przez wszystkie osoby, które chcą lepiej zadbać o swoje włosy. Gwarantują długo utrzymujący się kolor oraz pokrycie siwych włosów w 100% już przy pierwszej aplikacji.



BIOKAP Nutricolor Zielona DELICATO jest produktem gwarantującym maksimum ochrony, gdyż dodatkowo nie zawiera w swoim składzie PARAFENYLENODIAMINY. Jako zamiennik zastosowano w niej zbiór barwników o innym wzorze chemicznym w bardzo małych stężeniach. Dzięki temu udało się uzyskać bogatą paletę odcieni BIOKAP a jednocześnie zminimalizować ryzyko podrażnień.

Blisko 91% składu mieszanki koloryzującej BIOKAP Nutricolor to naturalne, aktywne składniki roślinne. Ponieważ do tej pory nie odkryto naturalnej substancji, która gwarantowałaby efekt trwałej koloryzacji, pozostałe ok. 9% składu mieszanki koloryzującej BIOKAP Nutricolor stanowią substancje sztuczne. Inteligentne działanie BIOKAP polega na tym, że dominujące wyciągi roślinne z jednej strony zastępują wyeliminowane substancje chemiczne, z drugiej natomiast niwelują negatywne skutki tych nielicznych, które są obecne. Ponadto chronią skórę głowy przed promieniowaniem UV, pielęgnują, nawilżają i wzmacniają włosy oraz zapobiegają potencjalnym reakcjom alergicznym.

Przyczynami reakcji alergicznych mogą być substancje t.j.:, amoniak, rezorcyna, parabeny, hydrochinon, parafenylenodiamina, SLS, silikony, PEG-2 oleamina, kwas  p- hydroksybenzoesowy, czy też tak powszechny nikiel. Substancje te użyte w produktach koloryzujących działają inwazyjnie na skórę głowy powodując podrażnienia bądź wywołując różnego rodzaju reakcje alergiczne. Objawami takich reakcji mogą być np. swędzenie, pieczenie, wysypka, złuszczanie lub stany zapalne skóry, a w skrajnych przypadkach zniszczenie cebulek i wypadanie włosów. Ponadto, spowalniają produkcję keratyny, wypłukując przy tym tłuszcze i związki mineralne, co prowadzi do osłabienia struktury włosów, łamliwości, wysuszania a także przyspiesza wypadanie. Farby pielęgnacyjne BIOKAP Nutricolor DELICATO nie zawierają żadnej z wyżej wymienionych substancji.

Wszystkich zainteresowanych zapraszam na Stronę Internetową BIOKAP, Bloga BIOKAP oraz do polubienia FanPage na FB


Farbę firmy BIOKAP otrzymałam do testów już jakiś czas temu, sama mogłam wybrać sobie serię i kolor, zdecydowałam się na łagodniejszą - Delicato.
Jako, że ja w tym roku postanowiłam po ok. 15 latach wrócić do mojego naturalnego koloru i nie farbować włosów farbę zaaplikowałam mamie :)
Oto wyniki zastosowania farby


Biokap Nutricolor Delicato 
2.9 Ciemny Czekoladowy Kasztan





 Cena: ok. 30zł
Gdzie kupić na tej stronie firma umieszcza spis aptek stacjonarnych i internetowych, w których można kupić farbę



Do opakowania dorzucono mi jeszcze saszetkę ochronnego szamponu do włosów farbowanych, bowiem firma w swej ofercie posiada zarówno farby jak szampon z odżywką o funkcji odbudowującej.

Aplikacja jest bardzo łatwa gdyż produkt mieszamy w butelce z dziobkiem widocznej powyżej. 
Firma przygotowała również filmiki na YOUTUBE, dzięki czemu farbowanie w domu jest łatwe i przyjemne.

Farba pachnie przyjemnie, nie chemicznie ani gryząco tylko delikatnie kwiatami. Bardzo dobrze chwyta siwe włosy (patrz poniżej), pięknie wyrównuje koloryt i dopasowuje się do obecnego, kolor jest identyczny z tym co na Palecie kolorów

Włosy po aplikacji i zmyciu są niesamowicie miękkie, pachnąca, jak to mama stwierdziła - błyszczą się jak nigdy, po żadnej innej farbie, mimo że koloryzacja odbyła się w domu mama czuła się jak po wyjściu od fryzjera. Widać, że włosy są jakby zdrowsze i bardziej ukojone, nie elektryzują się, nie zamieniają w strąki, nie wysuszają po tej farbie.

Farba nie uczula, skóra po niej nie swędzi, nie czerwieni się, można ją w miarę lekko zmyć z niepożądanych miejsc (kto farbuje włoski w domku wie o co chodzi).  Trwałość oczywiście zależy od ilości myć i predyspozycji ale mimo naturalności nie zauważyłam by utrzymywała się krócej, wręcz przeciwnie - włosy już ponad 3 tygodnie trwają w tym samym kolorze i blasku. Mama bardzo sobie ceni trwałość tej farby i zauważyła że wyraźnie jest na włosach dłużej, a więc warto :)


SWATCHE

kolor z palety


 kolor na włosach



PORÓWNANIE



OGÓŁEM

Z tego co czytałam tu i ówdzie z farby są przede wszystkim zadowolone te osoby, które do tej pory  nie mogły korzystać z farb z powodu na różne uczulenia.
Ponadto warto czasem dać za farbę więcej pieniążków aby nie niszczyć sobie włosów (i nie obciążać potem toną mask czy odżywek) tylko od razu zafundować sobie zdrowe i piękne włosy.
Aplikacja jest błyskawiczna, farba pięknie pachnie, wygląda świetnie i naprawdę mama jest zadowolona z efektu, a ja już wiem, co będę jej kupować w prezencie :)

You Might Also Like

9 komentarze

  1. testowałam tą z pomarańczowej serii i też byłam zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja nie farbowałam - mimo wieku ;d - jeszcze nigdy włosów. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolorek taki naturalny:)

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie farbuje włosów, ale podsunę ją mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. od dawna ciekawi mnie ta firma ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. kusi mnie ta farba ale naczytałam się, że kolor szybko się wypłukuje :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie pokryła i wyrównała kolor!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja uwielbiam tą farbę od czerwca 2011 farbuje i pozbyłam się wszelkich dolegliwości( mianowicie łupież byłam pewna że szampon zawinił) a to moje farby z Garniera i L'Oreala jak widać nie musi człowiek puchnąć i pokrywać się plamami a po prostu dostać łupieżu

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Subscribe