Nie wyrażam zgody na kopiowanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie ani jakiekolwiek inne używanie zdjęć, treści, elementów graficznych z mojego bloga.

Viviean - Bioregenera Mineral Peeling

5/12/2012

Viviean - Bioregenera Mineral Peeling 


Pojemność: 150ml
Cena: 71 zł
Dostępność: sklepy, targi, sklep Abacosun

O produkcie:

Energizujący peeling o potrójnym działaniu: usuwa martwe komórki naskórka, redukuje uczucie napięcia, nawilża i odżywia skórę. Zawiera aktywny minerał w formie kryształu o działaniu eksfoliacyjnym oraz odżywczy olejek z macadamia i eteryczne z geranium i cytryny. Kwas hialuronowy o niskiej wadze molekularnej penetruje w głąb skóry zatrzymując wodę i w rezultacie wypełniając zmarszczki oraz nawilżając skórę. Cera nabiera blasku i gładkości.



MOJA OPINIA:

Produkt jest zamknięty w okrągłym, odkręcanym pudełeczku, w sumie wolę peelingi tubkowe bo są poręczniejsze, no ale jest jak jest ;) Za to lubię to, że jest dodatkowo zabezpieczony plastikowym wieczkiem. 
Jego konsystencja jest bardzo kremowa, wypełniona niewielkimi drobinkami, nie jest to peeling co prawda enzymatyczny ale jest na tyle delikatny, że mogę go używać, nie podrażnia mojej skóry. 
Jak dla mnie pachnie cytrynową bezą - rewelacyjny zapach :)
Cóż mogę powiedzieć - produkt w pełni spełnia obietnice producenta. Wystarczy sobie przeczytać opis u góry a ja z przyjemnością przytaknę ;) 
Odkąd stosuję go regularnie 2-3 razy w tygodniu sukcesywnie pozbywam się wszelkich niedoskonałości, pory są domknięte i naprawdę czyste. Znów polubiłam swoją twarz i mogę ze spokojem używać podkładów lekko kryjących.
 Skóra jest wyraźnie rozjaśniona, piękna i napięta. Po aplikacji jest gładka i miękka, na tyle wręcz nawilżona, że nie biegnę po krem, nie jest ani ściągnięta, ani uczulona, efekt jest świetny i błyskawiczny.
Jego regularne używanie wpływa na bardzo wyraźną poprawę jej stanu, niespodzianki pojawiają się sporadycznie, tym  bardziej mnie to cieszy gdyż ostatnio moja skóra bardzo wariowała. Jest bardzo wydajny. Cenowo nie przedstawia się najgorzej, oczywiście że są produkty i droższe i tańsze, ale to wszystko kwestia wyboru. Czaję się teraz na mikrodermabrazję z tej serii!

Tu i ówdzie poczytałam sobie przy okazji o firmie Viviean i widzę, że zbiera bardzo dobre opinie, choć jest to głównie firma gabinetowa. Ja zapisuję sobie ich do mojej wishlisty i zapewne przejrzę ich asortyment. Wam polecam zerknąć na stoisko Abacosun na Waszych najbliższych targach, bo ceny są atrakcyjne a każdy kolejny produkt dostępny u nich staje się moim ulubieńcem :) (tak jak żele zakupione niedawno o których już wkrótce!)


Produkt otrzymałam do recenzji od firmy Abacosun, za co serdecznie dziękuje, jednak nie wpływa to w żaden sposób na obiektywność mojej recenzji. 





Przy okazji z przyjemnością Was informuje, że firma prowadzi właśnie projekt dzięki któremu każdy/każda z Was może stać się testerem ich kosmetyków.
Formularz można wypełnić TUTAJ
A więcej informacji o marce możecie szukać na FANPAGE ABACOSUN oraz stronie internetowej


You Might Also Like

6 komentarze

  1. nie słyszałam jeszcze o tej marce. za to przez tę recenzję narobiłaś mi ochoty na bezy :D chyba zaraz wyskoczę do cukierni ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wooow, żeby takie cudeńko znalazło się z niższej półki cenowej ;< przydało by się!

    OdpowiedzUsuń
  3. brzmi ciekawie.. nigdy nie miałam produktów tej firmy, do targów też dostępu nie mam.. ale się rozejrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja znam produkty od abacosun i wiekszosc maja fajnych produktow :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cena dla mnie zbyt wysoka, ale z drugiej strony TAKA pojemność :)

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Subscribe