Nie wyrażam zgody na kopiowanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie ani jakiekolwiek inne używanie zdjęć, treści, elementów graficznych z mojego bloga.

Badanie skóry z Iwostin

9/13/2012

Już kolejny raz firma dermokosmetyczna zaprasza na badania skóry. Wcześniej informowałam Was już m.in. o badaniach Biodermy czy La Roche Posay.
Temat jest o tyle ważny, bowiem okazuje się, że nadal większość Polek nie wie dokładnie jaką ma skórę albo im się wydaje, że wiedzą. A podstawą dobrej pielęgnacji jest wiedza o tym, w które problemy należy uderzyć :) 



 źródło: www.iwostin.pl


 
Razem z Superpharm Iwostin przygotował na dni konsultacji promocje na swoje produkty.

Więcej informacji znajdziecie TU

Terminy konsultacji dermatologicznych i porad lekarskich

14-16.09.2012: Manufaktura, ul. Karskiego 5, 91-071 Łódź

21-23.09.2012: Galeria Bałtycka, al. Grunwaldzka 141, 80-264 Gdańsk

28-30.09.2012: Magnolia Park, ul. Legnicka 58,  54-204 Wrocław

5-7.10.2012: Stary Browar, ul. Półwiejska 42, 61-888 Poznań

12-14.10.2012:  Złote Tarasy, ul. Złota 59, 00-120 Warszawa

w następujących godzinach:

piątek: 12:00-20:00
sobota:11:00-20:00
niedziela: 11:00-19:00

Warto skorzystać :) 

You Might Also Like

25 komentarze

  1. Nigdy nie byłam na takim badaniu, ale teraz się wybieram. Sądzisz, że będzie duże zainteresowanie i kolejki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myśle, że tak, z mojego doświadczenia najlepiej przyjść jak najwcześniej o ile jest taka możliwość, nawet pół godziny przed otwarciem standu robią się kolejki, potem można czekać na badanie ok. godziny. Tak było jak byłam na Biodermie i Iwostinie.

      Usuń
  2. Chętnie bym skorzystała, ale wszystkie wymienione miasta są za daleko ode mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie nie ma :( A szkoda, bo pewnie bym się wybrała.

    OdpowiedzUsuń
  4. super, akurat mam zjazd w ten dzień więc się wybiorę i popatrzę czy, aby dobrze to robią:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale bym poszła na takie badanie, niestety w mniejszych miastach można o takim pomarzyć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za informację -skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi chyba też przydałoby się skorzystanie z takich badań, bo o dziwo, jeszcze nigdy na czymś takim nie byłam. Szkoda tylko, że w Krakowie na razie Iwostin nie bada- może w przyszłości. Wtedy na pewno się wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w sumie dziwnie, nawet nie zauważyłam, że Kraków pomięty ;) Postaram się ogłaszać o takich akcjach ;)

      Usuń
  8. Siostra chciała mnie namówić, żebym na to poszła, ale jednak się nie skusiłam. :)

    Może dodamy się wzajemnie do obserwowanych?

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej, nie ma nic w pobliżu mnie.. Niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  10. chętnie bym skorzystała, ale akurat nic nie ma jak jestem w PL :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna akcja, ale niestety nie ma nic blisko mnie:(

    OdpowiedzUsuń
  12. my miałyśmy już takie badanie na spotkaniu Olay :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Stwierdzam badanie, bo Wrocław :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że nie ma nigdzie blisko mnie takiego badania, chętnie bym poszła :<

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie, że organizowane są takie programy, no ale niestety nie skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  16. Równiez nigdy nie byłam na takim badaniu, moze warto sie pojawić :)
    Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Subscribe