Nie wyrażam zgody na kopiowanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie ani jakiekolwiek inne używanie zdjęć, treści, elementów graficznych z mojego bloga.

Dermedic Hydrain 3 naprawczy krem przeciwzmarszczkowy na noc oraz krem pod oczy

1/11/2013

Dermedic Hydrain 3 Hialuro
naprawczy krem przeciwzmarszczkowy na noc



Pojemność: 55g
Cena: ok 35zł
Dostępność: apteki -stacjonarne i internetowe

O produkcie:
Składniki aktywne: Woda termalna, Kwas Hialuronowy 5 %, Olej Arganowy, Lipomoist, Kwasy Omega, Masło Shea, Witamina E
-Stymuluje syntezę elastyny i kolagenu typu I i IVpoprawiając jędrność skóry
-Skoncentrowana ilość składników aktywnych
-Wzmocniony, skoncentrowany system nawadniania
-Redukuje zmarszczki, poprawia napięcie i uelastycznia
-Działanie odmładzające, odżywcze i wzmacniające kondycję skóry
-Zapobiega utracie wody z naskórka







Dermedic Hydrain 3 Hialuro
krem pod oczy




Pojemność: 15g
Cena: ok 25zł
Dostępność: apteki -stacjonarne i internetowe

O produkcie:
Składniki aktywne: Woda termalna, Kwas Hialuronowy 5%, Dermochlorella, Witamina E, Olej migdałowy, Alantoina
-Skutecznie pielęgnuje delikatną skórę wokół oczu
-Zapobiega procesowi starzenia skóry wokół oczu
-Przeciwdziała tworzeniu się opuchlizny wokół oczu
-Do stosowania również pod makijaż
-Wzmacnia fibroplasty odpowiadające za produkcję włókien kolagenowych i elastynowych






MOJA OPINIA:

Obydwa kremiki sięgają dna, więc czas najwyższy się co do nich wypowiedzieć :)
Krem pod oczy miał jeszcze kartonik ale gdzieś go posiałam, więc z góry przepraszam za brak składu:(

Zacznę od ulubieńca czyli kremu na noc - z całym serduchem polecam go suchoskórcom. Krem jest świetny, w wysokim stopniu nawilża, odżywia, regeneruje i wygładza skórę. Przyjemnie i delikatnie pachnie. Jest dość tłusty i nieco dłużej się wchłania, zostawia lekką warstewkę ale nie przykleimy się do poduszki ;) Rano moja twarz jest promienna, wypoczęta, elastyczna, naprawdę same superlatywy jak dla mnie. Zdecydowanie polecę go na zimę i wczesną wiosnę lub późną jesień, bo tworzy solidną warstwę dla narażonej pogodą skóry. Zamknięty przy tym w poręcznym opakowaniu z pompką (niestety mi ono po 2 tygodniach upadło i przez to że pękło od dołu popsuła się pompka :( musiałam go odkręcić i wydłubywać paluchem, ale tak go polubiłam, że ta techniczna czynność w ogóle mnie nie zniechęciła). Nie boję się go postawić obok moich kremowych ulubieńców czyli Phenome Luscious oraz Eris Hydrogenic bo uważam, że jest tak samo dobry :)Używałam go na twarz i często na szyję przez jakieś mniej więcej 2 miesiące.

Jeśli zaś chodzi o krem pod oczy to dla mnie najistotniejsze jest niwelowanie cieni i niestety w tym zakresie krem sobie nie radzi. Co prawda producent obiecuje raczej zapobieganie opuchliznom i rzeczywiście regularność pokazuje, że oczy są bardziej wypoczęte, ale liczyłam, że trochę z tymi cieniami też powalczy;) Ogólnie jest poprawny, zapakowany w typową dla tego typu kremów tubkę, ultra lekki, nie szczypie w oczy, nie podrażnia. Szybko się wchłania, nadaje się pod makijaż, dobrze nawilża, chroni i wygładza skórę pod oczyma.

Na święta powstały bardzo fajne i opłacalne cenowo zestawy np. TAKI

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Krem na noc mnie zainteresował.
    Nie mam suchej skóry - mimo to, jestem ciekawa, jak spisałby się przy mieszanej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomyślę o tym kremie na noc :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja siostra by się ucieszyła na te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak sobie myślę, że już chyba nic nie poradzi sobie z moimi cieniami :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie też jest najistotniejsze, aby krem niwelował cienie.
    Niestety nie znalazłam jeszcze takiego kosmetyku :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Krem na noc może jest fajnym rozwiązaniem :) Obecnie jednak używam Dexerylu, więc nie szukam niczego nowego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja rodzicielka używała tego kremu na noc (właściwie to bawiła się w testerkę) i bardzo przypadł jej do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że ten krem nie radzi sobie z cieniami, bo już miałam na niego chrapkę;) Lubię kosmetyki Dermedic, ale chyba jednak się nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie przyglądam się kremom Dermedic i rozważam powrót do nich po przerwie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam suchej skóry, więc nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. obecnie mam w użyciu ten krem na noc i mi również bardzo dobrze służy przez to, że natłuszcza skórę. Choć w moim przypadku ten tłusty film dosyć szybko znika bo skóra dosłownie go wpija. Co do opakowania, to nie wiem czy nie jest jakieś felerne, bo co prawda mi nie upadł ale pompka bardzo szybko przestała dozować produkt i musiałam go przełożyć do innego zamykanego opakowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mnie krem na prawde przypadł do gustu, bardzo dobrze nawilża skórę, zapach tez ma przyjemny.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. krem jest idealny dla osób z wrażliwą skórą, mnie bardzo się on spodobał.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. od około miesiaca uzywam kremu pod oczy, kupiłam przypadkiem w super-farm. dobrze nawilza skóre wokół oczu i nie podraznia, dla mnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Do niedawna myślałam, że krem pod oczy nie jest mi potrzebny. Jednak jakiś czas temu dostałam próbkę produktu Organique i regularne stosowanie weszło mi w krew. Skończyła się, a ja szukam nowego produktu. Myślałam o czymś na dzień i na noc. W aptece widziałam te kremy i szukam opinii. Póki co nadal nie wiem :P

    OdpowiedzUsuń
  16. HYDRAIN3 - przeciwzmarszczkowy od ilu lat?

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Akurat jeśli chodzi o takie kremy to ja raczej nie używam ich. Moja żona jak najbardziej i wiem, że bardzo pasuje jej krem do ciała od https://eveline.pl/cialo/rodzaj/kremy-do-ciala który faktycznie sprawdza się znakomicie.

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Subscribe