Nie wyrażam zgody na kopiowanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie ani jakiekolwiek inne używanie zdjęć, treści, elementów graficznych z mojego bloga.

Perełka z TkMaxx - Michael Kors Palisades

3/17/2013


Niby to tylko okulary...ale takich idealnych szukałam całe życie i znalazłam. I to tak naprawdę wszystko przez Marti, za co jej serdecznie dziękuje :) To ona zaszczepiła w mojej głowie piękno produktów Michael'a Kors'a. Pewnie gdyby nie ona, nawet nie zwróciłabym uwagi na markę, ja raczej ignorantka markowa jestem ;) A tak to najpierw rzuciła mi się w oczy nazwa a potem dopiero produkt :D

Nie przepadam z TkMaxx'em, wiem, że warto w tym sklepie poszperać i można znaleźć niesamowite perełki ale nigdy nie mam cierpliwości. Nigdy też nie znalazłam tam nic fajnego kosmetycznego...
Do wczoraj kiedy zostałam tam zaciągnięta na zakupy przez Miss Foch Bloguje  (przy okazji zapraszam Was serdecznie na jej bloga:D ), chodziłyśmy pomiędzy półkami i zauważyłam je - jedyne i niepowtarzalne jak dla mnie :) Okulary Michael Kors'a :)
Co prawda Unisex, ale mi to nie przeszkadza, często nosiłam okulary męża i o wiele lepiej mi w nich było, niż w damskich ;) 











Zawsze, dosłownie zawsze miałam jeden scenariusz przy kupowaniu okularów - mierzyłam, mierzyłam, mierzyłam....i nic nie pasowało do mojej wielkiej i nieforemnej głowy. Te założyłam i z miejsca pokochałam :)
Zapłaciłam za nie 60zł (ceny w internecie wahają się za ten model 50-120$ więc cena korzystna ). Było to dla mnie dość dużo, dotychczas kupowałam Jokerowe groszowce ;) 
Pomyślałam sobie, że czasem warto poszperać w TkMaxxie :D 

Myślę, że było warto, okulary wyglądają solidnie i bardzo dobrze się przez nie patrzy, mają też prawdziwy filtr ;) 

Oceńcie same...czas na głupie miny :D






A wy macie swoje perełki wyprzedażowe? 

You Might Also Like

56 komentarze

  1. <3 ślicznie wyglądasz Gosiu :*
    co masz za róż na policzkach???

    okularki bardzo ładne!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super.. Bardzo Ci pasują.. TKMaxx to super sklep.. Uwielbiam u nich szperać w poszukiwaniu okazji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Podziwiam tą chęć szperania, mnie denerwuje ilość ludzi :D

      Usuń
    2. Tyle, że ja zazwyczaj ograniczam się do działu kosmetycznego, więc tragedii nie ma ;)
      Za to moja mama.. Ta to ma zdrowie i cierpliwość.. Ja tam boję się z nią do sklepów chodzić, bo trwa to zawsze i trwa i trwa... ;)

      Usuń
    3. No właśnie ja też, wpadam na kosmetyczny i tyle, choć na kuchnie też lubię zaglądać, ostatnio dostałam bajer blache za 15zł:D z nieprzywieralną powłoką :D chyba będzie trzeba sie zmusić i łazić też po innych działach :)

      Usuń
    4. Oj to prawda.. Mają tam niezłe skarby, o czym świadczą doskonale twoje nowe okulary :)
      Całe szczęście, że TKMaxx mam po drugiej stronie miasta, bo czuję że regularnie przepuszczałabym w nim spory kawałek pensji ;)

      Usuń
  3. ja tez Tkmaxxie wypatrzyłam Korsa okulary, genialny przybytek czasem:P Teraz wypatrzylam plaszcz ale kolor mnie powalil hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to fakt :D co to za kolor, aż się boje...:P ?

      Usuń
    2. niby modny bo taki kanarkowo-seledynowy hehe ale ja i ten kolor?:)

      Usuń
    3. Kanarkowo-seledynowy fiu fiu :D

      Usuń
    4. taki cięzki do sprecyzowania hahaha az oczoplasu dostałam:P

      Usuń
  4. Bardzo fajne :) Ja nie znalazłam jeszcze idealnych okularów - wszystkie są na mnie za szerokie :/

    OdpowiedzUsuń
  5. oo jakie fajne:)
    ja czasem zaglądam do TkMaxxa, ale nigdy nie do np. ubrań, bo to co się w nich dzieje mnie przeraża :P
    w zasadzie kosmetyki tylko i zwierzęce akcesoria (które ostatnio widziałam wycofali:()

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to fakt, dlatego i ja się zawsze wzbraniam wchodzeniem w inne działy. A zwierzęcy jest tylko chyba przeniesiony w róg po drugiej stronie :)

      Usuń
  6. Ja mam tylko okulary od Antonio, ale marzą mi się właśnie takie z prawdziwego zdarzenia. Kiedyś poszperam w Tk Maxx.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, warto jest mieć takie prawdziwe, całkiem inne wykonanie :) choć okulary z firmoo też są solidne :)

      Usuń
  7. o fajne :)) i bardzo Ci pasuja... ja lubie takie proste okulary :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny zakup! Zazdroszczę ;) Ja w TKMaxxie skupiam się jedynie na dziale kuchnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najważniejsze, że Ty się w nich dobrze czujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty i duża głowa??? Weź się puknij w ten piękny łepek ;P A okulary fajowe, właśnie dzisiaj naszła mnie myśl, że muszę się za jakimiś rozejrzeć, a że ja marki lubię, to chyba się przejdę do Tk Maxxa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe :D naprawdę mam dużą, zawsze mam problem z czapkami :D ogolnie okulary są bardzo przebrane, chyba pierwsze słońce ludzi ruszyło :)

      Usuń
  11. A swoją drogą w niemieckim TK Maxxie kupiłam skórzany portfel Fossil za 16 Euro i zestaw kosmetyków Burts Bees za 8, więc czasem naprawdę można trafić tam fajne okazje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to naprawdę okazje, warto się jednak porozglądać ;)

      Usuń
  12. Ty szczęściaro :) super zakup! zazdraszczam przeokropnie :) świetnie Ci w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A myślałam, ze tylko ja mam problem, żeby wyszperać coś ciekawego w Tk Maxxie;) Wszyscy chwalą ten sklep, na blogach widuję prawdziwe perełki, a gdy przekrocze próg tego przybytku, to zastaję same dziwne rzeczy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo! Doskonale Cię rozumiem...Mieszkam tuż przy Tkmaxx'ie i czesto tam wchodzę na chwilkę, żeby coś znaleźć i nic! Pierwszy raz coś się udało :)

      Usuń
  14. Udane zakupy. Czasem warto tam poszperać. Ja już kilka fajnych rzeczy tam kupiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie lubię kwadratowych okularów, ale w tych Ci ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, pasują Ci :D

    Ja ostatnio buszowałam w galerii przy Malcie ale wpadły mi w ręce tylko jakieś z Guessa, których i tak nie kupiłam bo cenę miały nieciekawą :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja zawsze w Malcie :) i nigdy nic ciekawego ;)

      Usuń
  17. Świetne! I jaki wiatr we włosach : ))
    Ja niestety nie umiem nic ładnego znaleźć w tym sklepie, ilekroć tam wchodzę - wychodze z pustymi rękami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Bardzo wiało :D
      No ja Cię rozumiem, zresztą polskie TkMaxxy bardzo odstają od np. brytyjskiego :(

      Usuń
  18. Gosiu! Wyglądasz w nich rewelacyjnie! Warto było Cię tam ciągnąć, niby tylko po buty :D Buziaki Skarbie!

    OdpowiedzUsuń
  19. TK i masa ludzi tam zaglądająca strasznie mnie przeraża:) ale dla takich perełek warto się przemęczyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fakt...dlatego ja staram się chodzić w godzinach strategicznych np. rano albo wieczorem ;D

      Usuń
  20. świetne, jednak opłaca się przeszukiwać TKeja;) ja ten sklep uwielbiam, zawsze coś fajnego znajdę, wczoraj znów kupiłam tam uroczy kubeczek:]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. opłaca się choć trzeba mieć cierpliwość :)

      Usuń
  21. Ale Ci się perełka trafiła! Super zakup! Fajnie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne okulary. Mają coś w sobie. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja często omijam TkMaxxa, nie mam cierpliwości do tego sklepu, wszystko takie niepoukładane, pojedyncze sztuki, ani ładu ani składu :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten TkMaxx to sklep z pojedynczymi sztukami ? Gdzie one są, ponieważ o nich nie słysząłam :) Marzę o zegarku tego projektanta. Ślicznie wyglądasz w okularkach :)

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Subscribe