Nie wyrażam zgody na kopiowanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie ani jakiekolwiek inne używanie zdjęć, treści, elementów graficznych z mojego bloga.

Helena Rubinstein Magic Concelarer kolor 01

4/29/2013

Helena Rubinstein Magic Concelarer


Pojemność: 15ml
Cena: ok. 180zł
Dostępność: duża - drogerie, internet

O produkcie:

Korektor do cienkiej i delikatnej skóry pod oczami. Rozjaśnia cienie, rozświetla dzięki delikatnym perłowym drobinkom, koryguje, usuwa oznaki zmęczenia. Zawiera kojący ekstrakt z rumianku. Dostępny w 3 odcieniach.
www.wizaz.pl









Produkt z kategorii legendarnych, o skrajnych recenzjach, choć częściej czytałam dobre niż złe. Przysłowiowa Helenka marzyła mi się jakiś czas, aż nadszedł ten "magiczny" dzień (w kolejce marzeń czekają oczywiście pytonki :D)
Mam ją od stycznia i myślę, że solidnie się poznałyśmy, już wiem czy się lubimy.
Nie mam złudzeń - produkt to luksusowy i jakiś czas temu myślałam, że chyba nigdy mnie na nią nie będzie stać, ale chciejmiejstwo boli bardziej niż mniejsze zasoby finansowe hehe ;) (czy to już jest choroba?).
Helenka zamknięta jest w niewielkim opakowaniu, charakterystycznym, z dziubkiem wraz z idealnych rozmiarów dziurką. Bez problemu dozuję produkt z tubki małymi kropeczkami wokół skóry oczu. Jak się pewnie domyślacie - jest bardzo wydajna, nie wiem kiedy się skończy ;)
Posiadam ją w kolorze pierwszym, jaśniejszym, dla mnie w sam raz.
Muszę w tym miejscu dodać, że dotychczas miałam styczność z korektorami raczej niskopółkowymi, a najlepszy był recenzowany Skin79. Nie lubiłam używać korektorów, choć wiedziałam, że powinnam, ale nie mogłam dobrać nic dla siebie i kapitulowałam.
Helenka kryje średnio jak na mój gust, zdecydowanie wolałabym lekko większe krycie, natomiast wiem, że zazwyczaj z większym kryciem idzie większa ciężkość oraz jak dla mnie widoczność, więc suma summarum efekt osiągalny tym korektorem mnie zadowala.
Doceniłam go najbardziej w momencie, kiedy któregoś dnia zaspana zapomniałam jej użyć, w windzie spojrzałam w lustro i prawie krzyknęłam OMG :D Moja twarz zdecydowanie nabiera blasku kiedy mam go pod oczyma, ładnie rozświetla, dobrze niweluje cienie, lekko przytłumia worki, naprawdę bardzo ładnie leży i wygląda.
Mojej skóry nie wysusza i nie zapycha, można go spokojnie przypudrować i nie zmienia swojej postaci, pod moimi oczyma w ogóle się nie zbiera i trwa w dobrym stanie przez cały dzień. 
Przyzwyczaiłam się do efektu który tworzy i nie wiem czy będę szukać dalej. Jak na razie jest w sam raz :)

Próbowałam pokazać Wam efekt na twarzy ale kiepsko to wyszło...Musicie uwierzyć na moje słowo honoru, że jest to bardzo dobry i skuteczny produkt ;)



You Might Also Like

47 komentarze

  1. świetnie się prezentuje ten korektor, przepięknie rozświetla :)

    OdpowiedzUsuń
  2. HR concealer to jedne z lepszych korektorów, szkoda,że wycofują no 2. Jak dla mnie on niezle kryje, ale może dołóż więcej? Ale wtedy może Ci się zbierać pod oczami:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, wolę nieco mniej a naturalniej :D

      Usuń
  3. Widać różniece, bardzo ładnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. I u Ciebie zatem nastąpi ten magiczny dzień ;)

      Usuń
  5. Różnicę widać dość dobrze. Ja przypadkiem kupiłam kiedyś korektor z Oriflame Illuma Flair i baaardzo mnie zaskoczył. Świetnie kryje i ładnie rozjaśnia cienie pod oczami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie tak trafić przypadkiem w coś ciekawego :D

      Usuń
  6. Zdecydowanie mój ulubieniec ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. różnicę widać:) na zdjęciach ładnie wygląda:) miałam go kilka lat temu, ale poleciał w świat;) nie dla mnie on:) podobnie jak korektor clinique;):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie się wtapia w skórę :)
    Podoba mi się.
    No i różnica jest zauważalna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, bo mi się wydaje, że nic nie widać a naprawdę efekt jest :D

      Usuń
  9. widzę różnicę :) Ja uwielbiam Estee Lauder brush on illuminator

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehh coś czuję że się pogrązyłam w wysokopółkowe korektory :D

      Usuń
  10. Rzeczywiście, pięknie rozświetla skórę pod oczami, ale ja też wolałabym większe krycie : D Chociaż tutaj masz naprawdę naturalne wykończenie i efekt zdrowej skóry.

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam go bardzo dawno, starczył mi na rok codziennego używania. Zastanawiam się czemu do niego nie wróciłam, bo jest to według mnie najlepszy korektor pod oczy :) Chyba czas zawitać do sephory lub Douglasa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo właśnie, czas sobie przypomnieć :D

      Usuń
  12. o tak, Helenka jest kultowa:) mam nadzieję,że keidyś sobie sprawię to cudo i obadam jak działa:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Różnica jest bardzo dobrze widoczna. Z Heleną skóra pod oczami wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmm od czego zacząć... po pierwsze bardzo fajnie piszesz. Podoba mi się Twój lekki styl :) Po drugie, efekt po użyciu korektora jest widoczny, ale nie masz tak intensywnych cieni pod oczami jak ja ... i tu pojawia się pytanie, czy ta "helenka" by sobie z nimi poradziła. Fakt, bardzo ładnie rozświetla, ale 180 zł.... to trochę dużo. Może kiedyś będzie mnie stać :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie, bardzo miło z Twojej strony :)
      Mam nadzieje, że i do Ciebie kiedyś trafi Helenka :)

      Usuń
  15. No wlasnie - masz nieduze cienie pod oczami, przy moich nie wiem czy by sie sprawdzil:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko ja mam cienie średnie, tu akurat byłam weekendowo wypoczęta, ale one bywają naprawdę spore :(

      Usuń
  16. wietnie wygląda! aż nie mogę uwierzyć, że ja go jeszcze nie mam :O

    OdpowiedzUsuń
  17. no na zdjeciach efekt jest swietny :) fajnie rozjasnia skore wokol oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam mega cienie i worki, ale chodzi mi po głowie ten korektor!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie kiedyś wpadnie do koszyka :)

      Usuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie to konto :p

      chyba muszę na niego odłożyć, może wreszcie znalazłabym korektor idealny bo widzę ze mamy takie same cienie :)

      Usuń
    2. haha wydało się :D
      Poluj na promocje :)

      Usuń

INSTAGRAM

Subscribe