Nie wyrażam zgody na kopiowanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie ani jakiekolwiek inne używanie zdjęć, treści, elementów graficznych z mojego bloga.

Ambasadorki marki Argan Oil i BioSilk poszukiwane!

12/12/2013

Marki Argan Oil, CHI i BioSilk poszukują swoich ambasadorek.

Jeżeli lubisz dbać o swoje włosy, interesują Cię nowości i uwielbiasz testować produkty ta akcja z pewnością przypadnie CI do gustu :)






Zgłosić się można tutaj:



Serdecznie zachęcam do spróbowania swoich sił :)

To co? Kto chętny łapka w górę!


A ja zapraszam również na mój konkurs z Ambasadą Piękna :)
Pozostały dwa dni, a zgłoszeń jest niewiele także macie sporą szansę!!!

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Życzę powodzenia dziewczynom, ja szans nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może spróbuję... pomyślę jeszcze :D Co prawda za BioSilkiem nie przepadam, ale Chi lubię

    OdpowiedzUsuń
  3. Och zgłosiłam się do obu. Ciekawe co z tego wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
  4. O super sprawa... szkoda, że ograniczam się do umycia włosów i ich (sporadycznego) uczesania :D

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Subscribe