Nie wyrażam zgody na kopiowanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie ani jakiekolwiek inne używanie zdjęć, treści, elementów graficznych z mojego bloga.

JOIK Nawilżająco-odżywczy mus w sztyfcie z masłem kakaowym

1/02/2014

JOIK 
Nawilżająco-odżywczy mus w sztyfcie z masłem kakaowym


Pojemność: 60 gram
Cena: ok 40 zł
Dystrybucja:Natur Polska

O produkcie:

JOIK nawilżająco-odżywcze masło do ciała w sztyfcie z masłem kakaowym to kosmetyk w 100% naturalny, przygotowany metodą „handmade”, czyli ręcznie. Jest doskonałą propozycją w sytuacjach, kiedy skóra potrzebuje NATYCHMIASTOWEGO NAWILŻENIA, ODŻYWIENIA I OCHRONY. Mus stanowi kompozycję masła kakaowego, masła shea, olejku z oliwek i olejku jojoba – a więc olejów niezwykle bogatych w składniki odżywcze, pomagające zachować skórze doskonałą elastyczność i zapewniające jej odpowiedni stopień wilgotności. Bardzo dobrze regeneruje skórę, gdyż zawarte w jego recepturze masło kakaowe słynie ze swoich właściwości kojących i uspokajających – doskonale więc sprawdza się przy poparzeniach słonecznych, mogących wystąpić latem lub zimą podczas jazdy nartach czy snowboardzie. Ze względu na wspomniane, efektywne właściwości nawilżające, jest także polecany kobietom w ciąży – a więc w okresie, kiedy skóra jest szczególnie podatna na tworzenie się rozstępów np. na brzuchu, udach, czy pośladkach.

Masło do ciała JOIK, ze względu na bardzo wygodne opakowanie w postaci wysuwanego sztyftu, jest niezwykle łatwy w użyciu. Sztyft posiada odpowiednie zabezpieczenie przed rozmazaniem się i bez problemu zmieści się w torebce lub kieszeni. W związku z tym możemy zastosować go natychmiast, kiedy tylko poczujemy że nasza skóra potrzebuje nawilżenia lub odżywienia. Kosmetyk samoistnie rozpuszcza się przy kontakcie z ciepłą skórą, należy wtedy delikatnie go wmasować.

Skład: theobroma cacao seed butter, butyrospermum parkii fruit butter, olea europea fruit oil, simmondsia chinensis seed oi





Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić naprawdę fajny produkt kosmetyczny. Jest to mus w sztyfcie, który aplikuje się łatwo,szybko i wygodnie wysuwając balsam niczym pomadkę do ust. W kontakcie z ciałem produkt robi się miększy i delikatnie otula nasze ciało przyjemną otoczką nawilżenia i odżywienia.Efekt powłoki na skórze można dowolnie stopniować, od cienkiej warstwy do solidnej powłoki :). Dość szybko się wchłania.
Skład bardzo prosty i przyjemny, ilość zastosowań spora, fajnie używa się go miejscowo, genialny pomysł na podróż.
Bardzo lubię kiedy opis produktu przez producenta pokrywa się w pełni z moimi odczuciami. Ja upartuję w nim tylko dwie wady - pierwsza to cena, nie należy do najniższych i wielu może odstraszyć, ale jak to często w kosmetycznym świecie - coś za coś ;)
Druga to zapach. Mi on nie leży kompletnie, nie jest dla mnie ani przyjemny ani łagodny, bardziej jakiś taki papierowy, choć nie jest też taki, że nie jestem w stanie go używać i uciekam gdzie pieprz rośnie ;)
Ogólnie jak dla mnie kolejny ciekawy, dobry składowo, działający i pożyteczny produkt firmy JOIK, który tylko wzmaga chrapkę na więcej :)

You Might Also Like

20 komentarze

  1. bardzo ciekawa forma z taką jeszcze się nie spotkałam :) żeby zobaczyć zdjęcia musiałam aż monitor położyć na stole ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to fakt, trudno było go ująć :D

      Usuń
  2. Na podróż albo do torebki byłby rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba wolę standardowe rozwiązania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zaintrygowała mnie forma tego kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze widzę ten produkt a wydaje się dość ciekawy - fakt cena mogłaby być ciut niższa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to fakt, ale z drugiej strony w składzie same dobroci :)

      Usuń
  6. Mam podobny podobny sztyft. Mój został wyprodukowany przez firmę Queen Helene i zawiera wyłącznie masło kakaowe. Mam nadzieję, że przyniesie ukojenie przesuszonym łokciom:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie wiedziałam, że coś takiego jeszcze gdzieś jest :)

      Usuń
  7. Skład ma świetny - wszystkie składniki bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kompletnie nie znam tej firmy, ale zapowiada sie ciekawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś ty, wiesz jakie ma fajne cudeńka?

      Usuń
  9. Niesamowicie ciekawa aplikacja...

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę spróbować, uwielbiam masło shea :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa forma, jeszcze takiej nie spotkałam:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny sztyft-balsam :D, zapraszam do sklepu www.newsoul.pl gdzie znajdą Panie ten i wiele innych produktów
    http://www.newsoul.pl/pl/p/JOIK-Nawilzajaco-odzywczy-mus-w-sztyfcie-z-maslem-kakaowym-60-ml/260

    A dla czytelniczek bloga 10 % rabatu na hasło "BLOG"

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Subscribe