Nie wyrażam zgody na kopiowanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie ani jakiekolwiek inne używanie zdjęć, treści, elementów graficznych z mojego bloga.

Odżywka Garnier Ultra Doux do włosów suchych Awokado i Masło Karité

1/29/2015

Odżywka Garnier Ultra Doux do włosów suchych Awokado i Masło Karité


Pojemność: 200ml
Cena: ok. 8zł
Dostępność : duża - drogerie, markety, internet




Kiedyś w życiu kosmetykomaniaczki nadchodzi taki czas, że trzeba zmierzyć się z legendą. Na pytanie "co drogeryjnego polecasz do włosów takich jak Twoje - suchych?" - zawsze niezwykle trudno mi udzielić odpowiedzi. No bo przecież moim włosom produkty ogólnodostępne zwyczajnie nie służą, więc rzadko po nie sięgam. Ale czasami trzeba spróbować i tak się stało tym razem. 

Tania, zamknięta w średnio udanym plastikowym pojemniku odżywka w swoim składzie kryje całkiem nie najgorszy jak na drogeryjny produkt zestaw. Olej palmowy, z awokado, masło shea, bez silikonów i parabenów. Słodkawy zapach, lekka konsystencja, łatwa aplikacja to kolejne zalety tego produktu. 
Ułatwia rozczesywanie, woń nie zostaje zbyt długo na włosach, łatwo ją zmyć, nie obciąża moich suchych włosów. 
Mam wrażenie, że są one po aplikacji bardzo miękkie i nawilżone. Efekt można zobaczyć gołym okiem i wyczuć od razu. Ku mojemu zdziwieniu sprawdziła się bardzo dobrze i z czystym sumieniem mogę polecać ją dalej.
Doczytałam u Alinki , że równie dobra o ile nie lepsza jest Oleo Repair. A wy macie jakieś porównanie? Lubicie te odżywki?

You Might Also Like

22 komentarze

  1. muszę też ją wreszcie wypróbować, bo wczesniej przez pomyłke kupiłam szampon ale ten sie totalnie nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja miałam po niej przyklap i szybciej przetłuszczały mi się włosy :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Baaardzo ją lubię! Działa przyzwoicie i przepięknie pachnie :).

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam szampon z tej serii i polubiłam go :) odżywkę pewnie kupię na dniach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam obydwie i moim zdaniem zdecydowanie lepsza jest oleo repair :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oleo Repair nie miałam (planuję zakup), ale mam Goodbye Damage i dla mnie to jest najlepsza odżywka pod słońcem :) Włosy nawilżone, dociążone, wygładzone, mega łatwo się rozczesują :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam już kilka opakowań, świetna odżywka

    OdpowiedzUsuń
  8. Totalnie sie u mnie sprawdził ani odzywka ani szampon dwa użycia i wyładował w koszu chyba nie dam juz szansy Garnierowi bardzo słabo u mnie ta firma wypadła ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam tej odzywki,fajnie,że jesteś zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  10. To mój totalny ulubieniec :) Na zmianę z tą odzywką używam maskę z jedwabiem z Ziaji :) Obie as bezkonkurencyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam nia nią oko, jeszcze nie próbowałam, tylko miałam szampon

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie się ta odżywka niestety nie sprawdziła :(.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam tą odżywkę. Nie wiem już które opakowanie mam w domu;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Używałam zarówno Oleo Repair, jak Garnier Ultra Doux z masłem karite i olejem awokado. Moim zdaniem ta druga spisuje się lepiej, swego czasu uratowała moje suche włosy przed radykalnym cięciem. Mimo to warto wypróbować Oleo Repair, ponieważ to przyzwoita odżywka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie uzywalam tych odzywek, ale jedna z Garniera bardzo polubilam i musze do niej wrocic Ultimate Blends coconut

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam jej jeszcze ale w sumie czytam o niej same pozytywy więc chyba sama wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam ją :) Zawsze do niej wracam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Słyszałam o niej wiele dobrego, wiec może czas sie skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Moja ulubiona <3 Uwielbiam ją za zapach i oczywiście działanie, które jest fenomenalne :)

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Subscribe