Nie wyrażam zgody na kopiowanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie ani jakiekolwiek inne używanie zdjęć, treści, elementów graficznych z mojego bloga.

Bielenda odżywczy krem ultra nawilżający Młodzieńczy Blask

3/04/2015

Bielenda odżywczy krem ultra nawilżający Młodzieńczy Blask


Pojemność: 50 ml
Cena: ok. 19 zł 
Dostępność: drogerie, sklepy internetowe, markety

O produkcie:

EFEKT 7D – spektakularne rezultaty działania kremu aż na 7 płaszczyznach:

1. Wyjątkowa poprawa nawilżenia 98%
2. Skóra gładka, mocna i doskonale odżywiona 86%
3. Uczucie napięcia i pieczenia skóry zlikwidowane 78%
4. Zdrowa, świeża, rozświetlona, pełna blasku cera 97%
5. Skóra ukojona, podrażnienia zredukowane  85%
6. Zauważalny wzrost elastyczności skóry 79%
7. Mniejsza wrażliwość skóry na czynniki zewnętrzne 94%

* Test In Vivo przeprowadzony pod nadzorem dermatologów na grupie 25 kobiet przez okres 4 tygodni

Skład: Aqua (Water), Caprylic/Capric Triglyceride, Ethylhexyl Stearate, Sorbitan Stearate, Sorbityl Laurate, Butyrospermu Parkii (Shea Butter), Glycerin, Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Olea Europea (Olive) Oil, Punica Granatum Fruit Extract, Propylene Glycol, Caesalpinia Spinosa Oligosacchrides, Caesalpinia Spinosa Gum, Panthenol, Sodium Hyaluronate, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Squalene, Dimethicone, Cyclopentasiloxane, Beta-Sitosterol, Hydroxyethylcellulose, Ethylhexylglycerin, Citric Acid, Disodium EDTA, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Phenoxyethanol, DMDM Hydantoin, Parfum (Fragrance), Butylphenyl Methylpropional, Limonene,
Linalool.




Patrzę na pudełko kremu i myślę... Może to dzięki niemu mam znów ten młodzieńczy blask, który powoduje sytuacje, że w sklepie proszą mnie o dowód? Pytają, tak jak ostatnio "czy Pani jest z kimś dorosłym?" Ha! 
I to wcale nie jest śmieszne, bo 30stka na karku i co z tego, że ja  mam wrażenie, że zatrzymałam się gdzieś na etapie 20stki. Skóra nie jest taka łaskawa jak moje samopoczucie ;) Ona się starzeje i to żadne odkrycie. Trzeba w nią inwestować!
Zatem kieruję się w stronę młodzieńczego blasku i z pomocą bielendy całkiem nam to nieźle wychodzi.W szklanym pudełeczku zamknięto krem o przyjaznym, fajnym składzie, dostępnym dla każdego od ręki w pierwszej lepszej drogerii. 
Krem ów pachnie bardzo delikatnie i przyjemnie, a jest tak lekki i szybko wchłaniający się, że trafi w gust każdego. Zdecydowanie dobrze nada się pod makijaż, szybko wnika w skórę, nie zaznamy efektu przesytu czy rolowania. O dziwo, mimo moich sporych wątpliwości i chłodnej aury za oknem, produkt sprawdza się całkiem dobrze na noc. Solo jednak bardziej polecam dla cery normalnej, a nawet mieszanej potrzebującej nawilżającego wsparcia. W duecie wystarczy dla cery suchej ze wsparciem jakimś fajnym serum. 
Coś jest takiego w kremach na dzień i na noc, że ich nie lubię, bo na noc potrzebuję solidnej tłustości, a w dzień lekkości więc normalnie bym po niego po prostu nie sięgnęła. Ale stało się, krem doszedł dna, ogólne wrażenie pozytywne więc czasem warto dać się ponieść ;) 

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Miałam kiedyś inny krem Bielendy (taki 30+ juz) i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się muszę za innymi kremami rozejrzeć :)

      Usuń
  2. z Bielendy jakos wcześniej nie póbowałam kremów do twarzy, za to uwielbiam mazidła do ciałą :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam wersję do cery tłustej, nie sprawdził się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś jakieś 2 kremy Bielendy ale zdecydowanie mi nie odpowiadały :)

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Subscribe