Nie wyrażam zgody na kopiowanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie ani jakiekolwiek inne używanie zdjęć, treści, elementów graficznych z mojego bloga.

Nacomi Bioaktywny peeling kokosowy

3/27/2017

Nacomi Bioaktywny peeling kokosowy


Pojemność:150ml
Cena: 19 zł
Dostępność: sklepy, apteki, internet

O produkcie:
Bioaktywny peeling kokosowy wyraźnie wygładza i ujędrnia skórę. Nawilża ją, odżywia i regeneruje. Nadaje skórze zmysłowy kokosowy zapach. Wartości oleju kokosowego w kosmetyce są nieocenione. Olej posiada właściwości nawilżające. Wspomaga gojenie się ran, hamuje pojawianie się plam na skórze, działa łagodząco przy chorobach skóry (egzemy), spowalnia starzenie i opóźnia powstawanie zmarszczek, nawilża i wygładza skórę.





Wyobraźcie sobie - wy - i wyspa...lazurowa woda, zapach wiatru i szumiące fale no i zapach kokosa, taki słodki i świeży równocześnie, otulacie się nim, jest przyjemny i gdy zamykacie oczy z nim czujecie się doskonale. Taki jest dokładnie ten produkt, ja zakochałam się w nim od pierwszego użycia. Szczerze to nie myślałam, że po cudownych peelingach Rituals, które były od kilku lat moimi ulubieńcami spotkam jeszcze coś równie doskonałego. Peeling Nacomi, polskiej firmy o bardzo naturalnych składach jest cukrowy i to jest jego pierwszy wielki plus, bo nie szczypie jak solne i rozpuszcza się pod wpływem masażu. Ma prosty skład. Jak widzicie powyżej, kilkuskładnikowy wypełniony jest przede wszystkim olejem kokosowym i migdałowym. Zamknięty  w niewielkim, lekkim, plastikowym opakowaniu, z którego nic nie ucieka i nie wypływa. No i wszędzie można go zabrać.
Łatwo się go używa, nie rozwarstwia się, ale nie sypie. Bardzo prosto go zmyć co też jest plusem, bo różnie to bywa. Pozostawia na skórze prawdziwe nawilżenie, nie jakieś tam paraffinum liquidum, tylko prawdziwe oleje, które my przecież uwielbiamy. Na skórze wyczuwalny jest lekki, pachnący kokosem film, który pozostaje mimo wytarcia i mimo nocy. Budzi Was swym zapachem i otuleniem nawilżenia - rewelacja.
Co Was nie ucieszy? Wydajność i cena. Pudełeczko starcza na mniej więcej 3 aplikacje całego ciała a kosztuje w granicach 20 zł, ale moi drodzy - warto, uwierzcie, że warto inwestować w polskie firmy, proste składy i świetne produkty jak ten powyżej.

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Wydaje mi się ciekawy. Chętnie bym wypróbowała ten peeling.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale on musi cudownie pachnieć! Właśnie brakuje mi jakiegoś peelingu i z chęcią bym go zakupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem zdania, że warto inwestować w Polskie firmy :D Tą znam i mogę śmiało polecić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest na mojej liście rzeczy do kupienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam bardzo pozytywne zdanie o Nacomi :) Peeling mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Subscribe