Nie wyrażam zgody na kopiowanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie ani jakiekolwiek inne używanie zdjęć, treści, elementów graficznych z mojego bloga.

Pharmaceris - Oczyszczający peeling trychologiczny do skóry głowy z problemem wypadania włosów i łupieżu H-Stimupeel

3/21/2017

Pharmaceris - Oczyszczający peeling trychologiczny do skóry głowy z problemem wypadania włosów i łupieżu H-Stimupeel 


Pojemność: 125 ml
Cena: ok. 30 zł
Dostępność: apteki

O produkcie:


Trychologiczny peeling skutecznie usuwa zanieczyszczenia i nadmiar zrogowaciałego naskórka tworzące na skórze głowy tzw. warstwę krystalizacyjną. Odblokowuje ujścia mieszków włosowych i przywraca skórze fizjologiczną równowagę, stanowiąc pierwszy, niezbędny krok we właściwej pielęgnacji skóry głowy z problemem wypadania włosów i łupieżu. Peeling oparty na komplementarnym działaniu enzymatycznych i mechanicznych składników złuszczających (papaina, łupiny z pestek moreli) dogłębnie oczyszcza skórę głowy (łupież, sebum, lakiery do włosów), zmniejszając tendencję do przetłuszczania się włosów.

Naturalna formuła, zawierająca piroktonian olaminy, o właściwościach antybakteryjnych i regulujących procesy rogowacenia naskórka, zmniejsza niekorzystną mikroflorę w obrębie łusek i skutecznie zwalcza objawy łupieżu oraz zapobiega jego nawrotom.

Kofeina, znana z właściwości wydłużających cykl życia włosa, poprawia mikrocyrkulację skóry głowy oraz dotlenia komórki, umacniając korzeń włosa. W rezultacie wzmacnia włosy, zmniejsza ich wypadanie, łysienie oraz stymuluje i przyspiesza ich naturalny wzrost.

Mocznik zapewnia odpowiedni poziom nawilżenia skóry głowy, zapobiegając przesuszeniom.

Stosowanie peelingu zwiększa przyswajalność substancji aktywnych innych preparatów używanych w pielęgnacji skóry głowy, podnosząc ich skuteczność. Peeling znacznie poprawia kondycję skóry głowy i włosów, unosząc je u nasady, nie obciążając ich i nie przetłuszczając. Drobinki peelingujące łatwo się wypłukują z powierzchni skóry głowy.




Niby prosta rzecz - peeling - produkt który w naszej pielęgnacji stosujemy i uwielbiamy, jednak co do zasady jedynie do ciała. Dlaczego? Przecież skóra głowy również wymaga pozbycia się starego naskórka i regeneracji. Nie zastanawiałam się nad tym wcale. Na rynku też niespecjalnie rzucił mi się w oczy produkt dedykowany włosom. Wiem, że niektórzy robią jakieś cuda z kawy, ale ja należę do tych wygodnickich i wolę mieć gotowy produkt który wrzucę do koszyka. W czeluściach pamięci przypominam sobie maskę oczyszczającą firmy Phenome, która działała jednocześnie jak peeling, ale zbyt mocno unosiła i puszyła moje suche włosy, także nie wróciłam do niej. 
Kiedy więc usłyszałam - peeling do skóry głowy i magiczne hasło - Pharmaceris H - seria, którą moje włosy po prostu uwielbiają, nie zastanawiałam się dłużej i wiedziałam, że peeling musi być mój.
Mimo, że włosy mam suche to zauważyłam, że często po użyciu szamponów czy odżywek typowo nawilżających, skóra głowy przetłuszcza mi się i pojawia się łupież. Radziłam sobie dotychczas świetnym szamponem z serii Pharmaceris H (o którym już niebawem), także peeling widoczny powyżej powinien być idealny dla mnie. Nie zawiodłam się!
Peeling ma moc - dlatego trzeba uważać z siłą tarcia. Po pierwszym użyciu odczuwałam na skórze dyskomfort po ścieraniu i potem byłam już mądrzejsza ;) 
Przyjemnie pachnie, łatwo się dozuje, bezproblemowo zmywa no i przede wszystkim - działa! Skóra szybko się oczyszcza, a jakiekolwiek jej problemy znikają błyskawicznie i to już po pierwszym użyciu. Dla mnie bomba! Nawet ślubny się zainteresował i mi podbiera :)

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Muszę koniecznie go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie dostałaś to cudo?
    :) Muszę go wypróbować !!! Podrzucisz namiary?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba szukać w aptekach :) np. doz z odbiorem osobistym :)
      https://www.doz.pl/apteka/p127220-Pharmaceris_H-Stimupeel_oczyszczajacy_peeling_trychologiczny_skory_glowy_125_ml

      Usuń
  3. Muszę go kupić! Pierwszy raz widzę i jest to już mój must have. ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie wypróbuję!:) w sumie zwykle od czasu, do czasu robiłam taki DIY z cukru, ale wydawało mi się, że zanim uda mi się go rozprowadzić na skórze głowy, to ten cukier już mi się rozpuszcza, nawet od zimnej wody;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że to taka enzymatyczno-mechaniczna kombinacja :) Ja ostatnio próbowałam użyć zwykłego peelingu w celu oczyszczenia skóry głowy, ale chyba nawet nie dotarłam do niej - wypeelingowałam sobie włosy :P Ten aplikator musi mocno pomagać :)

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Subscribe