Nie wyrażam zgody na kopiowanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie ani jakiekolwiek inne używanie zdjęć, treści, elementów graficznych z mojego bloga.

Dr Irena Eris SPA Resort Fiji Peeling wygładzający i balsam odżywczy

5/21/2017

Dr Irena Eris SPA Resort Fiji 
peeling wygładzający i balsam odżywczy




Wygładzający peeling do ciała

Pojemność : 200ml
Cena: 79 zł
Dostępność: douglas, dr irena eris




O produkcie:
 Pobudź zmysły wygładzającym peelingiem, dzięki któremu poczujesz doskonałą gładkość i cudowną miękkość skóry.
Zawarte w peelingu drobinki oczyszczą skórę, a kojąca moc ekstraktu z urzekającego kwiatu „Królowa Raju”, dostarczy jej niezbędnego nawilżenia. Pozwól, aby tropikalny zabieg oczyszczania pozostawił na dłużej uczucie energetyzującego odświeżenia.


Odżywczy balsam do ciała

 




Pojemność: 200ml
Cena: 89 zł
Dostępność: douglas, dr irena eris

O produkcie:

Odżywczy Balsam-nektar to niezapomniana uczta dla skóry i zmysłów. Balsam, dzięki zawartości ekstraktu z urzekającego kwiatu „Królowa Raju” sprawia, że skóra odzyskuje zmysłową gładkość, miękkość i sprężystość. Ekstrakt posiada unikalne właściwości, które wspomagają detoksykację skóry, zapobiegając w ten sposób przedwczesnemu jej starzeniu się. Optymalny kompleks dobroczynnych wosków odżywia i nawilża skórę. Balsam jest komfortowy w użyciu, łatwo się aplikuje i szybko wchłania. Już po pierwszym użyciu skóra staje się gładka, miękka i delikatna*.

*Badania in vivo w Centrum Naukowo-Badawczym Dr Irena Eris po jednej aplikacji.


Uwielbiam od lat serie Dr Irena Eris SPA - są kolorowe, pachnące i kojarzą się z latem, zwłaszcza teraz kiedy słońca nam brakowało już od dawna. Dlatego z radością przystąpiłam do testów tych kolorowych cudów. Co my tam mamy? Peeling i balsam, czyli zestaw idealny. Złuszczamy, nawilżamy i piękną skórę mamy ;)
Niech Was nie zmyli pudełeczko balsamu, które od razu kojarzy nam się z masłem, ponieważ kosmetyk jest ultra lekki, aksamitny i bardzo szybko się wchłania, pozostawiając na skórze mgiełkę, tak, dokładnie mgiełkę nawilżenia. Nic się nie lepi i nie trzeba czekać aby iść w świat, co ja, młoda mama bardzo doceniam. Jest bardzo bardzo wydajny, naprawdę niewiele go wystarczy użyć, żeby już był efekt. Zapach produktów jest bardzo delikatny, kwiatowo-morski, zdecydowanie przypadł mi do gustu.  Balsam oparty na maśle shea, to dla mnie strzał w dziesiątkę. Bardzo się polubiliśmy z tym produktem ostatnimi czasy.
Peeling to zdecydowanie nie moje klimaty, skład taki sobie, oparty na parafinie, której ja nie lubię, zdecydowanie wolę naturalne peelingi stworzone na bazie olei i cukru. Nie jest zbyt ostry, dość łatwo się zmywa, jest bardzo kremowy, ale nie zostawia zapachu na ciele, a nuta nawilżenia to właśnie mineral oil. 
Także peeling - nie, balsam - tak! 

You Might Also Like

4 komentarze

  1. szkoda, że peeling jest oparty na parafinie, unikam tego składnika. rozumiałabym gdyby kosztował 8 zł. a nie prawie 80.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystkim na szczęście parafina szkodzi, ale ja faktycznie wolę naturalne peelingi :)

      Usuń
  2. Ja niedawno zaczęłam używać kosmetyków Dr Irena Eris i jestem nimi zachwycona :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Subscribe