Nie wyrażam zgody na kopiowanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie ani jakiekolwiek inne używanie zdjęć, treści, elementów graficznych z mojego bloga.

Apis Rewitalizująca sól do kąpieli z żurawiną i trawą cytrynową

10/26/2012

Apis 
Rewitalizująca sól do kąpieli z żurawiną i trawą cytrynową



Pojemność: 650g
Cena: 12zł
Dostępność: doz.pl, rossman, sklep on-line APIS

O produkcie:

Aromatyczna sól do kąpieli z ekstraktem z żurawiny i trawy cytrynowej zapewnia doskonałe nawilżenie i wygładzenie skóry, a piękny żurawinowy zapach pobudzi nie tylko ciało, ale i zmysły. Pozostawia skórę idealnie wygładzoną i aksamitną w dotyku.





MOJA OPINIA

Uwielbiam takie cudeńka do kąpieli :)  Muszę przyznać, że ta sól rozbudziła we mnie apetyt na więcej produktów marki. Tą zakupiłam na doz.pl
Zamknięta w szczelnym, łatwym w użyciu plastikowym opakowaniu. Bardzo wydajna, wystarczy wsypać do wanny jedną maks półtorej nakrętki. Spokojnie wystarcza na dobre dziesięć albo i więcej użyć. Sól rozpuszcza się pod wpływem ciepłej wody, nic nie drapie ;) Delikatnie koloruje wodę na różowo. Muszę przyznać, że pachnie przepięknie, lekko słodkawo i zarazem świeżo, rzeczywiście ożywczo i energetyzująco. Nie oczekuję natomiast od niej jakiś super medycznych czy pielęgnacyjnych właściwości, bo ciężko to faktycznie zmierzyć, ale mogę się chociaż łudzić, że nieco więcej robię dla swojego ciała wsypując ją do wanny :)
Ogólnie przyjemnie się nią używa i myślę, że coś mi z APISu jeszcze do koszyka wpadnie.

You Might Also Like

32 komentarze

  1. ja takie produkty lubie uzywac do moczenia dloni i stop przed ich pielegnacja, malowankem ale kapac sie jakos nie moj klimat; zapach brzmi ciekawie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam sole do kąpieli.
    Najlepsze sole, jakie miałam do tej pory, to sole Dr. Nona.
    Są bardzo drogie, ale fantastyczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, dzięki, nie znam. Moim ulubieńcem w tym zakresie jest Baumgart.

      Usuń
  3. ooo w rossmanie jej nie widziałam, a szkoda, bo Apis lubię :) No i są to kosmetyki, które po otwarciu bezwzględnie trzeba zużyć w ciągu kilku miesięcy, bo się psują, ja to traktuję na plus- znaczy, że mało chemii :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo w Rossmanie są tylko dwie serie, tych owocowych nie ma.

      Usuń
  4. Hmmm nie widziałam jeszcze nigdzie tej soli, muszę sie rozejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zapach na pewno jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę na nią polować na Targach w takim razie :) mam nadzieję, że Apis znów tam będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo byli? To i ja będę pamiętać :D Chcę arbuzową :D Targi są 6-7 kwietnia :D

      Usuń
  7. Ja nie przepadam za solą do kąpieli, ponieważ te, które miałam strasznie długo się rozpuszczały.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kosmetyki APIS od dawna za mną chodzą... A sole uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, a ja nie znałam i tak kliknęłam z przypadku:)

      Usuń
  9. Nie widziałam tej soli u mnie w Rossmanie, a z chęcią bym kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Rossmanie są ponoć tylko dwie podstawowe linie, tych owocowych nie ma.

      Usuń
  10. soli nie miałam nigdy.. jak decyduję się na kąpiel, to wybieram jakiegoś Lushka :) choć ostatnio coś tylko prysznic i prysznic ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już sam kolor zachęca:) A zapach pewnie też nie zostawia nic do życzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię solę do kąpieli.... :D
    świetny blog , obserwuję i będę zaglądać częściej. : )

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam wszystko o zapachu żurawiny :D ba! nawet herbatkę :P w szczególności w zimowe dni :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mmmmm, żurawina?! Przyznaję, ża narobiłaś mi ochoty na tą sól do kąpieli. Czasami naprawdę ubolewam, że zamiast wanny mam w domu prysznic i na kąpiel mogę sobie pozwolic może raz w miesiącu u brata... :P

    Dodaję do blogrolla, zapraszam do siebie:* / makiazas23.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuje tego prysznica :( Ale dobrze, że całkiem nie jesteś pozbawiona wanny :)

      Usuń

INSTAGRAM

Subscribe