Nie wyrażam zgody na kopiowanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie ani jakiekolwiek inne używanie zdjęć, treści, elementów graficznych z mojego bloga.

Lush Shampoo Bar Brazilliant

5/05/2015

Lush Shampoo Bar Brazilliant



Pojemność: 55g
Cena: 5,75 Ł
Dostępność: Lush


Skład:
 Sodium Lauryl Sulfate, Fresh Organic Oranges, Andiroba Oil, Sweet Orange Oil, Ylang Ylang Oil
 *Benzyl Benzoate, *Benzyl Salicylate, *Farnesol, *Limonene, *Linalool, Alpha Isomethyl Ionone
 Amyl Cinnamal, Geraniol, Hydroxycitronellal, Perfume,Colour 15510



Jak sobie pomyślę, że mój pierwszy ukochany New Shampoo z Lusha poznałam ponad 3 lata temu to łapie się za głowę. To jest produkt topowy skoro ciągle wraca do mojego koszyka. Tym razem oprócz ulubieńca chciałam wypróbować coś jeszcze i do koszyka wpadł Brazilliant.
Dedykowany włosom suchym - takie jak moje, w dodatku kręconym, o przepięknym zapachu prawdziwie odświeżający pomarańczowym, cytrusowym. Bardzo bogaty skład - pomarańcze, olej andiroba,olejek cytrynowy czy olej ylang ylang. Dość prosty skład, nie drażniący, solidnie odżywczy. Szampon pięknie się pieni i jest niesamowicie wydajny. Pozostawia włosy gładkie, śliskie, nadzwyczajnie miękkie, puszyste i ukojone. No i ten zapach, który utrzymuje się na nich jakiś czas!
Szampon wydaje mi się jest mocno odżywczy (choć brzmi to dziwnie, że szampon mógłby taki być) i u mnie o wiele lepiej sprawdza się co jakiś czas, a nie regularnie stosowany. Pokochają go suche włosy, nie będą lubić tłuste, bo nie oczyszcza tak dobrze jak New.
Jest super!

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Kuszą mnie takie specyfiki , ale jakoś nie wiem jak się za nie zabrać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to proste w użyciu, pocierasz mokre włosy i samo się pieni!

      Usuń
  2. Musze sie kiedys skusic na tego typu szampon.

    OdpowiedzUsuń
  3. oj chciałabym kiedyś wypróbować :P

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm dziwny ten szmapon;p
    Pomóżmy sobie nawzajem i wspólnie zaobserwujmy nasze blogi, odezwij się:)


    LUCY DOES IT BETTER

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Subscribe