Nie wyrażam zgody na kopiowanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie ani jakiekolwiek inne używanie zdjęć, treści, elementów graficznych z mojego bloga.

Targi Kosmetyczne i Fryzjerstwa Look i BeautyVision 2015 Poznań

5/03/2015

W tym roku byłam na Targach po raz 5 ! Nie wiem kiedy to zleciało. Widzę, że Targi Kosmetyczne i Fryzjerstwa Look i BeautyVision z roku na rok się rozwijają. Jest coraz więcej ciekawych wystawców, zabiegów i innych różności. Przybywa także ludzi, a w tym roku były tam dosłownie tłumy! Na Targach możesz dostać dosłownie wszystko! I jest tam zdecydowanie nam dobrze, tym którzy szaleją za kosmetykami i nowościami. W tym roku również po raz kolejny Poznańskie Targi MTP gościły blogerów kosmetycznych na Beauty Blog Day.
Zobaczcie parę zdjęć!




















 




U mnie zakupowo w tym roku skromnie, postawiłam na rzeczy sprawdzone w okazyjnych cenach m.in. mój ukochany od lat kupowany Viviean bioregenera mineral peeling czy słynną już tarkę do stóp, a także inne drobostki.

fotka z instagrama

No to co, do zobaczenia za rok?!

You Might Also Like

6 komentarze

  1. chciałabym kiedyś być na takich targach

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie przygarnęłabym lakiery ! :) Marzą mi się takie targi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja polowy rzeczy z listy zapkupowej nie znalazlam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie targi to świetna okazja do poznania nowych marek i zapoznania się z testerami tych trudno dostępnych:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle pięknych rzeczy, aż oczu nie można oderwać :)

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Subscribe